View Full Version : natte broek...
yora
Thu, 2 Mar 06, 3:09 PM
Ik kon het weer niet laten :-)
Mijn oranje broek lag zo uitnodigend op me te wachten en ik moest zo nodig plassen...
Dus trok ik hem aan en liet het lekker komen. Warme plas liep al snel langs mijn benen en maakte prachtige donkere plekken op mijn oranje broek. Ik ging op mijn hurken zitten en even voorover hangen om een zo mooi mogelijke verdeling te krijgen. en de plas beleef maar komen.
Hmm, mooie plaatjes... jammer dat ik niet weet of ik hier foto's kan posten, maar dat zou zo mooi zijn... Ik ga eens uitzoeken hoe ik op wetherbed kan posten en laat het jullie weten! Voor tips hoe ik mijn foto;'s kan laten zien houd ik me aanbevolen.
Ik wil ze graag met jullie delen.
Yora
smeagol
Thu, 2 Mar 06, 8:48 PM
dank je voor dit spannende verhaal, ik zou graag de foto's willen zien......
maste2
Fri, 3 Mar 06, 12:23 AM
maar verhaaltje lijkt me leuk om die foto,s te zien....wil je ze naar me toe mailen???
berkum21@hotmail.com
Latex_vrouw
Fri, 3 Mar 06, 2:37 AM
Voor tips hoe ik mijn foto;'s kan laten zien houd ik me aanbevolen.
Ik wil ze graag met jullie delen.
Yora
Tip:
Je kan ook een "prive" MSN-Group (site) maken, dan kan je het zo instellen als je wil.
Daar kan je foto's plaatsen en van alles. (erg simpel bij MSN)
Ook "leden" van je kunnen plaatsen.
Verder kan je zat providers vinden waar je een gratis web-site kan bouwen zelf, maar enige kennis van HTML zou dan wel handig zijn, of je kan het via andere programma's maken.
Sandra.
yora
Fri, 3 Mar 06, 1:05 PM
dank voor de tips. Ik ben zelf webdesigner dus ik zet een website zo in elkaar,maar gratis webhosters willen geen seks fotos of daaraan gerelateerde zaken op hun server.
Msn groep is een goed idee!
sorry, beetje of topic eigenlijk.
Latex_vrouw
Fri, 3 Mar 06, 1:14 PM
sorry, beetje of topic eigenlijk.Kan er zo een voor je aanmaken, je zegt het maar.
maste2
Fri, 3 Mar 06, 2:34 PM
ik ben benieuwd.... als de site klaar is dan zou ik het graag willen zien....
Latex_vrouw
Fri, 3 Mar 06, 6:07 PM
ik ben benieuwd.... als de site klaar is dan zou ik het graag willen zien....
Zien ?
Ik bied aan om iets te maken voor haar/hem.
Verdere comm AUB via prive mail over dit onderwerp.
Sandra.
maste2
Fri, 3 Mar 06, 7:54 PM
bericht was niet voor jouw maar voor diegene met de foto,s ze zei dat het inderdaad goed idee was om een msn site te doen en daar gaf ik reacktie op...
Ger
Sat, 4 Mar 06, 3:20 PM
dank voor de tips. Ik ben zelf webdesigner dus ik zet een website zo in elkaar,maar gratis webhosters willen geen seks fotos of daaraan gerelateerde zaken op hun server.
Msn groep is een goed idee!
sorry, beetje of topic eigenlijk.
Je kan ze ook naar onze Female Desperation site sturen. (Ik neem tenminste aan dat je vrouw bent) We kunnen zo een private page voor je maken.
Ger.
maste2
Sun, 5 Mar 06, 11:45 PM
das natuurlijk ook een goed idee he:P kunnen we er allemaal van genieten
smeagol
Mon, 27 Mar 06, 4:20 PM
Mooi verhaal Yora.
Ik zou de foto's wel willen zien.
Zou je ze willen sturen naar laatmaarlopen@hotmail.com
Bij voorbaat dank, Smeagol
Nowhere to run
Tue, 28 Mar 06, 1:26 AM
Als je foto's op het forum wil posten kun je ze natuurlijk altijd als attachments aan een post verbinden. :)
webdigger69
Fri, 31 Mar 06, 10:27 PM
Yora,
Op mijn message board is een picture board beschikbaar en kun je je eigen foto's plaatsen. De url is: http://wetboard.darktech.org
webdigger69