Results 1 to 2 of 2

Thread: Kissa i kors

Default Kissa i kors

Hej.
    Jag är en ny kille här på forumet. Jag älskar kiss, speciellt tjejer som kissar. Jag är spontan, glad och öppen och ser dessutom väldigt bra ut enligt många och det säger jag inte för att jag vill skryta, utan för att jag vill komma till det som jag vill berätta alldeles strax. Folk förknippar kiss med snuskiga gubbar och det är än så länge långt ifrån accepterat i samhället att tända på kiss, annars skulle ju detta forum inte existera..
    Hur som helst så har jag vid ett flertal tillfällen lyckats få andra att kissa på mig utan att det förknippats med sex vilket avväpnat det hela..
    En dag var jag på fest med ett antal människor som jag kände flyktigt genom en gammal kompis. Det var på sommaren ute på landet. Frammåt kvällen så hängde jag med två två tjejer och en kille och vi gick en promenad. Efter ett tag blev jag kissnödig och det blev den ena tjejen också så vi avvek från de två andra ut i terrängen, och det var ganska mörkt ute så hon höll sig bredvid mig. Vi snubblade och såg inte ett skit ute i skogen, då föreslog jag att vi skulle göra något riktigt knäppt och kissa i kors, vilket hon först var väldigt skeptisk till för att det skulle bli komplicerat rent tekniskt men efter ett tag så var vi överens om att vi båda skulle stå på knä mot varandra och kissa och vi skrattade och löjlade oss hela tiden, sen stod vi i alla fall där mitt ute i skogen mitt i natten och försökte kissa, skitfulla var vi också. Strålarna måste korsas för att det ska bli giltigt sa jag till henne, och hon sa till mig att jag fick stå för siktandet. Jag kände hur jag var riktigt tiktigt kåt och höll på att få värsta ståndet. Snart kissar jag sa hon och jag kände hur jag bara ville komma närmare henne så jag tryckte henne lite närmare mig och sen började jag kissa, och jag kissade avsiktligt på hennes fitta och hon sa typ.. Ööhh du kissar på mig..oj förlåt sa jag, du ska få igen när du minst anar det sa hon till mig och skrattade, samtidigt ropade de andra från vägen, Vafan gör ni, knullar ni eller? Nej vi försöker kissa sa hon då och blundade och sa nu kissar jag och som tur var så kissade hon lite frammåt så hennes kisstråle kom på mitt ollon och jag sa till henne, - Du kissar på min kuk bara så du vet men det är varmt och skönt så du får gärna fortsätta, Skönt sa hon frågande , vadå tänder du på piss eller? Ingen aning sa jag helt oskyldigt samtidigt som jag bara njöt av att bli kissad på av en tjej. Sen ställde vi oss upp och tog på oss våra byxor och vinglade tillbaka ut till vägen. När jag kom hem sen på kvällen luktade jag kiss och sen låg jag med min KK som inte hade en aning om att min kuk var helt nerkissad..

Default Re: Kissa i kors

Läste för ett tag sedan om vad olika tjejer skulle vilja göra om dom hade en penis. En 22-åring svarade: "Jag skulle kissa i kors med killarna och försöka kissa på dom. Och så skulle jag kissa så högt upp jag kunde på väggar och annat". Undrar så vad hon gör med det hon redan har...