Results 1 to 8 of 8

Thread: Min flickvän!

Default Min flickvän!

I julas så besannades en av mina högsta drömmar, nämligen att flickvännen provade att kissa i trosorna!
    Hon har vetat om min lilla "böjelse" i kanske 3 år nu, men har kännt sig lite osäker på det och jag har iom det låtit det vara.
    Nå iaf så en morgon så vaknade vi båda två före tuppen, innan ungarna hade hunnit vakna. Lite morgonkåt som man kan känna sig så började man att smeka sambon. Då sa hon att då måste hon först måste gå på toa och kissa. Då la jag lite försiktigt in en liten fråga om hon hade kunnat tänka sig att sätta sig på toan med trosorna på och kissa.
    Till min förvåning så sa hon att hon kunde ju prova en gång iaf. Så vi gick till toan, jag gick efter henne med ett praktstånd.
    Väl på toan så smekte vi varandra ett litet tag innan hon försiktigt satte sig på toaletten, endast med ett par vita stringtrosor med svart spetskant på sig.
    Jag frågade om det gick bra om jag kände med handen på trosorna medans hon kissade, och hon nickade till svar. Hon bresade på benen och la sig lite bakåt så att jag fick full insyn på det som skulle komma.
    Det tog ett litet tag (kändes ju lite konstigt för henne med trosorna på och i den där ställningen), men efter ett tag så såg jag dom första dropparna tränga igenom det tunna vita tyget. Kan svära på att det nästan gick för mig i det ögonblicket.
    Blev först lite blött i mitten, men sedan började det komma, rejält. Jag var som i trans, kände när kisset rann genom tyget och sedan över min hand. Kisset bara fortsatte komma, och flickvännen log när hon såg hur upphetsad jag blev.
    När det väl hade slutat komma så började jag att kyssa och känna på henne överallt, speciellt på det blöta tyget. Smekte henne ett bra tag tills jag till slut tog av henne trosorna och hade bland det skönaste sex jag någonsin har haft!
    Måste bara säga att jag älskar denna tjej, efter snart 10 års förhållande så har vi fortfarande den där gnistan kvar.
    Att kissa i trosorna tände hon inte själv så mycket på, men hon sa att hon mer än gärna gör det fler gånger för att hon gillade att se mig bli upphetsad. Nu är det bara en sak som jag hade velat få uppleva, nämligen att hon sitter ovanpå mig samtidigt som hon kissar. Men vi får väl se, kanske en dag... Tills vidare så kommer jag att leva vidare på detta minne vääldigt länge, blir nog lite framtida äventyr....
    Jag har varit lite dålig på att dela med mig, men jag får väl hoppas att detta bidrag blir iaf lite uppskattat..

Default Re: Min flickvän!

Önskar att fler skulle ställa upp på sådana saker för att upphetsa andra.
    Även om jag mer gillar wetting/olyckor så var det kul att läsa och uppskattades.

Keep it up.

