Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 14

Thread: Shara

Default Shara

Hoi,

Zijn dat foto's van Shara (op jullie site), waar jullie copy right op staat?

Nick

Default Re: Shara

Ja.

Ger

leuk om foto's van haar op jullie site te zien!!!

mooie natte broek ook. Was het spontaan of met voorbedachte rade?

Hi Nick,
    This is Shara....it was totally spontaneous...oops!!! Hope you enjoyed them as much as we did! Wet hugs!

hi Shara,

I am sure I didn't enjoy it as much as you did but I must say you look great in those wet jeans.

The thing we all want to know is did Ger wet his pants too?

Hoi Nick. Ger hier. Ik zal zeggen dat ze de volgende keer onder haar eigen account moet antwoorden. Nu wordt het wat verwarrend. Nee, ik heb die dag niet in m'n broek geplast. Ha! Denk ook niet dat er hier lezers zijn die geïnteresseerd zijn om mijn plasbroekervaringen te lezen. Heul veul meer mannen die vrouwen graag in hun broek zien plassen dan andersom weet ik in middels uit (internet/message boards etc.) ervaring. Die dag was ik de Tour de France aan het kijken en was zelfs - kun je je waarschijnlijk nauwelijks voorstellen - niet zo blij dat ze met d'r plasbroek binnen kwam lopen na last-minute boodschappen doen. En in de eindsprint van de Tour riep dat ze weer eens in d'r broek had gepiest en ik eens een fotootje moest maken. "Vragen ze me steeds in de email, doe eens een plasbroekfoto van jezelf op de site zetten". Dus ik de #tdf finish missen en 2 foto's gemaakt.

Saai huh? Zoveel plasbroeken hier joh, het is voor ons deel van ons leven. We zijn niet zo van het op de site zetten van onze - of in ieder geval die van Shara - foto's. Maar goed, nu een keer gedaan. Shara zei al: "Als ze willen doen we dat vaker. Verzoekjes?" Ik ben daar wat minder happig op. Maar goed. We zijn niet te beroerd

Overigens zijn we de komende weken in het buitenland. Niks nie site updates dus. (Wel internet waar we zijn dus we blijven lezen wat er gebeurd in de plaswereld

Ger.

zal jullie niet plat mailen voor verzoekjes maar als Shara het leuk vindt weet ik er wel een paar.

ik ben ook meer in het broekplassen van vrouwen dan van mannen geinteresseerd. Maar ergens toch ook wel van koppels. Volgens mij zijn er geen foto's van een man en vrouw die samen in hun broek geplast hebben. Voor veel ons is dat toch wel de ultime natte droom. Aangezien jullie zoveel plasbroeken hebben zal het vast voorkomen dat jullie samen nat worden.

Hi Shara,

From Ger I understood that you would like requests. Well how about the two of you wetting. There aren't many wet couple pics around.
    Nick

Good idea, Nick..didn't hear about this yet from Ger...think we have to do that... thanks for the lovely suggestion!!!

looking forward to it. Hope Ger likes it too.