PDA

View Full Version : leuke verhalen?

Natjeh_4_Life
Sat, 24 Jun 06, 2:35 PM
heeft er iemand nog leuke plasverhaaltjes om hier te posten?

groetjes Natjeh :)

Latex_vrouw
Mon, 26 Jun 06, 2:21 PM

groetjes Natjeh :)
HaHa, de site staat er vol meer, was je dat nog niet opgevallen?

Sandra.

Natjeh_4_Life
Mon, 26 Jun 06, 11:22 PM
ja maar ik bedoel van in de bioscoop of in de auto ofzo.

wonder
Tue, 27 Jun 06, 9:41 AM
Die staan er ook in hoor. We zijn hier van alle markten thuis, haha.

Groeten,
wonder (wetlove)

Fantasie
Tue, 4 Jul 06, 11:08 PM

Hoi Natjeh, was het met je eens hoor, ik vind verhaaltjes ook vaak leuk. Er staat best wat hier en daar, maar ook weer niet zó veel. Op het Engelse forum kom je er meer tegen.
Maar goed, als je het leuk vindt, kan je misschien zelf (weer?) eens een verhaal/fantasie posten? ;)

Ik ben benieuwd...

pissertje
Sat, 15 Jul 06, 8:12 PM
Hallo medeliefhebbers,

Eerst even kijken hoe dit bericht hier op komt te staan. Dan volgt misschien een spannend verhaaltje.

pissertje
Sat, 15 Jul 06, 8:46 PM
Okay, ik moest even zeker weten of het wel echt anoniem is, ik schaam me namelijk voor mijn liefhebberij. By the way, ik ben een vrouw. Komt ie dan:

Met een paar anderen doen we een experiment: hoe het voelt als je drie uur in een kelder wordt opgesloten (vrijwillig). Eerst even gezellig iets drinken. Dan word ik naar het berghok beneden in de flat gebracht en vastgebonden. Een ander gaat naar zolder. Daar zit ik dan. Ik heb mijn bruine bermuda aan en een t-shirt. Mijn handen zijn vastgebonden achter een verwarmingsbuis en op mijn mond is een stuk van dat brede plakband geplakt. Hoe lang duren drie uur als je zit vastgebonden?
Lang, heel lang, zo zou blijken. Want na een kwartier ongeveer (er is geen klok waarop ik dat kan zien) voel ik dat ik moet plassen. Had ik nou maar niet die drie Lingen's Blondbier gedronken! Het is nu nog niet zo erg. Wie weet is het verder wel uit te houden. Maar ineens moet ik een stuk nodiger! Ik bedenk dat ik ooit heb getest hoeveel er in mijn blaas kan en dat was zevenhonderdvijftig centiliter. Drie bier is negenhonderd. En vlak ervoor had ik nog een glas water gedronken. Maar wie weet, het is warm, heb ik het teveel al uitgezweet. Nog meer komt er in mijn blaas. Mijn onderbuik is pijnlijk nu. Zijn de drie uur al om? Als ik met mijn benen recht vooruit en gekruist zit, helpt dat een beetje. Als ik nou maar niet in mijn broek plas! Dat zou zó vernederend zijn! Waren mijn handen maar los, dan kon ik mijn broek omlaag doen en stiekem in een hoek of in een doos plassen. Maar ik zit vast en moet zo nodig! Als ze me nu komen halen, kan ik de wc nog redden. Hoeveel tijd zou er voorbij zijn? Dan komt er nóg meer urine in mijn blaas. Helemaal benauwd word ik ervan. Ik voel mijn gezicht gloeien. Heel hard knijp ik mijn vagina samen om het op te houden. O, was ik maar los en kon ik maar naar de wc! Nog erger wordt het. Dan verlies ik een beetje urine. Heel even kan ik het weer ophouden. Maar dan verlies ik de controle! Ik plas door tot ik het in kan houden. Mijn onderbroek en bermuda zijn zeiknat op de billen en in mijn kruis. Om me heen ligt een plas van wel een meter in doorsnee op de stenen vloer. En nog steeds moet ik nodig. Het lijkt zelfs wel weer erger te worden! O nee, wat moet ik nodig plassen, alwéér!

