PDA

View Full Version : voorstellen / vraagje

misao
Sun, 19 Mar 06, 11:10 PM
Hoi hoi,
Ik geloof dat ik relatief jong ben vergeleken met de rest van de bezoekers maar toch lijkt het me leuk om met mensen te praten waarvan ik eerst dacht dat ze amper bestonden.

Ik ben een jongen van 18 jaar. hetero. Ik kom uit brabant en ben veel bezig met muziek. Ik wil graag nog even anoniem blijven ivm studie/werk/familie/relatie maar dat is denk ik het bekende verhaal.
Ik zal dit maar kort houden want de meeste info/intresses staan al bij mijn opmerkingen.

Ik hoop dat ik een beetje mee kan komen in de community en dat ik hier nog veel gezellige uurtjes meemaak

Groetjes, Misao

ps. Ik vroeg me af of er ook wat jongere mensen vooral (tot 22 jaar ong) hier actief zijn. Het lijkt me leuk om in contact te komen met mensen met dezelfde intresses. Let op: het lijkt me gewoon leuk om met je te praten enzo dus denk niet dat ik meteen vanalles ga verwachten of alleen maar geil tegen je aan ga lopen praten als je me een keer een berichtje stuurt. :claphigh:

Ger
Mon, 20 Mar 06, 9:17 PM
Hoi Misao,

Welkom hier. Ik zou zeggen... schrijf maar raak. We willen waarschijnlijk allemaal weten hoe je interesse is gewekt :)

Misschien moeten we eens een nieuwe topic hier starten waarin we allemaal weer (opnieuw) schrijven hoe we in ene die ontdekking deden. De "ouderen" op dit forum hebben dat allemaal al eens gedaan maar, zoals in mijn geval, staat dat ergens in het Engelse deel omdat deze Nederlandse draad toen nog niet bestond.

Voel je vooral niet te jong. Je bent 18, dus het mag. Hehe. Ik kom ook uit het mooie Brabant en ik weet dat er opvallend veel hier zijn die daar vandaan komen. Ook ik wist van ver voor ik 18 was wat ik lekker vond om te zien en te doen. (Mijn voorkeur gaat overigens nog altijd uit naar het een vrouw in haar broek te zien doen boven het zelf te doen) Alleen bestond internet toen nog lang niet. Ik ben van de generatie die lang heeft gedacht de enige in de wereld te zijn met zo'n vreemde fascinatie. Een seksboekje ergens in de begin 80'er jaren deed me ontdekken dat er meer rare gevallen rondliepen zoals ik. We blijven een kleine groep. Zeker als het gaat om vrouwen die dit lekker vinden. Er zijn volgens mij veel meer mannen die het leuk vinden dan vrouwen.

Maar waar een klein land al niet groot in kan zijn. Ik wil me geen pluim in de bips steken, maar onze Female Desperation site krijgt meer bezoekers per dag dan menig krantensite. En we hebben in de afgelopen 10 jaar al talloze emailtjes gehad van mensen die dankzij ons (vaak op hogere leeftijd ook) eindelijk ontdekten dat er "lotgenoten" waren. Mailtjes in de trant van "wowwwww ik ben niet gek, ik ben niet ziek, ik ben niet de enige, dank dank" komen nog altijd met regelmaat. Niet van jeugd, die groeien op met internet en googelen zich al jong - als de ouders het eens wisten - naar sites als deze en moeten zich vervolgens enige jaren stil houden. Of liegen over hun leeftijd.

