Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 31

Thread: Big brother?

Default Re: Big brother?

Quote Originally Posted by Beaver View Post
    Hon säger i alla fall tydligt "nu kissar jag på mig", springer sedan mot en upptagen toalett och säger efter ett tag "nu jag gör det igen". När toaletten blir ledig springer hon in och när hon sedan kommer ut så ser det ut som hon tittar sig i spegeln för att se om nåt syns. Hon täcker sedan för bakdelen av trosorna med handen när hon lämnar rummet. Svårt att säga om hon verkligen kissade på sig, men jag vill gärna tro att det kom en skvätt

Det skulle i vilket fall som helst vara roligt om årets säsong resulterade i någon liknande klipp.

Var inte "Raj raj" typ som "ballar av stål" eller är jag helt ute och cyklar nu?
    I sådana fall var det nog inte en riktig "nerkissning", skulle jag tro.
    Jag tror att det är denna klipp som du menar, så här finns den, ha så skojj! http://www.megaupload.com/?d=GXVUSB4G

Red face Re: Big brother?

Quote Originally Posted by powerstone View Post
    Den här posten kan du ju editera bort, för detta är inte wetting. Hon gick upp från poolen 3 sekunder innan och det som syns droppa är utan tvivel vatten som ansamlats i bikini-underdelens tyg och gravitationen som gör sin del med den saken, ingen blåsa inblandad ;P

Quote Originally Posted by powerstone View Post
    Jag tror att det är denna klipp som du menar, så här finns den, ha så skojj! http://www.megaupload.com/?d=GXVUSB4G
    Jag får ett meddelande om att filen är "temporärt otillgänglig"

Jag med tyvärr. Kolla om du kan få upp den på annat sätt, alternativt lägga upp den på samma sida på nytt?

Quote Originally Posted by Beaver View Post
    Jag får ett meddelande om att filen är "temporärt otillgänglig"
    Pröva igen. Funkar för mig.

Quote Originally Posted by Wannes View Post
    Pröva igen. Funkar för mig.
    Som Wannes sa, prova igen det kan ta lite tid ibland men det funkar till slut!

och Wannes den med bikini tjejen som "kissar" det börjar inte droppa vatten förens 3sek efter filmen, så jag tror fortfarande att hon kissar i bikini, men men jag tar inte bort dem, finns kanske dem som gillar det, tanken som räknas ju

Nja.. Vet inte riktigt. Kanske litet läckage. Kul är det i alla fall för sällan något sådant finns på svenska!

Instämmer! Får hålla en tumme eller två att det dyker upp något i år också. Någon som håller ett öga på spektaklet?

Lite då och då kollar jag när jag inte är upptagen med annat vilket jag oftast är.