Dan gaat de deur open. De drie uur zijn voorbij. Beschaamd durf ik niemand aan te kijken. "Hé!? Ze heeft geplast!" zegt iemand. "Bah, wat een meur!" zegt een ander. Iemand maakt mijn handen los. Dat duurt even vanwege de knoop. Ik wil dat ze opschieten, want ik moet alweer zo nodig! Ik hou mijn benen zo stevig mogelijk tegen elkaar. Dan haalt iemand het plakband van mijn mond en hijsen ze me overeind. Plotseling laat ik weer mijn plas lopen. Ik kan er niets aan doen, ik moet zó nodig! Nu wordt er ook een beetje van de voorkant van mijn bermuda nat. De plas loopt als een lauwe straal langs mijn onderbenen. Mijn sandalen worden kletsnat. Op de grond verschijnt nu vlak voor de eerste plek nóg een grote natte plek. Snel kruis ik mijn benen en druk mijn beide handen tegen mijn kruis. Als ik het weer kan houden, slepen ze me naar de wc, waar ik nog een heleboel uitplas terwijl ze toekijken. De rest van de dag moest ik rondlopen met die natte bermuda aan mijn kont. :blush:

Degene die op zolder zat, had het overigens niet in zijn broek gedaan.

Ben benieuwd wat jullie hiervan vonden....

vincp40
Sun, 16 Jul 06, 10:30 AM
Welkom op dit forum Pissertje!
Leuk verhaal ook :)

Vincent

pissertje
Tue, 18 Jul 06, 11:57 PM
Dank je Vincp40, voor je reactie en dat je m'n verhaaltje leuk vond. Dit was de állereerste keer dat ik dit verhaal met iemand deelde. (is wel fictie..) dus wie weet durf ik binnenkort meer te delen op dit forum. In mijn vrienden/familiekring weet niemand over mijn "fetisj".

Natjeh_4_Life
Sat, 22 Jul 06, 10:08 PM
ja gaaf verhaal pissertje. ik zal zelf binnenkort ook proberen een verhaal van mij te posten over mijn eigen ervaringen in een pretpark bijvoorbeeld en in de bus maar ik werk mezelf de laatste tijd over de kop dus heb niet egt tijd... maar op msn kun je me eventueel altijd toevoegen...
groetjes Natjeh

Satine
Sun, 23 Jul 06, 2:08 PM
De soort desperation in het verhaal is niet mijn smaak, maar vind het leuk dat je het gepost hebt! En hoop dat je je vrij voelt om hier nog een heleboel van je fetisj te delen! :)

pissertje
Sun, 30 Jul 06, 6:03 PM
Sollicitatie?

