Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: Fråga Olle-dokumentären kommer till WHP

Default Fråga Olle-dokumentären kommer till WHP

Ni som tittar på femman. Ni har kanske sett detta program?http://www.kanal5play.se/program/pla...entaren-s04e01

Tv 5 åker runt i när och fjärran och besöker och tar reda på olika former av fetischer som finns ute i världen.

Nu har turen kommit till vår lilla fetisch.

Den 17 februari kommer en reporter vid namn Malin, med tv-team, att närvara vid Adreena webcam och dessutom eventuellt sända från någon som tittar på showen.

När detta sen kommer sändas är nog inte helt klart men detta är verkligen en chans för wetting och desperation att nå ut i Sverige. Ni som är blyga med detta. Få era vänner att kolla på showen. Ni kan göra det lite diskret och oskyldigt. Sen vänta på deras reaktion.

Mer information på engelska finns i denna tråd.
    http://www.wetbbs.com/forums/showthr...wedish-TV-show

Default Re: Fråga Olle-dokumentären kommer till WHP

Vad kul!!
    Tänkte väl att denna programserie skulle komma till ämnet förr eller senare.
    Heder åt Olle och moderatorn som informerar i så god tid!

Exclamation Re: Fråga Olle-dokumentären kommer till WHP

Oj, oj... Oj. Det här kommer bli helt fantastiskt! Bara för emfas tänker jag låta översätta en utvald del till vårat så fina språk:

Quote Originally Posted by Herren som besvarar våra våta böner m. fl."
    För att göra det hela lite mer intressant så har Malin - den vackra Svenska reportern (säkert känd hos våra Svenska besökare) blivit erbjuden utmaningen att matcha ADreenas vätskeintag så länge hon bara kan, till hon helt enkelt inte kan hålla sig längre!
    Ingen press Malin, det är bara det att vi kommer avguda dig helt gränslöst om du tar emot utmaningen i någon som helst utsträckning Full cred om hon ens funderar på möjligheten!

Fantastiskt trevliga nyheter. Om jag förstått saken rätt ska alltså spektaklet filmas under februari, vilket innebär att det inte kommer att sändas innan hösten?
    Malin brukar normalt sätt vara professionellt objektiv i sina reportage så jag tvivlar starkt på att hon kommer gå med på att bli kissnödig i TV, men hoppas kan man alltid hon ser riktigt bra ut. Synd att det inte var B2B som fick uppdraget, hade hon gått med på att dricka sig kissnödig hade vi då kunnat vara säkra på att David North(?) låst toaletter och andra ställen att panikkissa. Jaja, förhoppningsvis bra PR för vårt lilla intresse och har vi tur kanske det innebär en ny vår för svenska kiss och desperations-fantaster, något jag varmt skulle välkomna då det känns som att både svenskt och internationellt "material" börjar sina.

Om någon skulle komma över datum och tidpunkt hoppas jag att det tycker upp i den här tråden!

Jahapp någon som spanade in live-cam ikväll? Intressanta frågor? Kommer klippet ligga uppe för försäljning?

Kolla in den här länken:
    http://www.wetbbs.com/forums/showthr...o-midnight-GMT!
    Verkar som om Malin skulle försöka hålla sig...

Detta var absurt bra. Så jävla verkligt. Malin kunde inte hålla sig till 100%

Har spanat in klippet och jag håller med ovanstående skribent, det var fullständigt lysande. Enligt Malins twitter drar säsongen igång under mars så det lär inte dröja länge innan det tycker upp på femman.

Jag kommer iaf att sitta bänkad framför tv:n nu på torsdag den 12/4 kl 21.55, för då ska dom ju visa just det avsnittet!

Jag kan verkligen rekommendera att kolla avsnittet på kanal5play. Ni kan börja kika från 31:30.