Het zijn vaak emailtjes van echt 50 plussers - ik zie soms een internetcursus voor ouderen voor me in de bibliotheek waar Google wordt uitgelegd en waarna zo iemand "plast in haar broek" intypt als niemand kijkt en in ene de schrik om het hart slaat hij of zij doorklikt naar ons en daar opeens tig foto's van natte broeken krijgt te zien. Soms zou ik willen dat eens te mogen gade slaan. :)

Sta er niet van versteld dat een deel hier wat ouder is dan jij. Sterker nog, wij "ouderen" hebben een tijd meegemaakt die jou bespaard blijft. Wij zijn vaak een relatie aangegaan met iemand die niks wist van ons geheimpje, en ik zou ze niet graag de kost geven die nog steeds een partner hebben die van niks weet. En waarom toch die partner? Omdat we niet beter wisten als dat we de enige waren, vooral niet over praten want er was iets mis met ons. Nou, er is niks mis met ons. We kicken op iets wat niet bepaald alledaags is en we behoren tot een relatief kleine groep. Maar so what?

Jij kon Googlenen en vond waarschijnlijk al rap dat er meerdere waren. Ben blij. Jij hoeft niet een geheim mee te dragen zoals ik dat wel jaren moest. En kom je - zoals ik - in contact met een vrouw die broekplassen ook wel ziet zitten. Mooi. Maar blijf je realiseren dat er meer is in het leven dan broekplassen. Het is zeker niet het voornaamste in een relatie. Maar wel een mooie bijkomstigheid als beide het lekker vinden en je er geen geheim van hoeft te maken.

Nogmaals.. welkom hier.

Ger.

misao
Wed, 22 Mar 06, 1:09 AM
Dankjewel. Ik was er inderdaad al jaren geleden achter. Ik moet wel zeggen dat ik steeds meer focus op bepaalde dingen.
Je begint bij het totaal van seks. Dan zoom je in op plasseks. En je komt er steeds weer achter dat er in elke groep toch weer een subgroepje is waar je meer van houdt. Dat ik opgewonden werd van plassende vrouwen was me wel redelijk snel duidelijk maar ik ben er bijv nog niet zo heel lang achter dat ik het broekplassen prefereer.
Ik heb zelf nu wel 1.5 jaar een vriendin en die weet wel van mijn intresses en kan daar mee omgaan en we maken zo af en toe best leuke dingen mee maar toch ben ik blij dat ik er nu over kan praten in een grotere community. We hebben allebei relatief weinig ervaring en dan is het wel mooi om ook met buitenstaanders te praten. Hoewel ik niet zeker weet of ze het wel leuk zou vinden als ik ook over mijn seksleven met andere praat dus vandaar ook anoniem. zoals zovelen waarschijnlijk.
Het jarenlang geheimhouden heb ik inderdaad niet meegemaakt. Nja. Geheimhouden doe je toch wel maar ik denk dat het tegenwoordig (door internet etc) veel makkelijker is om jezelf te uiten en jezelf niet vies ofzo te vinden.

Nogmaals bedankt voor je reactie.

Groetjes. Misao

DG
Fri, 24 Mar 06, 1:20 PM
Ha Misao! Hier is nog een jong iemand met dezelfde interesses. En ik heb inderdaad op jonge leeftijd al via internet ontdekt dat er weinig 'mis' is met me, hoewel ik me daarvoor eigenlijk ook nooit druk om had gemaakt.

Het is inderdaad wel erg opvallend dat zoveel Nederlandse bezoekers uit het zuiden komen. Hangt er hier iets in de lucht misschien? :)

Oh en hou het vooral lekker anoniem als je dat wilt. Dat doe ik ook en de meesten hier.

