Results 1 to 4 of 4

Thread: Finns det någon kvar?

Default Finns det någon kvar?

Antar att det här är ganska långsökt, men det känns som alla forum och chattar inom det här "området" har försvunnit eller börjat dö ut, vilket är tråkigt. Det är ju lite av en ond cirkel att ju mindre aktivitet det är, ju mindre motivation har man att skriva något själv osv...Jag vet själv med mig att jag helt tappat intresset att skriva om vad jag hittar på, även om jag samtidigt gärna vill hitta fler att prata med.

Om det finns någon kvar (helst tjejer, har personligen inget intresse av killar inom det här området) får ni gärna höra av er. Jag gillar fortfarande både att vara kissnödig och att kissa på mig emellanåt, och då jag främst gillar "olyckor" försöker jag få mina äventyr att likna sådana...Tex ta sig någonstans där jag inte vet var det finns toaletter, och helt enkelt se vad som händer Nu när de flesta har smartphones är det ännu roligare om jag har någon att chatta med när jag är ute, för ideér och liknande. Vågar oftast gå längre då också, och nu det senaste utan någon att prata med har jag vart ute mycket mindre.

Kikar väl in här emellanåt för att se om något händer, men vet inte hur ofta det blir av.

Default Re: Finns det någon kvar?

Jag finns kvar. Är dock fortfarande inte tjej så är inte till speciellt stor hjälp för dig, även om jag uppskattar det du skrivit på andra ställen mycket.

Sjklart! visst tittar man in då och då. kanske händer att man läser en och annan favoritberättelse då trots att de är tyst så finns det många riktigt bra här!

Quote Originally Posted by Millan View Post
    gillar fortfarande både att vara kissnödig och att kissa på mig emellanåt, och då jag främst gillar "olyckor" försöker jag få mina äventyr att likna sådana...Tex ta sig någonstans där jag inte vet var det finns toaletter, och helt enkelt se vad som händer Nu när de flesta har smartphones är det ännu roligare om jag har någon att chatta med när jag är ute, för ideér och liknande. .
    Oj va spännande, nu blir man nyfiken, berätta gärna nånting kort om du vill

Jag har skrivit en del historier under namnet "Millan" både på denna sidan och på omorashi.org. Slutade dock då det tar väldigt mycket tid för väldigt lite feedback, det var helt enkelt inte roligt att hålla på längre. Jag vet att det definitivt inte hjälper för att hålla sådana här forum vid liv, snarare tvärtom, men sitter man och tycker att det bara är massa jobb så är det inte speciellt motiverande att hålla på. Jag gillar som sagt fortfarande det här och hade gärna haft mer människor med liknande "intressen inom intresset" att prata med men orkar tydligen inte i dagsläget ta tag i det mer. Får väl se om det ändrar sig med tiden.