Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 11 to 20 of 30

Thread: måste berätta lite!!

Default Re: måste berätta lite!!

hör var det dött, ingen som vill höra min story???

Jo tack. Jag vill gärna läsa!

jag vill höra kissis!! kan du inte berätta, snälla!?!?
    Vad handlar den om??

din förra historia var sjukt häftig och upphetsande önskar jag hade såna kompisar..:P

ok, här kommer den, men vill höra fler här annars blir det den sista jag lägger ut

på hållplatsen
    i dag skall jag och sara till en kompis och fira midsommar. bussen ska gå 13.00 kl är nu 12.30, och det tar ca 20 min att ta sig till bussen. vi går i klok tid så vi ska hinna.
    jag sätter på mig skorna och går i väg, jag är klädd i svart joggingbyxor i övrigt, sara är klädd i svarta taits . kommer fram till busshållsplatsen, men ser att dom gått över till sommartid och bussen ska gå 13.50 i stället. Ingen ide att vända och gå tillbaka. så vi bestutar att vänta till bussen kommer. effter en stund säger sara till mig, att hon börjar bli kissnödig.jag säger att hon får hålla sig. ok säger hon, jag vill ju inte kissa öppet det vet du, dom skulle bara tittar på mig, så jag får hålla mig. Jag tittar på klockan och ser att det är nästan 1 timme til bussen kommer. Jag sneglar på sara och ser hur hon klämmer benen i hop, tiden går och Tittar på klockan och ser att det är ca 25 min kvar till bussen kommer, sara säger att hon inte kommer att klara detta, går jag på bussen så kissar jag på mig på bussen, det vill jag inte. Vad ska du göra då? kissa där borta?, nej svarar sara, vill inte visa något för allmänheten, så jag funderar på att kissa ner mig, det är ju varmt och byxorna torkar nog fort.
    oj, men ska jag gå med då, sara funderar, jo gör det det är nog bäst, vi går ner en bit, ser att alla tittar, men en lite buske finns, där står vi. Sara stannar och tvekar om hon ska våga. jag säger att du gör som du vill. Hon särar lite på benen typ 30 cm, men inget händer, jag står bara still o väntar, effter 2 min säger jag att skynda på lite, men hon bara står helt tyst o konsentrerad.
    Tillslut suckar hon till, jag hör ett svakt kssss tittar ner o ser hur det kommer ner på hennes ben, taitsen är svarta så det syns inte effter hon kissat klart, Så säger hon och går och sätter sig i solen och väntar på att bussen ska komma. När vi går ombord på bussen säger hon att byxorna är torra, va bra säger jag, när hon kommer fram duchar hon.
    OBS
    ( denna histora är påhittad men önskar att den vore sann)

hej, va tykte ni om min story? har inga andra fantasi historier? jag skrivar gärna mer, men vill läsa andras med!

Well. Alltid kul att läsa. Bättre något än inget alls. Dock vill jag ge dig feedback på den.
    Längden och inlevelsen kan klart förbättras med tanke på att den är uppdiktad. Kolla runt lite på andra forum och sidor och läs berättelser där. Välj sedan ut den du gillar allra bäst och ha den som måttstock. Det är det bästa sättet att utvecklas i sitt skrivande.

Utöver detta skulle radbrytningar här och var underlätta för läsaren. Du har helt klart utvecklingspotential. Keep it up!

måste också berätta en liten sak jag var med om. Var när jag packade ut matvaror i sambons bil som jag märkte ett par jeans låg där. Jag frågade om hon inte skulle ha sina jeans.. jag fick till svar "nej ush"

Frågade då varför och fick reda på att det var hennes 20 åriga kompis jeans som låg där tillsammans med hennes stringtrosor. som hon hade kissat ner sig i. Hennes kompis var i mina tankar några dagar efter det.

tja knasen,frågade du inte vad som hänt???

Jo jag frågade lite lätt. Min sambo vet om mon läggning så man fick lägga fram det snyggt. Det visade sig att dom var ute åkt och denna tjej tog ett par öl. blivit rejält kissnödig så hon kissat ner sig lite i bilen. Bad min sambo stanna bilen så hon fick kissa men innan hon fick av jeansen kissat lite till innan hon fick satt sig i ett dike och kissat ut resten. Sen hade hon lånat ett par mysbyxor av sambon som låg i bilen

tja, gör ett nytt försök, om det är någon tjej som vill prata om att kissa på sig på msn, så är det bara att skriva sin msn adress privat så addar jag. jag vet att du finns där ute!!!