Gewoon een doordeweekse middag, hier in mijn huis. Ik voel me een beetje geil worden en drink 2 glazen cola en 4 glazen muntthee. Pas over een uur zal ik iets voelen. Ruim een kwartier later gaat de telefoon. Het is het uitzendbureau. Ik moet metéén naar Diemen om te solliciteren naar een baan als secretaresse. Snel, schoenen aan en naar de bus! Het heeft gesneeuwd en het is koud. Bij de halte voel ik ineens een beetje aandrang om te plassen. Shit! Vergeten om naar de wc te gaan! Gelukkig heb ik een sterke blaas. Ik ga op dat kantoor wel. Maar 10 minuten later moet ik door de kou inmiddels érg nodig. Nooit gedacht dat ik zoiets nog eens in werkelijkheid zou meemaken! 5 Minuten later komt de bus. "Eindpunt, alstublieft." zeg ik. Aangezien ik deze route ken, weet ik dat deze een half uur zal duren. Het is zó druk, dat ik in het gangpad moet staan. Ik moet zo vreselijk nodig plassen, ik doe het bijna in mijn broek! Daar sta ik dan, nu in het echt en niet in mijn fantasie, stiekem de spieren in mijn vagina samen te knijpen. Ik heb mijn nette zandkleurige broek aan. We zijn pas bij Friet van Piet, nog 20 minuten rijden, dus. Tijd om uit te stappen heb ik niet. Wat duurt het nog lang! Als ik nog nodiger moet vergeet ik van ellende onopvallend te knijpen en sta nu met gekruiste benen. Achter me zit een groepje van die opgeschoten jongens. Ik hoor er één fluisteren: "Kijk dan! Volgens mij moet die mevrouw heel nodig plassen!" Ze stoten elkaar aan en giechelen. Was ik nou maar naar de wc geweest! Plotseling sta ik midden in de bus te plassen. Een grote, donkere natte plek verschijnt in mijn broek. De jongens lachen nu hardop. Door de schaamte kan ik me júist niet inhouden. Een volle straal plas ik nu in mijn broek. De volgende halte stap ik maar uit. IJskoud wordt mijn natte broek. Van ellende kan ik ook het laatste restje niet houden. Zo sta ik langs die autoweg, al plassend. Onder me verschijnt een grote gele vlek in de sneeuw. Auto's toeteren, natuurlijk. Die baan kan ik nu wel vergeten. :cry:

Ps. Natjeh 4 life, ik ben heel benieuwd naar je verhalen!

DG
Wed, 2 Aug 06, 9:28 PM
Geweldige verhaaltjes hoor! Dat soort desperation is juist precies wat ik mooi vind. :) Altijd leuk om te zien hoe de smaken toch nog uiteenlopen bij zoiets als broekplassen... Gebeuren die dingen je ook wel eens in het echt?

pissertje
Wed, 2 Aug 06, 10:04 PM
Hoi DG,
Ik neem aan dat deze vraag voor mij was? NEE! Gelukkig niet! (dit klop ik even af..) In het echt ben ik er juist heel bang voor en doe er alles aan om het te voorkomen. Voor ik wegga bijvoorbeeld altijd even naar de wc, ook al hoef ik niet. Als ik alleen thuis ben kick ik soms wel op het gevoel van een volle blaas, maar durf niet te ver te gaan. Schaamte!

wonder
Thu, 3 Aug 06, 3:52 PM
Maar Pissertje toch, je kunt als je dan met een volle blaas thuiskomt, toch lekker in je broek plassen? Ik doe het ook niet op straat, maar thuis des te meer. Ik moet wel oppassen dat mijn vrouw het niet merkt, natuurlijk.
Maar dat is weer een ander verhaal.

Groet,
wonder(wetlove)

Dennis
Sat, 5 Aug 06, 1:50 PM
Ik heb onlangs een desperation-verhaal gepost op het Engelse gedeelte van dit forum. 't Is een verhaal dat ik eens geschreven heb voor Engelstalige chatvrienden. Voor degene die houden van desperation tijdens lange autoritten: allen daarheen! :)

Latex_vrouw
Sun, 6 Aug 06, 4:10 PM
Ik heb onlangs een desperation-verhaal gepost op het Engelse gedeelte van dit forum. 't Is een verhaal dat ik eens geschreven heb voor Engelstalige chatvrienden. Voor degene die houden van desperation tijdens lange autoritten: allen daarheen! :)
Nou vertaal het in het NL en plaats het hier.

Latex_vrouw
Sun, 6 Aug 06, 4:12 PM
Maar Pissertje toch, je kunt als je dan met een volle blaas thuiskomt, toch lekker in je broek plassen? Ik doe het ook niet op straat, maar thuis des te meer. Ik moet wel oppassen dat mijn vrouw het niet merkt, natuurlijk.
Maar dat is weer een ander verhaal.

Groet,
wonder(wetlove)
Wij hebben er juist meer lol in om het buiten te doen, net iets meer spanning.
Minder op te ruimen ook hahahaha.

