Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 30

Thread: måste berätta lite!!

Default måste berätta lite!!

Har varit intreserad av att se någon tjej kissa på sig sen tidig tonår, men tyvärr ej lyckas, finns dock gott om filmer på nätet, finns åxå massor med kissolyckor i vanliga filmer, men pee movielist har bara en bråkdel, men den scenen som fick mig att prova var när jag såg serien maskrosbarn, där en av tjejerna blir rädd av ett pistolskott och kissar på sig, enligt källor ska det vara sara sommerfield( vet inte om det stämmer,någon som kan bekräfta det?) det fick mig att prova det på riktit. Har inte vågat fråga någon tjej ännu, vet inte hur jag ska gå till väga, någon tjej som vill berätta om första gången, och någon bra från en film??

Default Re: måste berätta lite!!

tycker det är dålig fart här, har dock en historia att berätta, men väntar med den till jag ser lite fart här!!!

tja, min historia är på gång !!

Låter spännande. Hoppas den e bra!

har kmmer storyn,

En fest som slutade konstigt!!!!

Jag skulle ha ha ölkväll med 2 av mina vänner, vi hade bara funderat på att prata lite skit en av dom var en mycket snäll tjejkompis ( vi kan kalla henne sara).
    vid åtta tiden hade sara anlänt med en hel del öl med sig,h och strax efter skulle marcus anlända, men han ringde vid 21 och sa att han va trött och inte skulle komma.
    jag och sara drickade och pratade om det mesta ( dock inte om sex), och man blir ju kissnödig av öl, effter ett par timmar var vi bra på lyset båda 2,vi bötjade skratta och larva oss allt mer, och jag såg på sara att hon var kissnödig, klockan var nu säkert runt 23.00 och jag sa att du kan väll sova kvar här, du får sova i gästrummet för det kan du låsa så du får vara i fred sa ja, hon svarade" jo det är nog kanske bäst så". Tiden gick och nu var vi bra på gasan båda 2, nu a hon att hon måste kissa annars skulle hon kissa på sig. jag skrattade och sa på skoj " va gör det jag har ju tvättmaskin"
    jo men ändå sa hon o skrattade, ( vid detta tillfälla var vi jättefulla). Sara reser sig upp och på väg till toan, hon har lite svårt att gå så jag hjälper henne till toan, när vi kommer in på toan så märkar jag att jag åxå är kissnödig, jag säger då till henne lite på skoj, om jag kissar på mig gör du det med?, hon skrattar och säger lite sluddrigt, visst kan vi. Ok,men vi gör det i badkaret, vi ställer oss i badkaret och skrattar som två 14 åringar, Sara börjar till slut att kissa men hon har svarta byxor så det är svårt att se, men jag ser ganske snabt att benen sen blir blöta. hon skrattar till och säger att det blev i alla fall varmt om musen, jag börja kissa direkt effter sen.
    Sedan säger jag ta av dig byxorna så tvättar vi dom, jo men jag vill inte ta av mig trosorna, det är ok säger jag hinner dock snabt ta en blick på hennes vita trosor med en fin kissfläck på, jag slänger in dom i tvättmaskinen samtidigt som hon går in o låser dörren och går och lägger sig.
    Nästa morgon vaknar jag runt 10 sara vaknar vid 12 tiden o vill ha byxorna, jag ger henne dom och hon kommer ut och säger att hon inte mins något, jag säger att vi bara drack öl o sedan somnade du, ok säger hon, vi äter frukost och hon tar bussen hem till sitt.

Härlig en, den där "Sara", måste jag säga.

Kul med lite andra ord som 'musen', tycker jag är så gulligt. Bra en, din berättelse! Fler som har liknande på lager?

har en ny historia på gång, någon som vill höra den??

JAA!! Kört hårt

Ja vill gärna läsa den nya historien

måste bara fråga detta, jag vet att det finns en massa tjejer som kissar på sig, tror dom flesta av dom provar 1 gång. Jag vill gärna komma i komtakt med tjejer som gillar att göra det, förstår att många håller det hemligt, men jag söker gärna anonyma oxo, eller är detta bara en bluff????
    skriv gärna gär när ni började och vad som fick er att börja. Jag har 2 storys på lager men väntar tills jag får lite fart här.