Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 15 of 15

Thread: Har wetbbs dött ut helt ?

Default Re: Har wetbbs dött ut helt ?

1. Jag inte pysslat med sånt här IRL på 8 år. Vardagen blir inte fest om festen blir vardag, så det är inte alls spännande längre.

2. Jag har flera gånger tyckt att det blivit så dött efter att jag skrivit något. Särskilt efter storyn om Hitlers kissvurm, ett tag så trodde jag att alla hade chockats för svårt över att ha något gemensamt med honom för att nånsin skriva igen.

3. Det finns numer så många andra ställen att läsa på och skriva till där responsen är bättre, kanske väljer man dom istället. Har ni läst om kisskvinnorna på familjeliv.se? Mmm!

Dags igen för ett litet upprop tycker jag. Ni som är medlemmar och fortfarande är inne och läser. Kan ni inte bara hojta till här inne och visa att ni finns.

Hej alla!

Ryggar dig flyttkort och hojtar för full hals. Tittar in här mellan varven och kollar läget, oftast har det inte hänt något, men det verkar tyvärr vara en trend för alla desperation-relaterade forum. Vad ska vi ta oss till?

Verkar vara omöjligt att editera inlägg (?) Så herr moderator får ha överseende med min dubblering. Om någon har tips på roliga/intressanta saker jag/vi kan bidra med så tipsa gärna, är tyvärr förbannat dålig på att skriva samtidigt lyser både motivation och kreativitet med sin frånvaro. Men kommer ni på något annat så skrik till!

Verkar tyvärr inte blivit någon vidare effekt av dokumentären på femman?
    Inget nytt alls har skrivits sedan dess. Hade hoppats på några medlemmar faktiskt.