Results 1 to 2 of 2

Thread: Hur utvecklades ditt intresse?

Default Hur utvecklades ditt intresse?

Vi försöker med en trådstart till. Söker man onanimaterial finns det förmodligen ett hundratal sidor som lämpar sig bättre, åtminstone jag besöker sidan i förhoppning om att få prata med likasinnade, utbyta erfarenheter och försöka förstå hur något så osexigt som kiss och kissnödighet kan utvecklas till något sexuellt. Men hur f*n hamnade vi här egentligen?

Jag har trott att jag alltid varit såhär, att jag av medfödda biologiska orsaker tycker att det är förbannat hett att se tjejer kissnödiga. När jag var 12-13 trodde jag tankarna skulle växa bort bara jag fick ha sex, att jag på något sätt skulle kunna knulla bort (God knows i tried) dessa ”fula tankar”, men så blev det aldrig och idag är jag ganska glad att så inte blev fallet. Idag tvivlar jag på att det skulle vara medfött och tycker mig ana hur allt kan ha börjat.

Jag var fem eller sex år och lekte med grannen, jag hade inte lagt märke till något förrän hon sa att hon var jättekissnödig och borde gå hem , men av någon anledning gjorde hon inte det. Nu ser jag att hon är kissnödig, hon tassar och skuttar omkring . Efter några minuter sätter hon sig över en markbrunn och kisset flödar genom hennes jeans. Jag var alltså 5-6 år, hade ingen sexuallitet värd namnet och att det redan här skulle bildas ett livslångt(?) intresse verkar osannolikt eller vad tror ni?

Det här är den ena händelsen jag minns från barndomen och det borde således vara den som påverkat mig mest. Jag vet att ”kisstankarna” fanns där och det är möjligt att de uppstod i samma ögonblick som grannen skvalade i markbrunnen, men frågar om hur det blev sexuellt kvarstår fortfarande.

Det är möjligt att följande två händelser påverkat mig, visserligen hade jag redan innan kikat runt på filmer på internet osv, men aldrig hade jag upplevt det så nära.

Jag var 15 år och högstadieklassen befann sig på klassresa, med mig hade jag min jämnåriga flickvän, Sandra. Vi sov i stuga, tjuvrökte och pimplade folköl. Jag och flickvännen sov i samma stuga och till min förvåning noterade jag att hon ALDRIG gick på toa, jag började såklart iaktta henne och visst var hon kissnödig. Sandra traskade omkrink otåligt, spände upp bältet och tog sig i skrevet när hon trodde att jag inte såg.
    Efter några timmars filmtittande och mys försvann hon ut ur stugan, jag var helt säkert på att hon gick ut för att kissa (trots att det fanns toa i stugan). Tio minuter gick, tjugo minuter gick men Sandra kom inte tillbaka, efter en halvtimme började jag oroa mig och gick ut för att leta reda på henne, men hon fanns ingenstans efter en stund letande gick jag tillbaka till stugan, öppnade dörren och där på golvet ligger ett par nerkissade byxor och trosor. Av någon anledning ville jag inte att Sandra skulle veta att jag visste att hon kissat på sig så jag gick på en lång promenad vilket gav henne en stund att städa upp. När jag kom tillbaka var både byxor och trosor borta och vi pratade aldrig mer om det.

En annan händelse utspelade sig något år senare. Jag brukade klippa mig hos en tjej som möjligtvis är den snyggaste jag sett, några minuter in i klippningen lägger jag märke till de bekanta små tassande stegen och rastlösheten i benen. Skådespelet försätter när hon hämtar en tröja, sätter sig på en pall och lägger tröjan i skrevet. Mellan klippen och kammningarna ser jag klart och tydligt att hennes vänstrerhand letar sig in under tröjan, förmodligen pressar hon den mot skrevet. Hon ställer sig upp och fortsätter trampa omkring. Några minuter går plötsligt lägger hon ifrån sig saxen och skyndar iväg mot kontoret där toaletten ligger. Hon kommer tillbaka, ursäktar sig generat och säger att hon var tvungen att springa ifrån för att hon var jäääävligt nära att kissa på sig.

Exakt vad det var som fick mig att gilla kissnödighet får vi förmodligen aldrig veta, men här är några ledtrådar.

Vad fick dig att tända på det du gör? Varför är du här?

På vilket sätt kan vi hjälpas åt att göra forumet bättre?

Default Re: Hur utvecklades ditt intresse?

Jag tror säkerligen det du såg när du var 5-6 år har påverkat dig. Jag själv hade tre (vad jag kan minnas) liknande upplevelser från 4 till 7-8 års ålder.

Det är också så mitt intresse började. Samtidigt har det också att göra med en egen skräck för att själv kissa på mig. Var nog det värsta som skulle kunna hända mig som liten. Jag var livrädd för det. Handlar nog om att en i min klass kissade på sig i ettan och sedan blev mobbad för detta.

Men redan innan detta så hade jag stött på folk som kissat på sig och blotta vetskapen om att jag faktiskt minns dessa händelser betyder att jag nog var intresserad redan då, men inte på ett sexuellt plan.

I äldre år (från pubertetens inträde) fick wetting en renässans för min del. Jag började tänka mer och mer på det och kommer aldrig glömma första gången jag insåg att det fanns fler än jag som var medveten om detta.

Jag gjorde en sökning på eniro (innan google typ) och fann ungdomsmottagningens forum och en berättelse där om en som kissat på sig på bussen och undrade om det var något fel på henne. Jag sökte vidare och hittade en film från patches.

Därefter har jag sökt igenom hela internet med ljus och lykta och nog funnit allt av intresse. Scannar igenom någon gång varje halvår, efter nytt material men sällan man finner något man inte redan kände till.

Tyvärr tenderar ju svenskar i att inte vilja ha kontakt med varandra ens över internet. Ibland får man ett svar men sen försvinner personerna spårlöst. Därför har jag mest kontakt med folk från andra delar av världen. Oftast USA, Kanada, Australien, Tyskland och Österrike.