PDA

View Full Version : semester?

Daniel_83:a
Fri, 11 Aug 06, 9:39 AM
vad har ni gjort för kul i sommar på semestern? nån som rest runt? tänkte om nån kanske hade något spännande att berätta som ni kanske sett lr gjort själva =)

har en grej att berätta som hände för ett par veckor sen. hade varit hos ett par vänner o tittat på film o drack en två-liters cola o lite till. sen skulle jag ta mig hem o kl var runt 23. kände när jag gick ner för trappen att jag var jättekissnödig. när jag hade gått i 5 minuter så gjorde ont så kissnödig var jag. så jag tänkte att jag tar bussen för det annars skulle det ta för lång tid hem. bussen kom efter 2-3 minuter o det var inte så jättemycket folk i den. det satt 4 längst fram 3 i mitten så jag gick o satte mig längst bak. ja kände hur det verkligen pressade på nu o ville ut..det skulle aldrig gå att hålla sig enda hem. det var verkligen kris. bussen stannade 4 hållplatser innan jag skulle av o då gick 2 av så det var bara 5 st kvar på bussen. bara så där utan att jag alls var med så kom det en stor skvätt. kände att det blev alldeles varmt. men det lilla hjälpte ingenting det gjorde fortarande ont o det handlade bara om nån minut till innan allt bara skulle forsa ut. nu stannade den på andra hållplatsen innan jag skulle av en gick av där. nu kändes det som om jag skulle explodera, det går bara inte att hålla emot längre o så börjar det rinna lite men det tar inte långstund innan det är som en stor fors. det blir alldeles vart där jag sitter, sätet bli genomvått o det börjar leta sig ut läng med benen också, nu rinner det för fullt ner för benen också o på golvet börjar det bli som en stor sjö. kännslan är nästan obeskrivlig, jag verkligen njuter. nu ska jag av, jag måste va snabb av så att inget ser mig. men ingen av dom där framme vänder sig om, tur. det är mörkt ute o så jag kan va rätt lugn för jeansen som jag har på mig är mörka så det syns inte vad jag gjort. det är ganska nära hem från hållplattsen o jag möter ingen som tur är.

är inte så jättebra på att formulera osv men det var det som hände iaf.
soliga hälsningar / Daniel.

Thomas
Sat, 12 Aug 06, 3:08 PM
Hej på er!
Jag är ju som sagt ny här och tänkte att jag borde dela med mig lite av mina upplevelser. Mitt intresse för att kissa på mig har jag haft så länge jag kan minnas, men det har legat på is i ett år nu av någon anledning. Häromdagen surfade jag runt på nätet och hittade då denna sida... Nu kan jag knappt tänka på något annat... Jag har tvättid idag och hade säkert 10 uppsättningar nerkissade kläder att tvätta... Gissar att intresset har vaknat igen. :o Jag ska berätta om gårdagen. Jag satt på jobbet strax innan jag skulle gå hem och kikade lite i detta forum,. jag hade druckit en hel del kaffe under dagen och det tryckte på rejält i blåsan. Då fick jag för mig att jag skulle försöka hålla mig så länge jag kunde. Jag gick och hämtade en stor flaska vatten för att fylla på ännu mer vätska, jag hade nämligen bestämt mig för att det skulle bli en väldigt blöt kväll. När jag suttit ytterligare en halvtimma var jag så kissnödig så det gjorde ont och jag började bli sygen på att komma iväg från jobbet. Men inte innan jag fått släppa lite på trycket... För att klara att ta mig till bilen utan att kissa på mig så bestämde jag mig för att släppa ut så lite så det inte skulle synas så mycket. Jag släppte lite på trycket men eftersom jag var så vansinnigt nödig så sprutade det ut en stor stråle i byxorna. Det dök genast upp en 5cm stor kissfläck i skrevet på jeansen... Nu var det verkligen dax att komma härifrån. Jag smet iväg lite diskret men mötte ändå vår otroligt söta receptionist (skulle dö för att få se henne kissa i sina tighta jeans) Jag skyndade förbi och hoppas att hon inte noterade fläcken.

När jag kom ner i parkeringsgaraget gick det inte längre att hålla sig. När jag gick mot bilen gände jag hur det blev varmt i skrevet igen, så då släppte jag på trycket helt. Det var helt underbart att känna värmen sprida sig i byxorna och kisset rinna efter benen. Vid det här laget var jag helt nerkissad där i garaget på jobbet, det var dessutom en stor pöl på golvet. Jag tog snabbt fram ett par sopsäckar ur bagaget och skyddade bilsätet för att sedan snabba mig hem. Kunde inte låta bli att knäppa upp byxorna och småonanera lite. Sittande i bilen klämde jag fram en stråle upp över bröstet också. Väl hemma så fortsatte lekandet men det kan jag berätta om sen om nån är intresserad...

Dalarna
Tue, 26 Dec 06, 6:48 PM
Hej, tänkte dela med mig jag också, jag hade en stressig dag på jobbet och jag var tvungen att handla på hemvägen.
Rusar från jobbet och kommer in på Konsum 10 min innan de stänger, visste att mjölken var slut och att jag skulle ha korvstroganoff till middag, när jag står vid mjölkkylen så känner jag hur otroligt kissnödig jag är, jag försöker tänka på annat och jag hoppas verkligen att kundtoan är ledig.
Jag går bort mot kundtoan och inser med fasa att det står trasig på en skylt på dörren, nu var det nästan paniiiiik.
Vänder tillbaka till kassan där det tack och lov inte var någon kö, betalar mina varor och börjar gå mot bilen, utanför dörren är jag tvungen att stanna och knipa ordentligt, jag fingrar lite på fittan och inser att det har blivit en fläck på byxorna, fortsätter att gå mot bilen.
När jag är nästan framme så ger blåsan upp, kisset forsar ur mig och blöter snabbt ner mina byxor ända ner till skorna, som tur är jag nästan ensam på parkeringen och det är ganska mörk ute så jag tror inte att det var någon som såg mig.
Jag tar ur mina matvaror ur kassen och lägger plastkassen i sätet så jag kan köra hem, när jag väl satt mig i bilen åker handen ner mot fittan och smeker de kissblöta byxorna på utsidan, mmmmmm fittan börjar bulta av kåthet och klittan sväller.
Jag sitter där på parkeringen och pullar mig till orgasm innan jag kör hem, tur att jag visste att ingen var hemma för mig.
När jag svänger in hemma på uppfarten och parkerat bilen så slappnar jag av och kissar på mig igen, det är ju ändå kört med byxorna.

Ella
Sat, 17 Feb 07, 3:23 PM
Vilka härliga kisshistorier jag hittat här, säger kissnödiga Ella som är ny här.