PDA

View Full Version : Goedendag

Loki75
Thu, 6 Apr 06, 2:41 PM
Heb pas geleden deze site ontdekt via fatsosplace.

Is pas het eerste forum met nederlandse posts naar mijn weten over wetting en plassen. Kom nooit op MSN etc dus het kan ook aan mij liggen.

Ben een 30 jarige man uit het zuiden van het land met een voorliefde voor vrouwen die plassen vanaf ik schat dat ik een jaar of tien oud was. Mijn nichtje besloot toen terwijl we aan het spelen waren op het land om ineens ongegeneerd te gaan plassen. Dit heeft me sindsdien zo geintrigeerd en opgewonden.
Lang niet veel meegedaan in reguliere seks bladen werd er weinig aandacht aan besteed en sinds een aantal jaren op het internet steeds meer over gevonden dat ik niet de enige was.

Nu mijn vraag zijn er hier vrouwen die graag naar plassende mannen kijken?
Zo ja als men wil heb ik wel foto's van mezelf, verwacht natuurlijk wel wat foto's terug.

Ger
Thu, 6 Apr 06, 7:24 PM
Hoi Loki,

Welkom hier. Dit forum gaat voornamelijk over broekplassen. Zelf doen of genieten als je het iemand anders ziet doen. Of het lekker vinden om naar iemand te kijken die heel nodig moet.

Het wordt me uit je bericht niet duidelijk of je het hebt over gewoon "naakt" plassen of in de broek. Misschien zou je dat even kunnen toelichten want ik denk dat je nu meer mensen in het ongewisse laat en wellicht daardoor ongewilde reacties krijgt.

Groeten,
Ger.

Loki75
Fri, 7 Apr 06, 10:54 AM
Dag Ger en anderen hier,

Mijn voorkeur ligt inderdaad bij het zien van plassen al vind ik wetting bij vrouwen ook opwindend om te zien. Dus plassen door het slipje heen.

Weet inderdaad dat deze voorkeur bij de meeste hier daarnaar uit gaat. Is ook de naam van het forum. Maar misschien zijn er ook mensen met meerdere voorkeuren?