Results 1 to 4 of 4

Thread: Mijn eerste keer

Default Mijn eerste keer

Hoi,
    Ik ben nieuw hier.
    Even voor de duidelijkheid: Ik draag al sinds mijn jeugd tijdens de winter een wollen maillot. Lekker warm en voor mij de normaalste zaak van de wereld.

Tot een goed jaar geleden dan toch.

Verleden jaar hadden we ook stevig koude dagen en zoals anders had ik een zwarte maillot aan onder mijn jeans. De vrienden en ik besloten een stapje in de wereld te zetten en we deden een aantal kroegen aan in de buurt van mijn woonplaats. Daar we te voet op stap waren, werd de pils niet ontzien en vloeide het gouden gerstenat rijkelijk. Als afsluiter belandden we in een taverne in mijn straat op een paar honderd meter van mijn woning. De vrienden namen na een tijdje afscheid en ik dronk nog een paar biertjes terwijl ik een praatje maakte met de uitbater. Na nog een uurtje betaalde ik mijn rekening en daar ik de laatste klant was, ging de deur achter mij op slot. Ik kwam van een zeer warme verbruikszaal plots in de vrieskoude lucht en voelde mijn blaas protesteren. Mijn hand tast naar mijn sigaretten, niks, het halve pakje ligt nog op de tapkast. Hmm… dan maar een vijfhonderd meter verder naar de nachtwinkel. Onderweg voel ik de druk op mijn blaas stijgen. De alcohol en het gebrek aan sigaretten maken me overmoedig en ik zet door naar de nachtwinkel. De winkel binnen, sigaretten kopen en weer buiten. Terug van koud naar warm en terug naar koud. Ik kom buiten en voel dat mijn blaas nu werkelijk op knappen staat. Nog een kilometer tot aan mijn woning. Ik kijk rond, maar zie nergens in de straat een mogelijkheid om discreet een plas te maken. Ik woon in deze straat en kan het niet maken om tegen iemand zijn gevel te staan plassen, dus zet ik er stevig de pas in om naar huis te gaan. De blaas begint pijn te doen en ik moet langzamer stappen. De concentratie gaat volledig naar de blaas. Toch voel ik dat ik deze strijd ga verliezen. De sluitspier geeft het een fractie van een seconde op en een scheut warme vloeistof loopt in mijn short. Ik raak eerst in paniek en kijk rond. Het is na middernacht, donker en geen mens te zien. Krampachtig stap ik verder en voel de natte vlek koud worden. De tweede ongecontroleerde stroom laat echter niet lang op zich wachten en is groter dan de eerste. Mijn al natte herenslip laat het warme vocht nu blijkbaar beter door en ik voel alles in mijn maillot stromen. “Crap”, de vloeistof loopt via de wollen stof naar mijn knieën en het kruis van mijn jeans vertoont een natte plek. De tweede ” burst “ was gewoon een waarschuwing om me te laten weten dat ik de strijd verloren had en mijn blaas leegde zich voor een groot deel. De warme stroom liep nu tot in mijn schoenen en mijn slip, maillot en jeans zijn drijfnat. De grootste druk is van mijn blaas en ik kan doorstappen. Door de ijskoude lucht koelt de vloeistof snel af en geeft me een vreemd gevoel. Tot mijn verbazing maakt het koud worden van mijn natte kleding mij opgewonden. Iets later kom ik thuis en ga ik naar de badkamer. Ik stap gekleed in het bad en tracht nieuwsgierig de rest van mijn blaas moedwillig te legen in mijn al natte kleding. Omdat ik ondertussen al redelijk opgewonden ben, verhindert mijn prostaat het legen van de blaas. Na het uitkleden en douchen is mijn opgewondenheid weer verdwenen en kan ik de rest van mijn plas kwijt in het toilet. Stilletjes naast mijn vrouw in bed gekropen en de dag nadien over mijn “ongelukje” verteld zonder in details te treden. Mijn vrouw vond het wel grappig. Ze weet echter niets over de opwinding.

Sinds mijn ervaring van een jaar geleden bekijk ik die zwarte maillot met andere ogen. De strakke, natte, zwarte stof kan ik me nog steeds levendig herinneren en de gedachte maakt me nog steeds opgewonden.

Het is wel zo dat ik het nog nooit moedwillig heb kunnen herhalen in een gecontroleerde omgeving. Door de opwinding verhinderen de sluitspieren dat mijn blaas zich leegt in mijn kleding. Heeft er iemand tips om dit te “omzeilen”?

Sorry voor de lange tekst, maar ik ben blij dat ik mijn verhaal eens kwijt kan.

Default Re: Mijn eerste keer

Welkom!

Mijn interesse gaat eerder uit naar vrouwelijke personen, maar ik ben er zeker van dat er wel iemand genoten heeft van je verhaal. Het lijkt me een speciale ervaring, alleszins. Het is hier alleen een beetje stilletjes geworden op dit forum...

Wel het is al lang geleden dat ik hier iets gepost heb maar ik vind het nog steeds lekker om in mijn broek te plassen. Het liefst buiten maar dan wel 's nachts.
    Kom dan uit de kroeg en heb genoeg gedronken om drie keer te plassen.
    Ik ga dan wel eens op een bankje zitten onderweg, nog even wat roken.
    Als ik dan ga zitten kan ik het meestal al iet meer stoppen, voeldan alles langzaam nat en warm worden..heerlijk. Of lopend ook heel lekker!
    Heb vanavond ook weer zo'n bui en heb al een natte broek. Ga hier nog wel even mee door en dan straks lekker douchen…
    Veel plasplezier!
    W

Quote Originally Posted by Druppel View Post
    Hoi,
    Het is wel zo dat ik het nog nooit moedwillig heb kunnen herhalen in een gecontroleerde omgeving. Door de opwinding verhinderen de sluitspieren dat mijn blaas zich leegt in mijn kleding. Heeft er iemand tips om dit te “omzeilen”?
    Het is een geval van oefenen en geduld.

Zorg er voor dat ge moet plassen, maar niet te veel en niet te weinig. Dan alles aandoen dat nodig is en ergens rustig gaan staan, bijvoorbeeld de badcel. Lukt het niet om nat te worden, gewoon even iets anders gaan doen, de gazet lezen. En dan als ge ineens bedenkt wat de bedoeling was, rustig maar streng door de kleren gaan.

Ik heb dit zelf heel vaak moeten oefenen maar de aanhouder wint. Op het laatst gaat het direct goed.

Mark