Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 31

Thread: Big brother?

Default Big brother?

Såg nyss att tv-programmet Big brother har börjat gå igen. Där brukar det ju bli en del kissnödiga klipp. Någon som följer detta? Ni får gärna rapportera om det händer något av intresse i sådana fall=)

En liten favorit från tidigare säsonger är ju när Jessica kissar ner sig för att toaletten är upptagen=D Ni som inte sett det borde helt klart kolla upp det klippet!

Default Re: Big brother?

Vet att jag, som mång andra, inte är speciellt aktiv här men...Det klippet du nämner låter ju rätt intressant. Jag brukar inte kolla på Big Brother, eller TV överhuvudtaget egentligen, men började leta runt lite när du nämnde Jesica, tyvärr utan resultat. Är väl inte världsbäst på att leta upp sådana saker men hade varit fint om någon kunde hjälpa till.

Däremot när jag googlade runt på detta hittade jag på något sätt en beskrivning av ett svenskt humorprogram som heter Raj Raj (Som jag heller itne visste fanns =P). Beskrivningen på avsnitt 3 i säsong 2 lyder: "I kvällens Raj raj blir det minst sagt pinsamt när Hedda kissar på sig på ett fullsatt fik." Sök bara på Raj Raj tv4 säsong 2 eller något liknande så kan ni se att det stämmer.

Antar ju tyvärr att det där är totalt fake, men hade ändå gärna kollat på det för att kunna avgöra själv. Verkar tyvärr också som ett klipp som är svårt att få tag på, youtube ser tomt ut tex. Om någon vet något om dessa två klipp tror jag de flesta av oss här hade velat se dem, oavsett om de är bra eller inte, för att bilda sig en egen uppftanning.

/ Millan

Kan bara inflika med att säga att jessica inte kissat på sig i något big brother avsnitt. Det finns dock ett klipp som circulerar runt där hon tassar runt kissnödig utanför en toalett men inget mer.

Quote Originally Posted by Millan View Post

Däremot när jag googlade runt på detta hittade jag på något sätt en beskrivning av ett svenskt humorprogram som heter Raj Raj (Som jag heller itne visste fanns =P). Beskrivningen på avsnitt 3 i säsong 2 lyder: "I kvällens Raj raj blir det minst sagt pinsamt när Hedda kissar på sig på ett fullsatt fik." Sök bara på Raj Raj tv4 säsong 2 eller något liknande så kan ni se att det stämmer.
    Tror tyvärr det enda sättet att få fram det avsnittet är att ta kontakt med tv4

Quote Originally Posted by Euin View Post
    Kan bara inflika med att säga att jessica inte kissat på sig i något big brother avsnitt. Det finns dock ett klipp som circulerar runt där hon tassar runt kissnödig utanför en toalett men inget mer.
    Hon säger i alla fall tydligt "nu kissar jag på mig", springer sedan mot en upptagen toalett och säger efter ett tag "nu jag gör det igen". När toaletten blir ledig springer hon in och när hon sedan kommer ut så ser det ut som hon tittar sig i spegeln för att se om nåt syns. Hon täcker sedan för bakdelen av trosorna med handen när hon lämnar rummet. Svårt att säga om hon verkligen kissade på sig, men jag vill gärna tro att det kom en skvätt

Det skulle i vilket fall som helst vara roligt om årets säsong resulterade i någon liknande klipp.

Var inte "Raj raj" typ som "ballar av stål" eller är jag helt ute och cyklar nu?
    I sådana fall var det nog inte en riktig "nerkissning", skulle jag tro.

Nej men oavsett verklighetsgraden skulle jag gärna se klippet från raj raj. Spännande att åtminstone se folks reaktion runt omkring och så vidare.
    Någon som har eller vet vart klippet från big brother finns?

Absolut, jag är inte den som tackar nej till filmklipp=)

Jag tror det finns på peesearch.net i nåt gammalt arkiv där.

@ Beaver -
    Ska fatta mig kort: Stay Tuned, samtliga av dessa (och en jäkla massa fler :O) finns i min ägo i en lagringsenhet en bit ifrån min hemvist och bör kunna fiskas upp inte alltför osnart.

Jag tänkte skicka megaupload länk på de big brother filmer jag hittat och andra TV program där tjejer kissar på sig