Sandra.

pissertje
Sun, 6 Aug 06, 7:09 PM
Hoi Latex Vrouw,

Hoe reageren omstanders als jullie het in je broek staan te doen? Ben ik heel benieuwd naar! Vooral omdat in mijn fantasiën ook dit soort dingen voorkomen, zoals je in mijn vorige verhaaltjes hebt kunnen lezen.

En Dennis, ik zou je verhaal óók heel graag in het Nederlands lezen. Ik wacht met smart!

Groetjes, Pissertje

Latex_vrouw
Sun, 6 Aug 06, 10:04 PM
Hoi Latex Vrouw,

Hoe reageren omstanders als jullie het in je broek staan te doen? Ben ik heel benieuwd naar! Vooral omdat in mijn fantasiën ook dit soort dingen voorkomen, zoals je in mijn vorige verhaaltjes hebt kunnen lezen.

En Dennis, ik zou je verhaal óók heel graag in het Nederlands lezen. Ik wacht met smart!

Groetjes, Pissertje
We doen het echt niet in een drukke winkelstraat hoor.
We zoeken de natuur op meestal of dragen een rok zodat het onder het lopen kan of als we ergens zitten.

vincp40
Sun, 6 Aug 06, 11:07 PM
Nou vertaal het in het NL en plaats het hier.

Een beetje Engels kun je toch wel? ;)

Vincent

Latex_vrouw
Sun, 6 Aug 06, 11:14 PM
Een beetje Engels kun je toch wel? ;)

Vincent
Jawel, maar het is een NL forum.
Je schreef het toch ook niet in het NL op de Engelse forum ?

Sandra.

Satine
Mon, 7 Aug 06, 12:35 PM
Ik heb ook een verhaaltje geschreven en heb er veel plezier aan beleefd! :D Het is erg persoonlijk, maar dat zullen de mensen die mijn voorsteltopic hebben gelezen wel meteen merken... P.S. Ik ben erg blij met (eerlijke) reacties