Brabo
Sat, 25 Mar 06, 10:53 AM
Hallo, Ik ben 38 en kom uit Zuid Oost Brabant en heb ook helaas ook jaren gedacht dat ik de enige was met zulke rare fantasieen. De eerste keer dat ik wat broekplasfotos zag was toen ik met vrienden in een sex shop was. Het waren boekjes van Sex Bizarre uit Zweden geloof ik. Ik was nooit eerder in een sex shop geweest. Later ben ik in mijn eentje teruggegaan en heb toen ook een paar van die boekjes gekocht met hele grote schaamte, dat wel.... Verder herinner ik mij een film van David Bowie waarin een vrouw van schrik in haar roze onderbroekje plaste. Prachtig vond ik die film. Ook vond ik in de bieb een paar boeken met sexfantasieen waaruit bleek dat vreemde fantasieen heel normaal zijn en zelfs ook vaak voorkomen bij vrouwen. Er stonden ook een paar plas en luierfantasieen in. Ik was dus niet de enige op de wereld! Gelukkig kwam ik al vroeg met Internet in aanraking en kwam toen op Patches Place, Wetset en ook op de leuke sites van Dice, Ger en Maculatus (bedankt Ger en Mac). Mijn vriendin weet overigens van niets en mijn activiteiten ivm deze "hobby" blijven tegenwoordig beperkt tot Internet. Verder ben ik een doodgewone jongen :)

Latex_vrouw
Fri, 31 Mar 06, 4:39 PM
We zijn allemaal anoniem hoor, je zou wel gek zijn om je achternaam en je huisadres te geven, je weet nooit wat voor gekken er tussen zitten.
Er zijn wel meer jongeren denk ik, ik ben zelf 24.
Veel succes.

Sandra.

Nicolette
Fri, 31 Mar 06, 4:46 PM
Ik zal me ook even voorstellen :) Ik ben Nicolette en ik ben 18 jaar. Latex_vrouw vertelde het al, je moet niet je adres geven. Grote kans dat je ongewenst bezoek krijgt.

Nowhere to run
Fri, 31 Mar 06, 4:55 PM
We zijn allemaal anoniem hoor, je zou wel gek zijn om je achternaam en je huisadres te geven, je weet nooit wat voor gekken er tussen zitten.

Haha, wordt er aangebeld, staat er ineens een kerel die zichzelf Luchtmuis noemt met een camera voor je deur. :P
Maar inderdaad, los van de leden van het forum waar ik nog wel vertrouwen in hebt weet je nooit wat voor andere mensen er op een dag langs dit forum komen.
Ik ben zelf 25 en mijn vriendin is 22. Sinds ongeveer twee jaar hebben wij een relatie en gelukkig deelt zij deze interesse met mij (letterlijk en figuurlijk ;)). Ik heb inmiddels al een kort verslagje opgeschreven in mijn eerste post op dit forum waarin ik vertel hoe onze relatie is begonnen en hoe we erachter kwamen dat we dezelfde 'interesse' hadden. Helaas is het alleen beschikbaar in het Engels, aangezien ik me daarin beter kan uitdrukken dan in het Nederlands.
In ieder geval, veel plezier op dit forum Misao. :)

misao
Fri, 7 Apr 06, 12:51 AM
dankjewel voor de reacties. adressen lijken me idd geen goed idee ;) en tja. ik heb ook best een apparte voornaam dus die laat ik ook maar achterwege. Moet je eens op google je naam intypen en kijken wat er allemaal omhoogkomt, schrik je van. Ik kwam allerlei acounts tegen van fora waar ik het bestaan al niet meer vanaf wist. Ik vind het geen tof idee dat iedereen die mijn naam intypt gewoon kan zien waar ik de afgelopen jaren allemaal gepost heb en nog gewoon dingen kan teruglezen ook.

@Nicolette: Toch iemand die ook 18 is :tu: leuk om te horen dat er ook jongere mensen zijn

Gr. Misao

mark
Sun, 9 Apr 06, 4:49 PM
Hoi,

Wel, bij mij begon het ook toen ik zo ongeveer zeven jaren oud was.
Een meisje uit mijn klas droeg heel vaak een leren kleed, een soort
overgooier. En bij het spelen piepte haar broekje er af en toe onder uit.
Dan kon ik soms zien dat er een donkere plek in zat, maar dan dacht ik,
alla, die heeft op het natte gras gezeten. Maar ook midden in de zomer
had ze soms een donker achterste. Ik dacht er verder niet veel van.

