Results 1 to 10 of 10

Thread: Erg in de stemming

Default Erg in de stemming

Het is heel rustig hier, maar de afgelopen dagen ben ik blijkbaar weer erg in de stemming voor plasverhalen, dus ik heb veel oude threads bekeken, (mijn eigen) verhalen gelezen en (male)filmpjes gezocht, die haast niet te vinden zijn. Vandaar dat ik weer uit kwam bij het filmpje van Lenny en via zijn guestbook bij nog wat leuke plasfilmpjes van wetman.

Ik heb ze een tijdje zitten bekijken en voel nu dat ik zelf erg nodig moet. Wat zal ik doen? Broekplassen is niet zo mijn ding, maar eigenlijk wil ik hier toch wel wat mee...
    Het is te koud om naar buiten te gaan, anders had een leuk plekje buiten me wel wat geleken. Dan toch maar onder de douche? Zal ik mijn broekje eens aanhouden?
    Oeh.... Ik moet!

Default Re: Erg in de stemming

In het Engelse forum las ik in een thread, begonnen door een vrouw, over male wetting dat het haar wel wat leek om de penis van haar man/vriend vast te houden als hij (erg nodig) moest plassen.
    Dat lijkt mij ook wel een spannend idee.
    Het heeft volgens mij te maken met het feit dat veel vrouwen in hoge nood situaties jaloers op mannen zijn omdat zij zo gemakkelijk 'ergens' kunnen...!

Wink Re: Erg in de stemming

Ik ben nog niet geweest en moet nu echt HEEL nodig....
    Mijn broek is al een beetje nat

Lekker hoor houd je broekje maar aan en laat eerst maar een drupje lopen. En dan stoppen en weer een drupje en zo maar door ik wordt er he4lemaal warm van als ik er aan denk hoe je dat doet

Ik weet niet hoe het gisteren met je afgelopen is, maar ik hoop dat je lekker in je slipje hebt geplast. Ik doe het ook graag en heb er een paar video'tjes van gemaakt.
    Als je wilt kan ik er wel een paar naar je sturen.
    Geef me je e-mail adres maar door via een P.M.

groet,
    wonder (wetlove)

Uiteindelijk ben ik zondag inderdaad voor het eerst met slipje en al in de badkamer gaan staan. Ik wilde wel eens ervaren hoe dat zou zijn, na alle verhalen en filmpjes hier. Andere plekken gaan mij wat te ver...

Omdat ik al erg nodig moest, kostte het me niet veel moeite om het te laten lopen. Een heel apart gevoel. Ook lekker om daarna de douche aan te zetten, alles af te spoelen en op mijn hurken nog even het laatste beetje uit te plassen omdat me dat staande staande niet lukte.
    Wie weet ga ik het vaker doen...

Als je eenmaal de smaak te pakken hebt, zul je het zeker vaker gaan doen.
    Heel veel plezier daarmee en ik hoop dat je erover blijft vertellen.

groet,
    wonder(wetlove)

hallo fantasie, ik zit ademloos jou bericht te lezen en dan zie ik dat je eigenlijk niets heb met broekplassen.
    maar deze site is toch echt voor de liefhebbers van broekplassen, en ik vind als je er eenmaal aan toe gegeven hebt er geen weg meer terug is en ik mij in alle bochten wring om maar zoveel mogelijk in mijn broek te plassen.
    het lijkt mij het einde om ook van jou te horen dat het gewoon heerlijk is om geleidelijk aan je broekje nat te maken.

ik hoop het nog eens van je te vernemen.

lomseek

En jijzelf, Lomseek, al iets meegemaakt, waarover je ons iets kunt vertellen?

Hallo allemaal,

Ik ben een hele tijd niet op de site geweest, voornamelijk omdat er niet zo veel gebeurde hier.

Klinkt als een goede eerste ervaring fantasie, ondertussen al meer geexpirimenteerd?
    Ik heb ondertussen een hele berg filmpjes en foto's, laat me maar weten wat je wilt hebben en waar het heen kan.

groetjes,
    Lenny
    Last edited by Lenny_v; Mon, 1 Mar 10 at 6:20 PM. Reason: Typo