PDA

View Full Version : Hej på er alla

Lissi
Tue, 12 Sep 06, 11:05 PM
Hejsan, Jag är en tjej som precis mer eller mindre börjat upptäcka det här med att jag tycker det är lite sexigt att se andra kissnödiga :P Jag har inte än sett nån "olycka" men tanken har alltid pirrat till, fast jag hade inte riktigt tänkt på det här förrän för några dagar sen när min kompis va jättekissnödig påvägen hem från skolan :P Så jag bestämde mig för att söka runt lite på internet osså kom jag hit!
Nu är jag lite ovan och vet inte riktigt jättebra vad det hela handlar om och sådär i detalj men jag tänkte om någon likasinnad vill prata privat kan ni ju skicka ett pm eller skriva i tråden, eller om ni har några egna erfarenheter att berätta om, har tittat runt lite i forumet och det verkar ganska spännande :)

Är väldigt nyfiken och spännd :)
Nu ska jag sova natti natti på er!

kissis
Wed, 13 Sep 06, 6:39 PM
jag gillar åxå kissnödiga tjejer

krysset89
Wed, 13 Sep 06, 8:01 PM
Jag gillar också kissnödiga tjejer. Om du vill får du skicka ett mail eller adda mig på MSN, min adress är krysset89@hotmail.com.

Finesse
Sat, 30 Sep 06, 10:14 PM
Hej.

Hoppas du fortsätter att skriva lite mer, fast jag antar du har fullt upp med att läsa allt som skrivits.

Kramar
Finesse

Whannes
Sat, 30 Sep 06, 11:28 PM
Halloj där killar o tjejer.
Delar förstås samma intresse! just därför är man ju medlem här såklart! jag är en 18-årig kille ifrån mellansverige som alltid har tänt på att se andra va kissnödiga, och ibland är man det själv och tar tillfället till akt att i hemmavrån göra nåt busigt... Vad skulle ni säga om att ha varandra på msn, så kan man snacka tillsammans "live" ett gäng? Skulle i alla fall jag tycka va spännande.
Härligt att se att Finesse fortfarande är kvar :D

Ha de bra!

krysset89
Sun, 1 Oct 06, 12:34 AM
Det var ingen dum ide "Whannes", adda mig om du vill, min MSN är krysset89@hotmail.com

Lissi
Sun, 1 Oct 06, 2:49 AM
Hejsan igen, tänkte bara säga att jag e här o så. Osså har jag drivit intresset lite längre, brukar alltid vänta lite innan jag går på toa så man blir lite sådär härligt kissnödig :P

Är det ingen som har någon rolig wetting/desperation sighting o berätta? :) Eller är det redan skrivit allt i nån annan tråd kanske?

Whannes
Sun, 1 Oct 06, 9:17 PM
Krysset: Jag addar dig nästa gång jag loggar in! Vi behöver kanske inte nämna till nån att du är 89:a :-*

Lissi: Spännande det låter! Berätta gärna lite mer ifall du tar intresset lite längre och släpper ut lite granna i trosorna =D

hade bra allihopa, nu ska jag glo på en fin liten video jag laddade ner!