Tot ik op een keer met haar aan het spelen was en ze zei dat ze even
moest. Ik dacht dat ze naar huis zou gaan. Maar niks, ze ging alleen op
haar hurken zitten. Ik kon alles zien en zij keek zelf ook toe hoe het allemaal
geschiedde. Zo bezien was het heel makkelijk en het leek ook wel of ze het
plezant vond. Daarna speelde ze weer gewoon verder.

Sindsdien weet ik dat ik dit ook leuk vind.

Mark

wonder
Tue, 11 Apr 06, 9:47 AM
Een paar jaar geleden is er op dit forum al eens geschreven over jeugdervaringen, waarbij mogelijk onze "hobby" kan zijn ontstaan. Ik heb mij eigen verhaal van toen maar eens opgezocht en hierna gekopieerd. Het origineel kun je vinden op pagina 3 van de thread "Nederlanders?".
Hier komt het dus nog een keer.

----------------------------------------------------------------

Het is inderdaad opmerkelijk hoe gelijksoortig sommige ervaringen uit onze jeugd zijn. Ook ik vermoed dat mijn voorliefde voor in de broek plassende vrouwen voortkomt uit een ervaring die ik had op, ik denk 5 of 6 jarige leeftijd.
Ik denk dat ik net naar de lagere school ging. Ik had een nichtje dat steeds moest plassen als ik in de buurt was en ergens een stil plekje zocht om neer te hurken. Ze "vond het niet erg" als ik daarbij toe keek. Toen ik op een gegeven moment vroeg of ze het door haar broekje heen wilde doen, deed ze dit ook. Ik herinner mij dat ik dat prachtig vond. Nog steeds vind ik dit een prachtig gezicht en geeft me dit een fantastisch gevoel wanneer mijn vrouw dit voor mij doet.
Ik heb wel meer gelezen dat een fetish gevormd wordt door een ervaring op zeer jonge leeftijd en de verhalen die ik nu hier lees bevestigen dit dus.
Natuurlijk komt er nu een sterk erotisch gevoel bij, maar dat maakt nu eenmaal deel uit van de plezierige kanten van het leven.
Wat mij betreft kan mijn vrouw niet vaak genoeg in haar broek plassen, maar dan wel op momenten dat we ons lekker ontspannen voelen en er een flinke lading erotiek in de lucht hangt. Heerlijk!!!
Ook vind ik het heerlijk om mijn vrouw tijdens ontspannen avondjes lekker in haar kruis vast te houden, met haar slipje nog aan natuurlijk. Heerlijk als het daar dan een beetje vochtig wordt.
Als ik er nu al aan denk dat het weer weekend wordt en wie weet wat ons nog te wachten staat.....

Wonder.

---------------------------------------------------------------------

Tot zover een herhaling van mijn eerdere verhaal.
Op die pagina staan er nog meer van deze jeugdervaringen.
Het is altijd leuk om die van anderen eens te vernemen.

Groet,
wonder (wetlove).

pee_addicted
Mon, 1 May 06, 12:02 AM
Het is inderdaad grappig zo te lezen dat het uit jonge ervaringen is ontstaan. Ik ben nu 21 en kan mij ook dingen herinneren van toen ik een jaar of 9 a 10 was. Toen vond ik het leuk om stiekem een klein beetje te laten lopen voordat ik mn onderbroek in de wasmand deed. Ook vond ik het spannend om expres mn kleren nat te maken al ik buiten aan het spelen was. Ik denk ook dat het sindsdien is ontstaan dat ik geïnteresseerd in ben geraakt. Tot een jaar of 15 dacht ik dat ik de enigste was die dit had, en dat het misschien niet helemaal normaal was. Maar gelukkig bestaat er internet :D