Tänkte berätta en till sann historia, hoppas ni gillar den!
    Det var morgon och flickvännen var lite trött, så jag förde barnen till skola och dagis på morgonen medans hon fick sova ut ordentligt. Vi var lediga båda två, så jag hade väl lite "planer" så att säga.
    När hon vaknade till liv så gick hon som vanligt på morgonen först till toaletten, men jag gick fram till henne då och gav henne en god morgon-kram. Medans vi kramades så frågade jag snällt av henne om hon kunde tänka sig en "olycka". Då sa hon; det ska väl gå bra". Kände redan hur upphetsad jag blev.
    Så istället för att gå och kissa så satte vi oss ner och kollade tv medans jag var och hämtade te och även ett glas vatten. Hon drack upp dom och fick ett till glas vatten som hon också drack upp nästan på en gång. Efter drygt en halvtimme så började det tränga på, men jag sa att ju längre man väntar desto lättare blir det sen. Så det gick väl kanske en 20 min till innan hon sa att "snart så kissar jag verkligen på mig". Nu hade jag ett stånd som hette duga kan jag då säga.
    Efter ytterligare 10min så förflyttade vi oss till toaletten, för nu var det verkligen nära. Tog fram ett par handdukar och la dom på golvet, och så frågade jag samtidigt om hon kunde tänka sig att sitta ovanpå mig, med kalsongerna på mig, samtidigt som hon kissar. Det gick bra sa hon. Hon hade ett par röda spetsstringtrosor på sig, och en väl urringad topp.
    Så jag satte mig ner, medans jag såg henne stå och nästan krampaktigt hålla sig med benen i kors. Hon tvekade först litegrann, men sen satte hon sig gränsle över mig. Först kom det ingenting, men jag sa åt henne att försöka slappna av så går det lättare. Vi kysstes och kände på varandras kroppar, när jag kände hur hon blev stel. Kände strax efteråt hur det började komma kiss mot magen och skrevet, först en stril men som sedan tilltog och blev nästan en flod. Kunde inte låta bli att känna utanpå hennes trosor och känna hur kisset strömmade ur henne. Kändes nästan som en evighet innan kisset slutade komma, och jag njöt av varje sekund när jag kände hur allt blev vått, kalsongerna har helt genomblöta och hennes trosor var också helt nerkissade.
    Vi tittade in i varandras ögon och såg den andres åtrå och upphetsning. Jag vågade knappt känna på mig själv för då hade jag kommit på en gång. Började att smeka flickvännens kropp och framför allt dom kissvåta trosorna, för varje rörelse så såg jag hur hon blev mer och mer upphetsad. Efter ett tag så smekte vi av varandras kläder, och gick mot sovrummet med en handduk som underlag. Vad som hände därefter kan ni nog säkert lista ut. Det var iaf en av höjdpunkterna i vårat sexliv.

Bara lite nyfiken. Hur har du lyckats utveckla denna relation till din tjej? Hur tog hon det när du berättade?
    Tips för andra som inte riktigt vågar fråga så att säga? Har hon gått med på att ha mer kläder på sig än trosor?

Jag berättade om mitt "intresse" åt henne först efter 9 års förhållande. Anledningen till att jag överhuvudtaget vågade nämna det var att dom gånger vi har varit och badat så har hon ofta haft bråttom ner i badvattnet eftersom hon var kissnödig. Då har hon alltså, med baddräkten på sig, gått ut i vattnet och kissat. Så då tänkte jag att om hon tycker det var ok att göra det så kanske hon går med på att kissa i trosorna.
    Men det viktigaste är väl att man känner varandra ordentligt, kan kanske vara dumt att nämna en sån grej precis i början på ett förhållande.
    Hon tog det ganska bra när jag berättade, det var väl inte så farligt tyckte hon. Först till en början så kände hon sig inte riktigt redo att kissa i trosorna, tog väl ett ganska bra tag innan hon gjorde det första gången.
    Har inte sagt något om att ha mer kläder på sig, men man får väl se.
    Kan väl också nämna att det var riktigt trevligt inatt när vi kom hem från krogen. Båda två med sprängfyllda blåsor. Det hela slutade i 2 st nerkissade trosor och även 2 st boxershorts. Kan skriva mer om det vid något senare tillfälle, dock ser jag gärna lite mer aktivitet i forumet!

