Results 1 to 2 of 2

Thread: real story

Default real story

Voor mijn verhaal moet ik al weer een jaartje terug, het was november een koude dag.
    maar eerst terug naar het waarom van dit verhaal, zoals het met de meeste gaat die deze site bezoeken is het dat de partner er niets mee heeft.
    Zo is dat ook bij mij het geval, waar ik het de eerstse jaren zelfs nog voor mijn vrouw verzweeg.
    Toen eenmaal deze site's op het internet kwamen liet ik haar kennis maken met het broekplassen en vertelde meteen dat ik dat ook geweldig vond en dat dat ook regelmatig gebeurde.
    Daarop liet zij weten er helemaal niets in te zien, maar liet mij weten dat zij er geen moeite mee had als ik daar wel behoefte aan had.
    Ik weet niet hoe het een ander begaat maar ik voel mij toch altijd opgelaten naar mijn partner toe als ik weer met een natte jeans thuis kwam of het met een warme dag gewoon in de tuin in mijn broek liet lopen.
    Maar nu terug naar die bewuste dag in november, wij zijn alle twee gek met honden en hebben altijd honden gehad maar de laatste jaren hebben wij gekozen om het even zonder te doen.
    Tot op een gegeven dag mijn vroew zij er wel weer aan toe te zijn om weer een hondje aan te schaffen.
    Ik ben voor haar op zoek gegaan en vond een adres in het noorden van het land.
    Na telefonische contact werd er afgesproken dat wij zouden gaan kijken en op die bewuste dag vertrokken wij naar het noorden.
    na de hondjes te hebben geknuffeld en nog een kopje koffie vertrokken wij weer naar huis.
    Een goed uur later stonden wij voor we het wisten in een enorme file en daar stonden wij.
    het ging voetstaps en op een zeker moment voelde ik dat mijn blaas op springen stond en er was geen benzinestation te bekennen waarop ik zij dit gaat niet goedkomen als we niet snel kunnen rijden.
    waarop mijn vrouw een plasticzak pakte en zij gaat hier op zitten en plas gewoon in je broek waarop ik verbaasd keek en zij in de auto?.
    Waarop zij zij je hebt weinig andere keus of je moet langs de kant van de weg gaan staan.
    nou ben ik een liefhebber van broekplassen maar in de auto had ik dit nooit eerder gedaan maar met de plastic zak kon er weinig gebeuren en plaste ik beetje bij beetje in mijn jeans.
    Op een zeker moment gaat mijn vrouw achter in zitten waarop ik zij is dit vanwege de lucht waarop zij antwoorden nee maar ik had die kop koffie ook niet moeten nemen want ik moet ook nodig en dan kan ik beter achterin zitten.
    maar op dat moment dacht ik als mijn vrouw in haar broek gaat plassen wil ik wel graag dat zij naast mij zit en vroeg haar om weer voorin te komen zitten.
    Terwijl mijn jeans al behoorlijk nat was geworden zat mijn vrouw om haar heen te kijken of er al een benzinestation in de buurt was.
    Maar helaas er was geen benzine station en op een zeker moment zag ik haar draaien en op een gegeven moment hield zij het niet meer als gevolg dat haar bruine jeans en auto stoel kompleet nat waren en plaste zij voor het eerst sins haar jonge jaren in haar broek.
    Ik heb de rit naar huis mijn hand tussen haar natte broek gehad en zei steeds tegen haar wat een geweldig lekker gevoel dat was.
    Ik heb het idee gehad dat ze het niet eens zo vervelend vond, ik heb de dag erna de stoel gereinigd en daar is van het plas incident niets meer van te merken.
    Ik had de dag van mijn leven omdat ik altijd gedroomd heb van dat mijn vrouw in haar broek zal plassen.
    Ik ben er niet op uit maar hoop in de toekomst dat wij nogmaals in de file komen en dat het weer mag gebeuren.

Zijn er meer mensen die in het verkeer wel eens nodig moesten plassen

lomseek

Default Re: real story

Hallo Lomseek,

Dat is een prachtig verhaal. En wat goed van je vrouw dat ze zo ineens een fan van broekplassen is geworden. Nu kunnen jullie samen lekker veel avontuurtjes beleven en heel veel van elkaar genieten. Tenminste ik hoop dat ze het lekker blijft vinden.

Ik heb ook wel eens in een file gestaan en moest toen enorm nodig plassen, maar ik durfde het toch niet in mijn broek te doen. Ik ben uiteindelijk met pijn doorgereden en bij de eerste de beste afslag langs de weg gaan staan plassen.

Ik geloof dat ik dit in het verleden hier al eens verteld heb.

Ik hoop dat je blijft schrijven.

groet,

wonder(wetlove)