Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 31

Thread: Big brother?

Thumbs up Re: Big brother?

Jag ser aldrig på big brother eller några andra liknande program. Tackar powerstone för länkarna. Kul med lite aktivitet här

Default Re: Big brother?

Varsågod stylaren, ja det är skojj med aktivitet här nu igen keep it going!

Quote Originally Posted by stylaren View Post
    Jag ser aldrig på big brother eller några andra liknande program. Tackar powerstone för länkarna. Kul med lite aktivitet här

Nu i söndags när Annie åkte ut så nämnde hon att hon hade kissat ute på gräset på gården. Finns det någon bild eller något klipp av det?

Är det någon som sett något intressant nu när BB nästan är slut? Eller om det är slut håller inte så bra koll på det :P Haha. Jag har varken hört eller sett något om att det förekommit kiss någon gång under seriens gång. Lite synd verkar annars vara en sådant program där det förekommer.

Nej inte vad jag hört. Skulle dock älska att se hon Sara kissa ner sig.

Hm många som pratar om sara på nätet har jag märkt. Måste nog kolla upp hur hon ser ut. Men redan nu är det klart att ja inte skulle tacka nej till om hon eller någon annan från BB husets tjejer kissade på sig

Skulle vara kul att se amatörtjejer kissa på sig, som ja t.ex Big Brother eller något liknande, hoppas att någon gör det snart Varsågod stylaren för de länkar som jag postade

Skandal. Inget har hänt under årets säsong va?

Nää..tror inte de. Inte hört nåt iaf

okej, jag kanske är lite insnöad på big brother men i en tråd på flashback påstås det att Olga kissade i sängen en natt 2004.

"Ja Olga kissade på sig när hon låg och sov..........Det är det enda som hon har gråtit för och alla som har livekanalen som har sett samma scen som femman visade idag vet att hon grät för att hon kissat ner sig men trodde först att det var någon som skojat och hällt vatten i hennes säng........"

Någon som såg detta? Den tjejen skulle jag verkligen velat sett i nerkissade trosor:P

För er som inte kommer ihåg Big brother Olga:
    http://worldofbigbrother.com/BB/Swe/4/Olga.shtml