Results 1 to 4 of 4

Thread: lekker weer om te plassen

Default lekker weer om te plassen

Het was de laatste dagen verschrikkelijk mooi en warm weer in Nederland. Dus hebben mijn vrouw en ik weer veel kunnen zwemmen in ons zwembad. Dat betekende dus na lange tijd weer dat ik rond kon lopen in mijn zwembroekje en al lopende heerlijk mijn plas laten lopen. Een heerlijk gevoel om die hete plas langs mijn benen en in mijn slippers te voelen lopen. Daarna natuurlijk een duik in het zwembad.
    Ook mijn vrouw liet zich niet onbetuigd. Ondanks dat ze al lang niet meer in haar slipje plast, plast ze nog wel in haar bikinibroekje om mij te plezieren. Dus diverse keren bracht ze mijn hand naar haar kruis en plaste ze in haar bikinibroekje. Ook daarna natuurlijk het water in. Ook in het water bracht ze regelmatig mijn hand tegen haar kruis en plaste ze in het water. Een lekker gevoel om in het koele water haar hete plas door mijn vingers te voelen stromen.

Het ziet er helaas naar uit dat het hete weer ten einde loopt. Hopelijk niet voor lang en komt dat snel weer terug.
    Maar het waren toch een paar hele leuke dagen.

Groet,
    Wonder.
    (wetlove)
    Last edited by wonder; Wed, 30 May 12 at 8:20 AM.

Default Re: lekker weer om te plassen

Tot vandaag 137 keer bekeken, maar niemand die een reactie achter laat. JAMMER!!!!!!!!

Groet,
    Wonder.
    (wetlove)

Vandaag al 487 views, maar nog steeds geen reactie. ik heb inmiddels al meerdere keren in mijn zwembroekje geplast. Maar niemand die dat nog leuk vindt, geloof ik.

We hebben inderdaad geweldig weer gehad hier (ook in BelgiŽ), ik ben zelf ook meerdere keren gaan zwemmen, maar natte zwembroeken of bikinibroekjes zaten er voor mij niet tussen
    In een bikinibroekje is misschien wat "onschuldiger" - nu ja, die stop wordt toch sowieso nat - maar daarom zeker niet minder leuk voor jou, vermoed ik Wat ik vooral leuk vind aan plassen in een bikinibroekje (op filmpjes dan toch tenminste, in het echt nog niet meegemaakt), dat de stof bijna niks absorbeert en alles er gewoon doorloopt...

En tjah... het is hier nu eenmaal enorm rustig op het forum Ik heb me ook al meerdere keren afgevraagd waar die levendige Nederlandstalig community is gebleven. Om eerlijk te zijn was het ook al even geleden dat ik hier geweest was hoor, meestal hang ik nu op omorashi.org rond Maar ja, dat is in het Engels te doen uiteraard.
    Jammer dat we een "uitstervend ras" blijken te zijn, al heb ik daar wel mijn twijfels over; nu meer en meer (jonge) mensen toegang hebben tot het internet, zouden er toch net meer wellustigen moeten zijn?