PDA

View Full Version : Lite våt

Sneeker
Thu, 13 Jul 06, 12:08 AM
Jag är lite blyg, men jag jag tycker om att kissa i byxan. Ibland så går jag in i badrummet och och kissar bara lite, så att det blir en liten fläck vid gylfen.
Jag är en man i 50års åldern, är jag sjuk??? :whistling Finns det andra med samma "konstiga" begär eller är jag ensam i världen??

stretch
Sat, 5 Aug 06, 9:26 AM
Ja...Nog är du sjuk....Åtminstonde lika sjuk som ungefär två miljoner damer och tjejer, och minst lika många mannar och killar!
Jag vet en lämplig terapi: Ta på dig etpar goda byxor.....och då menar jag inte jeans, men etpar av dom goda...mjuka joggingbyxorna man hade för några år sedan.....böj sedan "lillasneeker" bakåt.....ställ dig rakt upp på golvet.....och låt det bara rinna!
Om kuren faller i smak, ska du fortsätta med detta på obestämd tid.
( som oss andra ) Lycka till!

Sneeker
Sun, 27 Aug 06, 4:51 PM
Ja...Nog är du sjuk....Åtminstonde lika sjuk som ungefär två miljoner damer och tjejer, och minst lika många mannar och killar!
Jag vet en lämplig terapi: Ta på dig etpar goda byxor.....och då menar jag inte jeans, men etpar av dom goda...mjuka joggingbyxorna man hade för några år sedan.....böj sedan "lillasneeker" bakåt.....ställ dig rakt upp på golvet.....och låt det bara rinna!
Om kuren faller i smak, ska du fortsätta med detta på obestämd tid.
( som oss andra ) Lycka till!

Tack för tipset, jag ska prova detta, problemet är att "lillasneeker" sträcker på sig när jag ska kissa i byxan, han sträcker på sig så mycket att det blir vissa problem att utföra dessa "udda" begär.