PDA

View Full Version : Mannen met hoge nood

Fantasie
Mon, 19 Jun 06, 12:20 AM
Dag allemaal,
Ik heb de stap gewaagd en heb me vandaag aangemeld.
Heb wel getwijfeld omdat ik niet zo veel heb met broekplassen en daar gaan toch de meeste verhalen hier over.

Ik fantaseer vanaf vrij jonge leeftijd over mensen met hoge nood en vind het wel fascinerend (en opwindend) als ze dan uiteindelijk op ongewone plaatsen hun blaas moeten legen omdat een toilet onhaalbaar blijkt.
Als vrouw vind ik verhalen met mannen in de hoofdrol het leukste. :)

Zijn er vrouwen (op dit forum) die dezelfde voorkeur hebben?
Ik ben benieuwd...

lampje
Mon, 19 Jun 06, 1:44 AM
Hoi fantasie, de meeste natte avonturen beginnen met (al dan niet gespeelde) hoge nood. Het hoort er een beetje bij. Het gevoel dat je nodig moet is ook lekker en in je broek plassen is ook een ongewone plaats. :nod:

Vaak geef ik echter een boom water als het niet meer te houden is. Is in mijn idee de meest natuurlijke vorm, plassen op de pot is later pas uitgevonden.

Fantasie
Tue, 20 Jun 06, 10:28 PM
Hoi Lampje,

Tja, in je broek plassen is inderdaad ook een ongewone plek... :p
Toch trekt me dat minder omdat het bij mij bij voorbaat al veel plezier zou wegnemen als ik bedenk dat ik alle troep daarna moet opruimen... Mischien ben ik daar dan toch teveel een 'net meisje' voor :)

Wat ik wél erg leuk vind, is buiten (zien) plassen en fantaseren over nog ongewonere plekken, zoals in een pashokje (zie mijn verhaal daarover), in de bioscoop, een meubelwinkel, de trein.... etc. etc.
Niet dat ik dat ooit gedaan heb (wel buiten, maar niet op die andere plekken), maar ik zou het wel erg spannend vinden dat eens een man te zien doen...

IEEEE! Dat ik dat zomaar op kan schrijven hier.....

lampje
Wed, 21 Jun 06, 7:27 AM
Hoi Lampje,

Tja, in je broek plassen is inderdaad ook een ongewone plek... :p
Toch trekt me dat minder omdat het bij mij bij voorbaat al veel plezier zou wegnemen als ik bedenk dat ik alle troep daarna moet opruimen... Mischien ben ik daar dan toch teveel een 'net meisje' voor :)

Wat ik wél erg leuk vind, is buiten (zien) plassen en fantaseren over nog ongewonere plekken, zoals in een pashokje (zie mijn verhaal daarover), in de bioscoop, een meubelwinkel, de trein.... etc. etc.
Niet dat ik dat ooit gedaan heb (wel buiten, maar niet op die andere plekken), maar ik zou het wel erg spannend vinden dat eens een man te zien doen...

IEEEE! Dat ik dat zomaar op kan schrijven hier.....

Dat opschrijven went, had ik in het begin ook. Ik weet niet wie je bent, waar je woont en hoe je echt heet, dus wat maakt het uit? Het staat immers niet op je voorhoofd dat je hier post :D

Ook nette meisjes doen soms "vieze" spelletjes hoor.. Je hebt trouwens allemaal ongewone plaatsen bedacht waar iemand anders de troep moet opruimen (grapje)..
Nou ben ik niet zo'n held, dus pashokjes en bioscopen enzo zijn niet echt een optie (al heb ik wel eens een flink natte boxer gehad in een bioscoop :whistling ) maar dat is niet zichtbaar..

Ik ga je verhaal even lezen. :nod:

Latex_vrouw
Wed, 21 Jun 06, 5:57 PM
HaHaHa, je ziet maar weer, alles soorten en smaken zijn er.
Nee ik meer V/V.

Veel geluk hier op de "Panty Wetting" site.
Dat is de voornaamste doelgroep hier.

Sandra.

Satine
Thu, 22 Jun 06, 4:36 PM
Hoi Fantasie!
Ik heb je verhaal gelezen en deze posts en het lijkt me superopwindend om zoiets mee te maken met mijn vriend. Maar het zijn niet de spannende plekjes die het doen voor mij, maar zijn desperation en het uiteindelijk te laat zijn of dat nu in zijn broek is of op de grond in een pashokje...

Hoewel... als het mij zou overkomen zou ik waarschijnlijk niet nog relaxed in een cafe kunnen gaan zitten ;)

Wat dat betreft lijkt thuis me de perfecte plek voor alle "ongelukjes" die je overkomen met je partner samen, want het is niet ondenkbaar dat je dan in de stemming gekomen bent voor dingen die doorgaans erg slecht lukken in een pashokje :)

veel plezier op dit gezellige forum!

P.S. Heb je op het moment een vriend trouwens? (gewoon interesse)

Fantasie
Fri, 23 Jun 06, 11:50 PM
Dank je wel Satine, Lampje en Latex vrouw!

