Results 1 to 5 of 5

Thread: Pas op, rare privé berichten!

Default Pas op, rare privé berichten!

Misschien ten overvloede, dit bericht. Ik word overstelpt met rare engelstalige privéberichten. Dat er een virus in mijn computer zou zitten en ik op de volgende link moet klikken. En de laatste: dat ik "seem a very attractive person" en dat diegene me wil ontmoeten. Weer een link om op te klikken. Onder al die namen staat: banned. Lijkt me niet slim om op die links te klikken. Dan krijg je juist allemaal virussen en trojaanse paarden enzo.

Worden jullie ook bekogeld met rare privéberichtjes?

Default Re: Pas op, rare privé berichten!

Hallo Pissertje,

Die berichten heb ik ook ontvangen. Je moet er absoluut niet op reageren en niet bevestigen dat je het bericht ontvangen hebt. En zeker niet op de link klikken, daar komt alleen maar narigheid van.
    Ik ga er van uit dat de administrators van dit forum hun maatregelen zullen nemen om dit soort spam te voorkomen. (Ger, al iets te melden?)
    Intussen zijn de afzenders al ge"banned".

Verder nog iets leuks te melden met betrekking tot het broekplassen?

Groet,
    wonder (wetlove)

D'r wordt druk aan gewerkt. Ik word er ook gek van. Foutje in de forumsoftware is dat ik ze niet kan "bannen" zolang ze geen boodschap hebben geschreven in een forum zelf. Alleen infraction geven, maar blijkbaar kan je na zoiets nog altijd pvt messaging doen. (Sky kan wel bannen trouwens)
    Die bots hebben blijkbaar uitgevonden dat private msg's hun nieuwe grap is. Niet op reageren en niet openen. Gelijk deleten die troep.

PS, Ik heb voor het moment de Private Messaging uitgeschakeld staan. Alleen collega moderators kunnen me momenteel privé berichten sturen. Misschien handig als jullie dat voorlopig ook even doen. In je profiel settings kan je dat doen. Vink private messaging uit. Je kan daar ook kiezen voor wel privé berichten ontvangen van vrienden/contacts en voor de rest van niemand. Ben je in ieder geval even van het probleem af.

Ger.

Quote Originally Posted by wonder View Post
    Verder nog iets leuks te melden met betrekking tot het broekplassen?
    Helaasss... weinig inspiratie de laatste tijd.. Jij wel? Of iemand anders?

Trouwens, nog even over die berichtjes, ik heb ze wel geopend maar geen leesbevestiging gegeven of op links geklikt. Kan alleen openen ook kwaad?

Alleen openen kan geen kwaad, zolang je maar niet op de links klikt of een ontvangstbevestiging stuurt.