PDA

View Full Version : Hejsan

Knasen
Sat, 25 Feb 06, 1:12 AM
Hej Hej gör en ny tråd då.

Det är faktiskt 3 tjejer som jag har vart tillsammans med som jag har berättat min lilla hemlighet för..

den första tjejen försökte en gång men ville inte igen!

Andra tjejen gjorde det en gång genom ett par svarta trosor =)

Min nuvarande berättade jag det för en gång på fyllan och hon sa inte så mycket efter det om just det.

så jag tog upp det igen och hon frågade ifall hon skulle det göra för mig och
det gjorde hon första gången i ett par tajta jeans och andra gången i ett par trosor =)

jorgen
Fri, 24 Mar 06, 10:01 AM
Berättade lite för mitt ex och hon lät mig se på när hon kissade och jag fick även känna och hålla handen i strålen. Detta uppfyllde de fantasier jag hade då - nämligen att få tjuvkika lite på en tjej som kissar.

Min nuvarande tjej berättade jag det även för och hon delade lite samma nyfikenhet. Vi provade lite trevande, men det har utvecklats till riktig wetsex. Glömmer aldrig första gången... jag satt i duschen och hon stod ovanför mig. Jag kom direkt när hennes kiss började rinna ner över min mage.

pinglan
Fri, 24 Mar 06, 6:55 PM
vad lycklig du är som fått leva ut din fantasi i verkligheten!! Det drömmer även jag om att göra.. hoppas att man träffar nån som inte är heeelt anti till det här med kiss och kissande ;)

bunny
Fri, 24 Mar 06, 10:17 PM
Hmm.. jag tycker intresset för flickor som dras till olyckor verkar vara en hyfsat normal 'vanilj-kink' bland killar... tjejer däremot, verkar ha svårare för det...? Samtidigt finns vi ju? Men vi verkar som sagt, inte vara så många...

vad lycklig du är som fått leva ut din fantasi i verkligheten!! Det drömmer även jag om att göra.. hoppas att man träffar nån som inte är heeelt anti till det här med kiss och kissande ;)

Finesse
Sun, 23 Apr 06, 12:03 PM
Tror det finns ganska många tjejer som gillar det här också.
Skillnaden är väl att fler tjejer inte är så sugna att skriva om det på internet direkt.
Kan lägga fram massor av feministiska teser om varför men jag struntar nog i det;) men jag tror ändå jag har rätt i sakfrågan:)

Whannes
Tue, 2 May 06, 8:46 AM
Ja, frågan är ju exakt varför. Har nog alltid undrat över det där, men troligen så är det som Finesse säger. Skulle vara kul om du berättade om din lilla tes, Finesse! =D

bunny
Sun, 7 May 06, 2:34 AM
Jag tror också att tjejer/kvinnor överlag ofta bär på en större aversion att skriva om sina sexuella fantasier/läggningar i den här typen av forum, speciellt om de är lite udda... Tror det är i den anda tjejer fortfarande fostras.. att 'fina flickor inte har sex och håller på sig'.. lite så, liksom.

Sen vet vi ju alla att världen är full av tjejer som älskar att läsa och skriva om sex, så det går ju inte att dra alla över en kam.. Men just att acceptera en läggning av den här typen och just, typ skriva, tror jag är betydligt ovanligare..