Går förbi 2 tjejer som väntar på bussen utanför T-banenedgången vid S:t Görans gymnasium. "Du hinner gå in på skolan" säger den ena tjejen. "Nä, jag orkar inte" säger den andra. Jag tänker inte nåt särskilt på det men när jag gått in i hissen så ser jag hur den senare går upp för trappen ovanför hissens glaskur, stannar och drar ner brallorna för att kissa på trappan när hon får syn på mig som naturligtvis inte hade tryckt på ner-knappen. Hon skrattar till, drar upp brallorna och fortsätter uppför trappan. 6igt att välja betongtrappan mellan 2 hyreshus istället för skoltoan tycker jag.

Står vid övergångsstället tvärs emot Västermalmsgallerians stora ingång. En tjej står och ser ut att vara på väg att sätta sig. En fläck till vänster om grenen på hennes jeans ser lite skum ut och när jag tittar till igen så har den vuxit sig större. Så tittar hon själv ner mot fläcken och sätter sig snabbt när hon får syn på den. Jag gick in på banken dit jag skulle och där såg jag henne bra, hon satt stilla länge men så blev det min tur att hämta ut pengar och när jag kom ut så hade hon gått. Antar att hon var lite s.a.s. lite udda och stod och kissade på sig i en blöja som läckte.

I T-banan satt en tjej och pratatde i mobilen. Så gick hon iväg och plötsligt hördes ett underbart forsande från en av gångarna mellan perrongerna. Hon kom tillbaka och jag kunde inte hålla mig från att gå och kolla vad som hade hänt. Hon hade sprutat ner en del av väggen ovanför en golvbrunn och vid brunnen så rann det fortfarande underbart doftande kiss. Fick morgonstånd för klockan var 04.15.