----------------------------

Met een ingespannen gezicht bladert Peter door een van de vele folders die verspreid over de tafel liggen. Een nieuw appartement zoeken is zo makkelijk nog niet, vooral niet als je gewend bent om voor weinig geld in de mooiste wijk van Delft te wonen. Zijn vriendin Sarah heeft het opgegeven voor vandaag en zit met een wijntje op de bank. “Schat, zullen we niet zo gaan slapen? We hoeven niet meteen morgen iets te vinden, we hebben nog de hele vakantie…” Peter knikt zonder zijn ogen van het papier te halen. Opeens springt hij op. “Dit ziet er werkelijk fantastisch uit! Ik ga meteen bellen wanneer we kunnen komen!” Hij aait Sarah, die met haar ogen rolt en op haar horloge wijst, liefkozend over haar blonde haren en toetst met een brede glimlach het nummer in.
Terwijl Peter aan de telefoon is, droomt Sarah alvast een beetje weg. Haar gedachten gaan over het enige wat ze in al die jaren nog nooit met haar vriend heeft durven delen: plassen windt haar op. Het idee dat Peter nodig moet, doet haar kreunen. De gedachte dat hij het niet meer kan houden, maakt haar gek. En de illusie dat hij, waar zij bij is, in zijn broek plast, brengt haar bijna direct tot een orgasme… Maar hoe moet ze hem dit ooit vertellen? De keren dat ze het gesprek in die richting stuurde, durfde ze het uiteindelijk niet uit te spreken. Ineens wordt het haar duidelijk! Ze moet een plannetje bedenken; hem in een situatie laten belanden waar hij geen controle op heeft en dan… zal het lopen zoals zij het graag ziet.
Peter heeft het telefoongesprek beëindigd, ploft op de bank en omhelst zijn blozende vriendin. “Ik heb afgesproken om meteen morgen te gaan kijken. Je kunt toch wel om drie uur, hè?” Sarah knikt en besluit dat morgen de dag is dat Peter tot het uiterste moet gaan…
De volgende ochtend, na een stevige knuffelpartij en een warme douche, gaan ze allebei hun eigen gang. Het is stralend weer. Sarah moet nog wat boeken langsbrengen bij een vriendin en Peter werkt thuis aan een rapport. Ze hebben afgesproken elkaar om half drie te ontmoeten en dan samen naar het huis te lopen. Al de hele dag voelt Sarah zich vreemd, het ondeugende plan vervult haar met opgewonden spanning. Ze koopt twee literflessen water en een fles witte wijn. Na het bezichtigen van het huisje zal ze hem meenemen naar een speciale plek om een lekker wijntje te drinken. Hopelijk lukt het haar om hem voordien behoorlijk wat water te laten drinken. Des te eerder kan de pret beginnen!
“Kom, laten we doorlopen,” zegt Peter als ze elkaar om half drie ontmoeten,” Het is niet ver, maar ik wil graag een goede indruk wekken.” Onderweg vertelt hij Sarah wat hij over het huis heeft gelezen in de folder. Ze drinken onderweg wat van het water. Mooi op tijd komen ze aan. De makelaar vertelt honderduit over het huis en het is inderdaad fantastisch. “En kijk eens hier,” wenkt de makelaar. Achterin de tuin staat een klein huisje. “Het is nog niet af, maar het wordt een soort extra zitkamertje. Gewoon alleen wat banken en misschien een koelkastje, verder niks.” Peters gezicht straalt. “Kunnen we even binnen kijken?” Hij loopt alvast richting het huisje. De makelaar draait zich om naar Sarah en zegt: “Ik moet nu weg, ik ben al laat. Ik geef jou de sleutel van het kleine huisje, die kun je dan als jullie weggaan onder die rode bloempot leggen.” Sarah bedankt haar en loopt dan naar Peter die door de ramen van het huisje naar binnen probeert te gluren. Ze opent de deur en samen lopen ze naar binnen, de deur valt achter ze in het slot. Peter heeft het meteen gehoord, hij drukt de klink uit alle macht naar beneden. “Godver, ik hoop van harte dat je die sleutel nog hebt!” zegt hij. Sarah’s hart maakt een sprongetje. “Oh nee,” zegt ze,” die heb ik aan de buitenkant van de deur laten zitten. Ik bel de makelaar wel even om te vragen of ze terugkomt. Maar tot die tijd kunnen wij het hier wel eventjes gezellig maken, of niet soms?” En met een grijns haalt Sarah de fles wijn uit haar tas. Peter lacht. “Hmm, daar zeg ik geen nee tegen!”