Hoewel mijn 'voorkeur' dan misschien net ergens anders ligt (en mijn fantasieën iets anders aflopen), zie ik toch ook veel overeenkomsten zoals de desperation en het soms nét te laat zijn. En ik ben heel goed in het verzinnen van bijzondere plekjes om uiteindelijk in hoge nood je blaas te legen, maar het daadwerkelijk daar te dóen, is nog weer wat anders hoor. Ik weet niet of ik het zou dúrven :confused:

'Gewoon' buiten, in de open lucht is natuurlijk wel vaker voorgekomen. Daar begon ooit een spannende vrijpartij mee, waar ik nog graag aan terugdenk. Met mijn toenmalige vriend had ik een fijne strandwandeling gemaakt en voordat we weer op de fiets zouden stappen om naar het restaurant te gaan waar we die avond wilden eten, wilde ik graag nog even plassen. Het was tenslotte nog een behoorlijk eind rijden en ik moest al aardig nodig. Toen ik hem dat vertelde, bleek mijn vriend ook te moeten. Omdat het een stil strand was, zonder stranttent of iets dergelijks, betekende dit dat we een plekje in een duinpan zochten.
We kenden elkaar nog niet zo lang en nu stonden we opeens vlak bij elkaar te aarzelen wie er als eerste zou gaan. Om dat we allebei best nodig moesten, kon het ons opeens niets meer schelen. Ik maakte mijn broek los en hurkte neer en mijn vriend trok zijn apparaat tevoorschijn en begon ook gelijk te plassen. Ik zag dat hij naar me keek, maar dat hij ervan in de stemming kwam, merkte ik pas toen hij me daarna begon te zoenen. Later vertelde hij me dat de situatie hem erg had opgewonden en mij trouwens ook...
Uiteindelijk hebben we een iets beschutter plekje opgezocht om nog even verder te gaan. :blush:

Zo zie je Satine, dat thuis niet altijd de beste plek is voor leuke bezigheden... :)
Ik lees trouwens graag je eerlijke posts en verhalen. Ik hoop dat het je gaat lukken je vriend te laten ontdekken hoe leuk en spannend het is om het plassen in één of andere vorm bij het vrijen te betrekken.
Op het moment heb ik trouwens geen vriend (daar vroeg je naar), wat betekent dat ik bij een evt. nieuwe vriend weer moet bedenken of ik hem van deze voorkeur vertel...

Kennen jullie trouwens sites met foto's van male desperation? Ik heb er tot nu toe maar één gevonden...

mark
Sat, 24 Jun 06, 1:18 PM
Hoi fantasie,

Welkom hier.

Ge hebt helemaal gelijk dat 'heel erg moeten' vaak op zichzelf al leuk of
zelfs opwindend kan zijn. Weinig mensen vinden het prettig om dan ook
werkelijk puur uit hoge nood in hun broek te plassen, en zeker niet als ze er
niet mee weg gaan kunnen komen. Een natte broek maken is dan nog wel
plezant (zeker als ge hoge nood hebt) maar daarna, dan begint de ellende.

Ikzelf let meestal goed op dat ik op tijd naar de toilet ga, meestal net voordat
ik ga reizen. Als er een toilet is, ga ik, punt. Het overkomt me dan ook heel
zelden dat ik werkelijk hoge nood bekom. En het is me nog maar één keer
overkomen dat ik het werkelijk niet kon houden.

Dat was na een zeeduik met perslucht. Daarvoor moet ge flink drinken, omdat
de flessenlucht gedroogd is. Zolang ge onder water bent, is er niets aan de
hand, maar van zodra ge bovenkomt begint het daar beneden heel erg te
drukken. Ik stond in mijn zwembroek bij de spoelbak en het kwam zo snel
opzetten dat ik eigenlijk direct wist dat ik de toilet beslist niet meer kon
halen. Gelukkig was er verder bijna niemand in de buurt en lagen er rond de
spoelbak plassen water. Ik wilde het niet, maar tien seconden later ging het
toch vol door mijn broekje. En het duurde nog lang ook. Hopelijk heeft niemand
gezien wat ik daar stond te doen, ikzelf zag (en hoorde) het heel goed...

Als dame kunt ge toch bijkans overal iets spannends doen met een volle
blaas? Daar zijn de rokskes toch voor uitgevonden! :whistling

Dat is overigens een poging waard voor de nieuwe vriend: laat hem eens
weten dat ge enorm naar de toilet moet, en geef hem een hint dat het
misschien wel onder de rok gaat gebeuren. Als hij er ook maar een beetje
van houdt, gaat hij daar serieus mee om en komt hij er later op terug. Als
hij er niet van houdt, maar wel een goede vriend is, gaat hij er ook serieus
mee om en komt er niet meer op terug. Een slechte vriend lacht oew uit of
vloekt oew stijf.

Mark

Satine
Sun, 2 Jul 06, 6:39 AM
Bedankt Fantasie! Vind het heel aardig en vleiend om te horen dat je mijn stukjes graag leest :)
Alle male desperation foto's die ik ken, ken ik via Female Desperation van Ger dus die ken jij waarschijnlijk ook al... voor mijzelf geldt dat de fantasie (kijk eens aan, jouw username was ook voor mij heel geschikt geweest haha!) altijd leuker en opwindender is dan een website.

Fantasie
Tue, 4 Jul 06, 10:54 PM
Hoi Satine,
Ik ken die foto's waar jij het over hebt volgens mij nog niet. Waar vind ik die? :-?

Fantasie
Tue, 4 Jul 06, 11:04 PM
... voor mijzelf geldt dat de fantasie (kijk eens aan, jouw username was ook voor mij heel geschikt geweest haha!) altijd leuker en opwindender is dan een website.

Ja, dat herken ik goed. Volgens mij geldt sowieso dat vrouwen meer houden van verhalen en fantasieën afspelen in hun hoofd en dat mannen er liever beelden bij zien. Zij zijn toch meer visueel ingesteld.
Ik word vaak afgeleid door details op foto's. In een fantasie kan ik zelf bepalen waar ik aandacht aan besteed... :D