Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Har wetbbs dött ut helt ?

Post Har wetbbs dött ut helt ?

var har alla tagit vägen? tycker att ingen skriver längre där verkar som forumet dör ut?!, skaffar alla familj och struntar i oss läsare?. eller är det inte längre modernt att kissa på sig? eller skäms dagens ungdomar så mycket att dem inte vågar dela med sig av sina händelser?! jag tycker att vi börjar om på en ny tråd här nu där alla ska dela med sig av sina upplevelser och fantasier

Default Re: Har wetbbs dött ut helt ?

Du har skrivit 3 poster sedan 2007. Jag föreslår omgående att du börjar!

Jag har dessvärre inte sett riktiga olyckor där tjejer kissar på sig, eller varit med om det själv så jag kan inte dela med mig, men jag kan dela med mig av youtube filmer, där jag kan ladda upp på t.ex megaupload jag gillar amatörer som kissar på sig mest, för dem gör det inte för pengarna, dem gör det för det är kul att testa på =)

Vore kul om det blev mera liv i denna sida, då sedan 2007 så var det underbart med händelser Varför skämmas över att inte våga dela ut av händelser när man är anonym i detta forum? Bara skriva på!

Verkar lite små dött här. Men det ska nog gå att ändra på. Jag gör inte så mycket själv så har inget att dela med mig av. Men ja kan kommentera och diskutera allt annat här på forumet. Videos som man länkar till är alltid kul. Sen va ja märkt så är det mest killar här. Lite synd men om vi skriver så hittar kanske alla tillbaka hit igen. Hoppas jag.

Så. Jag har som sagt tidigare bidragit i olika trådar. Har däremot inte sett något från Puttenutte och en hel del andra. Ni behöver promt inte ha upplevt något. Använd fantasin. Skriv ihop två tre a4. Gör det!

Jag är nog inne på Flyttkorts linje. Börjar skriv så hänger nog andra på ska du se.
    Jag tycker ändå att vi fått igång lite aktivitet här på sistone.

Som nämnt tidigare i andra trådar tror jag att många tappat intresset pga att ingen skriver, så det är som en ond cirkel ungefär. Ingen är motiverad att börja skriva (med ett fåtal undantag, några har faktiskt försökt), och på grund av det är det ingen annan som försöker heller. Jag känner likadant själv och har tappat motivationen helt egentligen, skrev 4-5 sidor långa historier för ett par år sedan men sen dess har det aldrig blivit av =/

Vet egentligen inte vad som krävs för att få igång det här igen. Jag kollar fortfarande här dagligen, oftast förväntar jag mig inget men om jag har tråkigt tänker jag ändå att det hade varit kul om det var någon aktivitet här. Samtidigt är jag för omotiverad för att försöka dra igång något själv även om jag kommer att ha väldigt mycket fritid i en månad eller två nu (till skillnad från ingen alls de senaste månaderna).

Tjejer som är desperate och till slut kissar på sig är fortfarande egentligen det enda som jag har tyckt om under en längre tidsperiod så jag tror det är något som kommer följa mig hela livet, men har som sagt ändåinga bra ideér för att få igång den svenska delen av forumet igen. Avsaknaden av tjejer här tycker jag är rätt tråkig också, jag är ju väldigt inaktiv själv men i omstart-tråden tror jag bara det var jag och en till tjej som skrev, resten är killar. Även om killar också kan ha bra historier om saker de sett, eller kan skriva bra historier, så är det ju ändå "female desperation forum" så jag tror några fler tjejer här hade hjälpt en del, speciellt om de skriver =P

Men ja, nu känns det mer som om jag bara rabblar på om hur dött det är här, som ett par andra också gjort. Antar att min poäng var att även om jag är inaktiv och aldrig har skrivit så mycket här på forumet egentligenså har jag ändå kollat det nästan dagligen i typ 6 år, och på någon nivå vill jag att det ska bli aktivt igen. Men har tyvärr ingen motivation att börja skriva igen eftersom det känns som det faller för döva öron utan någon intressant diskussion. Jag vet ärligt talat inte vad som kan ändra på det.

Det är detsamma för mig som för Millan. Det här är dessutom inte min första profil, så jag har också varit delaktig i ett mindre antal uppstartningsförsök. Men, det har aldrig liksom riktigt fungerat. Det är ganska ofta någon som försöker, men väldigt sällan någon som hänger på.

Tror, som Millan påpekade, att det blir till en ond cirkel. Verkligen.

Sen så kan jag känna att jag även personligen har ändrat inställning. För något år sen tyckte jag att det här var väldigt intressant, nu känns det inte riktigt lika lockande längre. Det betyder inte att jag inte vill bidra en aning ändå, har alltid genom åren tittat in här lite då och då.

Ändå är vi sju olika personer som skrivit i denna tråd. Och finns säkert minst två tre till som är medlemmar på forumet, som kan tänka sig skriva.
    Det är synd, Millan, att du saknar inspiration att skriva och skapa nytt i detta forum. Vet att du skrivit innan och det skall du har cred för men om du någon gång får lite motivation, så pröva skriv på svenska.

Jag har, som ni vet, skrivit en längre berättelse på svenska här på forumet. Hoppas ni gillade den för övrigt. Euin likaså. Hon har ännu inte skrivit något i denna tråd så där har vi en till.

Sen har vi Hultsfredberättelsen på senare tid. Minns inte vem som skrev den. Hur som helst så rör det lite på sig. Och ni som känner er lite träffade. Vafan.. Skriv lite. Inge svårt att göra det. Ni gjorde det på nationella i svenska i nian. Bara det att ämnet är roligare nu. Give it a try!

På riktigt alltså. Vart håller ni hus?