lampje
Thu, 11 May 06, 9:12 AM
Ik zou zelf niet echt meer weten wat de aanleiding was voor plasspelletjes. Ik weet wel dat ik het eigenlijk altijd al opwindend heb gevonden om het te zien en te doen. Later wordt je verstandig en volwassen en denk je dat het niet een normaal iets is. Mijn allereerste vriendinnetje waar ik echt wat mee had heeft ook een keer expres in haar broek geplast toen ik er niet bij was.
Ik hoorde er later pas van..
Vermoedelijk had ze ook de schaamte die ik had. We hebben nooit iets erover tegen elkaar verteld, ook omdat we te preuts waren (begin 80er jaren en dan een jaar of 14) en we niet van elkaar wisten dat we een fetish deelden.
Totdat je dan in de eerste sexboekjes die je te pakken kreeg (natuurlijk niet zelf kopen, maar onderling ruilen met vrienden die ze weer van hun pa gejat hadden :roll: ) verhaaltjes las van een vrouw die nodig moest en het in de broek deed. Dan ga je toch vermoeden dat je niet de enige bent.
Als je dan wat vaker alleen thuis bent ga je meer experimenteren, eerst een beetje, dan wat meer en tenslotte sta je gewoon volaan in je broek te plassen. Mijn huidige vriendin heb ik het vrijwel meteen verteld, zodat ze weet dat ik een aparte smaak heb qua dingen die mij opwinden. Ze moest er erg om lachen (daar kan ik wel tegen) maar was ook niet te beroerd om het zelf uit te proberen. Ze heeft niet de opwinding erbij die ik heb, dat op zich is wel jammer, maar omdat ik er erg door opgewonden raak (en dat vindt zij weer lekker) doet ze het wel af en toe.
Het enige wat ik jammer vind is dat ze er zelf niet door opgewonden raakt.

mark
Wed, 17 May 06, 3:57 PM
Ik heb ook ongeveer zoiets. Toen mijn vrouw nog een bakvis was en ik haar nog helemaal niet kende (helaas), speelde ze vrijwel dagelijks "het spelletje". In haar geval was dat als ze uit school kwam en een stuk alleen door de bossen naar huis liep (dat kon toen nog). Ergens halverwege ging ze dan flink tekeer onder haar rok en kon dan een uur niet gaan zitten. Pas veel later werd haar duidelijk dat sommigen dit behoorlijk opwindend vinden. Zelf vond en vindt ze het gewoon lekker en ondeugend, maar niet echt opwindend. Juist meer ontspannend eigenlijk.

Mark

Eddie
Thu, 25 May 06, 3:11 PM
Ik post hier voor het eerst (anoniem, ik heet geen Eddie, gewoon een vette naam :D) en omdat anderen dat ook gedeeld hebben, hier mijn 1e ervaring toen ik 6 was:

Ik zat in groep 2 van de lagere school en moest naar de WC. Toen ik de deur open deed, stond daar een klasgenootje (meisje) met haar broek naar beneden. Alles was nog droog. Zo'n 2 tellen later verscheen er een natte plek op haar onderbroekje die steeds groter werd en daarna zag ik de urine langs haar benen lopen, in haar broek (die op haar enkels lag).

Vanonder stroomde het er hard uit en heel de vloer werd nat. Hierna vroeg ze of ik de juf wilde halen omdat ze in haar broek had geplast.

Ik ging me afvragen waarom, aangezien ze daar al even was en ze nog niet bezig was met plassen toen ik de deur open deed, ze niet "gewoon" naar de WC ging. Ik dacht: dat moet ik ook uitproberen :D

Dit deed ik vooral 's nachts als ik bij mijn opa en oma ging logeren vanaf mijn 7e. Ik ging naar de WC en als ik ongeveer op de helft was trok ik mijn onderbroek op.

Als ik niet moest plassen, gebruikte ik water.

Later ging ik ook echt (en alles) in mijn bed doen, tussen mijn 9e en 12e ongeveer. Vanaf dat moment ben ik ermee gestopt (gezeur van ouders) en soms deed ik het dan overdag als er niemand anders was. Op mijn 14e ging ik op internet zoeken, en kwam ik achter fora als deze. Dit is echter de 1e waar ik post.