Tänkte berätta om senast det blev kisslekar med flickvännen.
    För enkelhetens skull kan vi kalla henne Sara.
    Vi hade tagit oss ut på krogen, och som brukligt så blir man ju kissnödig vid alla olämpliga tillfällen. Så även i detta fallet. Vi hade missat lite att vara på toa i tid innan krogen stängde, så nu stod jag, flickvännen och brorsan och försökte få tag i en taxi. Kände själv att jag var rätt nödig, men även flickvännen såg rätt nödig.
    Så fick vi väl tag i en taxi, och åkte först till brorsan för att lämna av honom. Han envisades med att betala ”sin” del av färden, medans både jag och Sara tyckte att det kvittade, vi ville hem så fort som möjligt båda två för det började trycka på rätt bra nu.
    Väl hemma så sa Sara att hon går in, men jag bad henne vänta litegrann. Gav kortet till taxichaufförn, men givetvis gick det inte att betala med kort just då. Då sa Sara att hon går in och hämtar pengar hemifrån, hjälp nu började det bli panik! Ville inte direkt kissa på mig i en taxi.
    Det tog inte lång tid så var hon tillbaks med pengar som jag gav åt taxichaufförn, tyckte det tog en evighet att få växeln. Sara hade förstått vad jag hade för planer, så hon väntade tålmodigt på mig, trots att hon såg påtagligt kissnödig ut.
    Vi sprang in båda två, slet av oss skorna och ytterkläderna och sedan vidare till toaletten. Väl där så slet vi av oss byxorna. Kläderna på överkroppen fick vara kvar, så bråttom var det! Sara hade kvällen till ära på sig svarta spetsstringtrosor. Hon satte sig på toaletten, bresade på benen och sen såg jag hur det började välla ut kiss från henne. Det var som en flod! Jag kände själv att jag inte skulle kunna hålla mig, så jag ställde mig på knä framför toaletten och bara lät kisset komma ut rakt i kalsongerna som blev blöta inom ett par sekunder medans jag med ena handen ivrigt kände utanpå hennes trosor medans hon kissade på sig. Känslan att själv kissa på sig och samtidigt få känna flickvännens kiss komma ut från henne och ut genom trosorna gjorde mig enormt upphetsad!
    Hela situationen gjorde mig så kåt så att ståndet var ett faktum, vilket gjorde att jag inte fick ur mig allt kiss. Men det gjorde inte så mycket. Jag tog av oss resten av kläderna och smekte henne över hela kroppen, speciellt hennes kissvåta trosor som hon fortfarande hade på sig. Efter ett tag gick vi till sovrummet och hade riktigt skönt sex. Men som vanligt när man är lite på lyset så är man kåt, men inte speciellt känslig vilket iofs Sara inte klagade över..
    Efter fullbordad akt så kände jag att jag ville ha mer, så jag frågade om hon kunde tänka sig en gång till. Jo det går väl bra fick jag till svar. Så jag gick och hämtade glas efter glas med vatten medans jag under tiden smekte henne överallt. Det gick ett tag, men sen sa hon att hon inte kunde hålla sig mycket längre.
    Men så sa hon att vi kunde ju inte ta på oss dom blöta kläderna. Då tog jag fram ett par boxershorts åt mig och ett par vanliga gråa trosor som jag gav till henne. Hon tog på sig dom, och så gick vi till toaletten igen.
    Väl på toaletten så satte jag mig, lutandes mot badkarskanten med badrumsmattan under mig. Sara satte sig gränsle över mig. Först kom det bara litegrann. Efter ett tag så reste hon sig upp litegrann, och då såg jag hur det började tränga ut kiss genom trosorna och ner på mig. Sen kom allt, och jag kan då lova att jag njöt! Kalsongerna var helt genomblöta, och hennes gråa trosor hade blivit märkbart mörkare. Hon satte sig ner, och jag kände på hennes kissvåta trosor.
    Det tog inte så lång tid så hade vi tagit av oss allt igen, sen gick vi tätt omslingrade till sovrummet för en till omgång. Tro mig, detta lär jag minnas för all framtid! Allt detta är en sann historia, det enda fiktiva är namnet. Hoppas ni gillar det!

Jaha, här berättar man en helt sann historia och inte ett enda svar. Då lär man väl inte dela med sig nå mer...

Ja det är för sorgligt. Jag svarade inte då jag hoppades på att någon annan skulle göra det (om-jag-inte-gör-något-måste-någon-annan-ta initiativet-tanken). Det gick ju dock inget vidare.
    Tipset är att börja skriva på engelska och få kontakt med folk den vägen. Visst är det så mycket roligare med svenska men inte värt det. Tyvärr.