PDA

View Full Version : Hardlopen

Nicolette
Fri, 31 Mar 06, 3:02 PM
Hallo!

Ik kreeg van iemand op MSN de link van dit forum! Bedankt wonder! :tu: .
Ik ben Nicolette, ik ben nu 18 jaar en ik hou erg van plassen. Ik plas overal waar het kan. Ik plas het liefst in het openbaar. Ik plaste gister bijvoorbeeld in de buurtsuper bij ons. Ik zal ook vertellen wat ik net heb gedaan.

Ik ging net hardlopen in het bos. Ik heb een strakke hardloopbroek aangetrokken en ik ben het huis uit gegaan. Toen ik in het bos was staat er een heel groot bord met routes. Ik ging daar even kijken. Ik wist de route uit me hoofd maar ik zag mensen aankomen. Toen ze vlakbij waren ging ik voor dat bord plassen. 1 iemand zag dat ik druppelde maar zei er niks van. Hij gebaarde wel wat. Ik liep een route toen ik een 2 oudere mensen zag. Ik kon het niet laten dus bij hun plasde ik ook in de hardloopbroek. Rond mijn kruis was het helemaal donker. Toen ik langs een vijver kwam ben ik daar gestopt om even me spieren los te maken. Bij de vijver heb ik mij helemaal leeggeplast. Toen ik weer terugliep kwam er een straal pis uit me, dat zag een stel dat op een bankje zag. Gelukkig helpen ze me door te zeggen dat mijn flesje water lekte.

http://img297.imageshack.us/img297/2605/images7wv.jpg

Ik hoop dat jullie hebben genoten :) Morgen ga ik weer hardlopen in het bos, maar dan ga ik wat meer drinken voordat ik ga hardlopen.

Nowhere to run
Fri, 31 Mar 06, 5:01 PM
Hmm, klinkt spannend Nicolette. Ik zou het zelf nooit durven maar ik vind het wel spannend om over te lezen. Mijn vriendin is echter wel wat meer te porren voor dit soort dingen, mischien kan ik haar morgen wel overtuigen om even mee de stad in te gaan. Houd ons op de hoogte van je volgende avonturen.
En natuurlijk :welcome: op dit forum.

wonder
Sat, 1 Apr 06, 7:30 PM
Hallo Nicolette,
Ik zie dat je dit forum hebt gevonden. Van mij natuurlijk een hartelijk welkom. Het is altijd leuk om belangstellenden te interesseren voor dit forum. Ik beleef er zelf ook al lange tijd veel plezier aan. Dus vind ik het fijn dat je mijn uitnodiging aanvaard hebt. En meteen al met zo'n geweldig verhaal.
Ik hoop nog veel van je te horen.

Groet,
wonder (wetlove).

Nicolette
Tue, 4 Apr 06, 4:17 PM
Daar ben ik weer met een verhaal :jumping:.

Ik ben net weer gaan hardlopen. Ditmaal door woonwijken heen. Ik heb mijn blaas helemaal leeggeplast bij de Spar bij mij in de buurt. Daar heb ik een flesje water gekocht en ben ik bij het bushokje gaan zitten. Daar dronk ik mijn flesje leeg terwijl ik daar stiekem aan het plassen was.

Ik zal straks nog even de kleedhokjes in het zwembad gaan onder zeiken. 8)
Doei!

maste2
Wed, 5 Apr 06, 12:15 AM
wow wat mooi....

wonder
Wed, 24 May 06, 9:56 AM
Echt gebeurd? Of wishfull thinking?

In ieder geval wel een lekker verhaal.

Groeten,

wonder (wetlove)

Ger
Wed, 24 May 06, 7:39 PM
Er zullen altijd mensen zijn met een zeer rijke fantasie Wonder. Wishfull thinking dus.

Ger.