PDA

View Full Version : Ook maar eens even hallo zeggen..

lampje
Mon, 8 May 06, 12:13 AM
hallo..

Tja beetje droog grapje voor een forum over plassen..
Ik zit hier al vaak mee te lezen en ook bij mij is de ontdekking dat ik niet de enige ben met deze afwijking via internet gekomen. Gelukkig is mijn huidige vriendin niet zo preuts aangelegd en kan leven met mijn afwijking. Ze heeft nog niet toegegeven dat ze het zelf ook lekker vind, maar meer dan soms gaat het mis bij haar (ze zegt dat ze een zwakke blaas heeft :roll: ) en ze wordt voelbaar meer opgewonden als ze "lekt" vlak voor of tijdens het sexen. Vaak houd ze dan een broekje aan en dat voelt erg lekker..

Zelf ben ik al lang gefascineerd door vrouwen die het niet droog kunnen houden. Met opzet of per ongeluk is dan eigenlijk onbelangrijk, al zie ik wel graag dat ze er plezier in hebben..
Het voelt nog een beetje erg onwennig om er over te "praten" (klinkt wel heel erg sigmund freud-achtig) maar ik moet er even een soort van drempel voor over. (net als iedereen denk ik)

Wil nog wel even zeggen dat ik het hier met plezier volg allemaal..

wonder
Mon, 8 May 06, 8:40 AM
Welkom Lampje.

Voor mij was het in het begin ook wat onwennig om op dit forum te praten, hoor. Ik moest ook echt wel een drempel over. Maar daar ben ik nu echt wel helemaal overheen.
Het gaat gelukkig allemaal volledig anoniem, dus schroom niet en kom maar op met je reacties.

Veel plezier,
wonder (wetlove).

Latex_vrouw
Mon, 8 May 06, 11:05 AM
Afwijking ?

HaHaHa,Ik zie het meer als een onschuldige hobby.

Sandra.

lampje
Thu, 11 May 06, 7:50 AM
Afwijking ?

HaHaHa,Ik zie het meer als een onschuldige hobby.

Sandra.

Is inderdaad een onschuldige hobby. Het voelde vroeger wel als een afwijking, maar dat was voordat we internet hadden.
Gelukkig ben ik volledig normaal :jumping:

levi1984
Fri, 19 May 06, 2:29 PM
Ja ik denk laat ik dat ook maar eens doen, ik zit op dit moment achter de computer mijn jeans was al nat maar ik denk toch nog even kijken of er nieuws is maar helaas. Ik zou mij even voorstellen ik ben een meid van 22 jaar en verwoed fan van broekplassen bij voorkeur doe ik dat in mijn jeans ik kom uit het noorden van het land en heb daar verkering met een leuke jongen van 26 jaar hij heeft de zelfde passie als ik. Dus je hoeft geen mail te sturen voor contacten want ik ben zeer te vreden met mijn huidige vriend. Ik heb op dit moment niet veel tijd om een leuke ervaring op te schrijven die ik de volgende keer ik zou zeggen ga mooi door met deze site

M.vr.gr. levi1984 :tu:

Latex_vrouw
Fri, 19 May 06, 9:56 PM
Ja ik denk laat ik dat ook maar eens doen, ik zit op dit moment achter de computer mijn jeans was al nat maar ik denk toch nog even kijken of er nieuws is maar helaas. Ik zou mij even voorstellen ik ben een meid van 22 jaar en verwoed fan van broekplassen bij voorkeur doe ik dat in mijn jeans ik kom uit het noorden van het land en heb daar verkering met een leuke jongen van 26 jaar hij heeft de zelfde passie als ik. Dus je hoeft geen mail te sturen voor contacten want ik ben zeer te vreden met mijn huidige vriend. Ik heb op dit moment niet veel tijd om een leuke ervaring op te schrijven die ik de volgende keer ik zou zeggen ga mooi door met deze site

M.vr.gr. levi1984 :tu:
welkom

wonder
Sat, 20 May 06, 2:26 PM
Welkom Levi.

Ik hoop van harte dat je binnenkort wat meer tijd hebt. Al je ervaringen zijn welkom.

Groet,
wonder (wetlove)

levi1984
Mon, 22 May 06, 11:32 AM
Zoals ik laatst al zij had ik weinig tijd, maar vandaag heb ik er wel even tijd voor. Zaterdagavond zijn wij naar het piratenfestival in Borger geweest was erg leuk en nat. We waren er al om 18.30 uur mijn vriend en ik zijn met de taxi heen gegaan omdat we alle twee wilden drinken. Zo gezegd zo gedaan de toiletten was het zeer druk maar daar hebben wij toch geen gebruik van gemaakt, het was 20.30 uur toen kreeg ik veel druk op mijn blaas mijn vriend zij al laat het toch lopen er is niemand die het ziet we staan veel te dicht op elkaar. Ik voelen bij mijn vriend die had een zwarte jeans aan (bewust dan is het haast niet te zien), zijn jeans was al nat. Hij zij tegen mij laat mij het voelen als je in je broek plast ik heb het nog een half uur op gehouden maar toen was het niet meer te houden, ik plaste mijn (ook zwarte jeans) helemaal nat mijn vriend stond lekker voor mij te voelen en te dansen het probleem met bier is als je één keer moet blijf je plassen, mijn schoenen waren helemaal vol en het werd koud, maar omdat we bier dronken kon ik iedere keer een beetje door blijven plassen,dus heb het niet erg koud gehad. Het was een gezellige avond de reis terug in de taxi was ook geen probleem, we zijn op onze jassen gaan zitten om de stoelen van de taxi niet nat te maken. Toen we thuis kwamen hebben we al plassend de honden nog uit gelaten en hebben gedoucht de kleren in de wasmachine en zijn lekker gaan slapen.

m.vr.gr Levi1984 :lol:

levi1984
Mon, 22 May 06, 11:34 AM
Als er meer leuke verhalen zijn die ook leuk zijn voor meiden hoor ik ze graag, als er een andere site is hoor ik het ook graag. :tu:

lampje
Tue, 23 May 06, 10:52 AM
Hoi levi,
Leuk om te lezen dat jij en je vriend dezelfde passie hebben. Dat lees je niet vaak, meestal is er één die het opwindend vind in een relatie en de ander heeft er dan weinig mee.