Het huisje bestaat uit slechts een kamer met twee enorme stoffen banken. Er zijn grote ramen, maar geen enkele kan open. Peter en Sarah genieten van de wijn en elkaar op de fijne bank. Het warme weer maakt ze dorstig en de twee flessen water zijn er dan ook zo doorheen. Sarah voelt dat haar blaas zich langzaam vult, als Peter haar daar aait. Dan moet hij erger, denkt ze bij zichzelf. Peter zegt zelf altijd dat vrouwen beter hun plas op kunnen houden, omdat ze het gewend zijn. Hijzelf kan altijd gaan als hij moet, dus zijn blaas heeft die training niet gehad. Sarah heeft gelijk, Peter begint wat moeilijk te zuchten als ze op zijn schoot komt zitten. Ze voelt zijn harde penis door zijn broek heen. Hij denkt dus niet alleen aan plassen, lacht ze in zichzelf. Na nog een tijdje knuffelen en zoenen, zegt Peter dwingend “Heb je nou die makelaar al gebeld? Ik wil hier niet de hele avond blijven zitten.” Het is inmiddels half zeven. “Sshht,” fluistert Sarah en ze legt haar vinger op zijn lippen. “Ik vind het veel te opwindend om met jou opgesloten te zitten in een eenzaam huisje.” Peter wiebelt een beetje met zijn rechterbeen en hij kijkt zenuwachtig. “Ik doe het wel,” zegt hij. Als hij zijn telefoon pakt, ziet hij dat die is uitgevallen. Lege batterij.
Gedurende het uur dat volgt, lijkt het er steeds meer op dat Sarah haar zin gaat krijgen. Peter zit stilletjes op de bank, terwijl Sarah hem door zijn krullen aait. Zijn benen bewegen allebei in een ernstig gecontroleerd tempo, dat hij soms even versnelt. Hij kreunt zachtjes en duwt de handen van Sarah weg als ze een ander plekje van zijn lichaam bezoeken. Uiteindelijk komt het hoge woord eruit: “Oh ik moet echt ontzettend plassen nu!” Sarah knikt begrijpend en bekent hem dat ze zelf ook best wel moet. Dan staat Peter op. Hij ijsbeert door de kamer, rammelt aan de deur en kijkt rond of hij iets ziet om in te plassen. Er is niks. Sarah zit op de bank en kijkt toe. Peter heeft zijn aandacht nodig om zijn plas op te houden en let niet op haar. Hij staat ongelukkig te wiebelen en knijpt af en toe in zijn penis. “Ik moet nú ergens gaan, Sarah” kreunt hij. Sarah zit nog steeds op de bank. Zij heeft haar hand ook tussen haar benen, maar niet zozeer om haar plas tegen te houden… Het is zo’n opwindend gezicht om Peter zo te zien. Aandoenlijk, maar vooral vreselijk geil. Langzaam staat Sarah op, ze loopt naar haar wanhopige vriend toe. Ze pakt zijn penis stevig vast en voelt direct dat hij een beetje ontspant. Ze kijkt hem in de ogen en zegt hees van geilheid: “Toe maar, schatje.” Dan verslapt Sarah haar greep en ze voelt de urine heet en krachtig over haar hand spuiten. Peters dunne broek is binnen no-time doorweekt. Het plassen duurt eindeloos. Hij staat met zijn ogen gesloten, dicht tegen Sarah aan. Ook haar kleren zijn een beetje nat geworden door zijn plas. Als vanzelf laat ze de hare ook gaan. Alles klettert op de vloer. Als ze voelt dat de straal bijna ophoudt, kust ze Peter lang op de mond. Veel tijd om zich rot te voelen, krijgt hij niet. Want Sarah trekt snel zijn natte kleren uit en de hare, en vlijt zich tegen haar vriend aan. “Liefste,” zegt ze,” ik werd ontzettend opgewonden toen ik jou zo zag en toen ik je tegen mijn hand voelde plassen. Ik wil je niet in verlegenheid brengen, maar een nat boxershort zal je thuis ook goed staan.” Peter lacht een beetje en kust haar. Dan horen ze dat iemand van buitenaf de sleutel omdraait…

Fantasie
Tue, 8 Aug 06, 9:59 PM
Wauw Satine: een goed verhaal.... :tu:
Leuk dat je ook een verhaal gepost hebt!

Zou je het ook graag zo zien gebeuren?
Ik heb zo het idee van wel... :grin:

Satine
Tue, 10 Oct 06, 10:43 PM
Hee fantasie! Ben blij dat je het een goed verhaal vond, ik had nog niet eerder geprobeerd om zoiets te schrijven...
Ik zou best in zo'n situatie willen belanden met mijn vriend, maar er dan natuurlijk wel uitkomen zonder dat iemand ons zou zien :D Maar ja, het allerliefst doe ik zoiets lekker thuis waar we alle tijd hebben en ontspannen zijn! Alleen zal mijn vriend daar 100% zeker nooit aan meedoen. Als hij denkt dat ie nodig moet, kan hij het nog makkelijk twee uur ophouden dus ik krijg nooit de kans hem desperate te zien. Ik denk dat je het wel begrijpt :)
Jij nog dingen meegemaakt (in het echt of in je hoofd? ;))