Page 1 of 5 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 45

Thread: Lang niet meer hier geweest

Default Lang niet meer hier geweest

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik deze site bezocht heb. Helaas zie ik dat er niets meer vanuit Nederland bij komt.
    Het zou best wel leuk zijn om weer eens iets van elkaar te horen, we plassen toch nog steeds wel graag in ons slipje?????
    En we zien het ook graag een leuk meisje doen.
    Ik hoop dat ik de animo een beetje aan kan zwengelen. Ik kom net uit het zwembad, maar ik had daarvoor al lopend in de tuin in mijn zwembroek geplast.
    Ik vond dat zo lekker dat ik hier maar eens ben gaan kijken.
    Wie doet er mee?????

Groet,
    Wonder.

Default Re: Lang niet meer hier geweest

Ha! Leuk om weer eens wat te lezen hier op het forum!
    Ik was mijn inloggegevens kwijt dus heb even een nieuw account aangemaakt met dezelfde naam maar nu een 2 er achter.

Inmiddels 27 jaar jong en nog steeds into de male desperation. Voor verhalen want helaas zijn de meeste filmpjes wel erg nep hahaha.

Dus heren, vertel mij gerust uitgebreid over jullie hoogste nood haha.

Heb daar wel zin in.

Unhappy Re: Lang niet meer hier geweest

Mooi, vertel maar op dan

Kwam een paar jaar geleden met mijn auto terug van een avondcollege aan de universiteit. Moest eigenlijk tijdens het college al nodig plassen, maar dacht het wel tot thuis te halen.
    Ik had echter geen rekening gehouden met een ophaalbrug over een kanaal en ja hoor, hij ging net voor mij omhoog. Er stonden maar een paar auto's voor mij en al gauw natuurlijk een hele rij achter mij.
    Meestal duurt zoiets wellicht een minuut of tien, maar wat er aan de hand was, weet ik niet, maar hij bleef maar open.
    Het duurde niet lang of ik voelde de spanning op mijn blaas behoorlijk oplopen. Ik begon te overwegen of ik de auto kon verlaten om gauw even ergens te gaan plassen, maar de weg had aan 2 kanten een ventweg
    en het was in de bebouwde kom. Dus ik zou de auto wat langer moeten achterlaten. Intussen zou natuurlijk de brug weer kunnen dalen en dan hield ik de hele file achter mij op.
    Dus ik besloot om toch maar in de auto te wachten. Dat heb ik geweten. Het werd steed nijpender en ik probeerde van alles om mijn plas op te houden. stoel zover mogelijk naar achteren en benen over elkaar.
    Gulp open en hand op mijn kruis en ik begon natuurlijk al best wel een beetje te lekken.
    Het begon ook al pijn te doen, dus ik dacht, dat ik het niet veel langer meer zou volhouden.
    Ik overwoog zelfs of ik de deur een beetje open zou doen om te proberen naar buiten te plassen, maar ik dacht niet dat ik dat ongezien zou kunnen doen.
    Ik heb zelfs overwogen om maar gewoon alles te laten lopen en zo snel mogelijk thuis zien te komen.
    Ik heb zitten zweten en pijn geleden.
    Uiteindelijk na (voor mijn gevoel) uren ging de brug weer omhoog en kon iedereen doorrijden. Gelukkig stond ik redelijk vooraan dus kon ik ook snel weg. Ik heb de eerste de beste afslag genomen en ben
    ter plaatse uitgestapt en heb langs de weg staan plassen, midden in de bebouwde kom. Ik heb niet gezien of er iemand keek, maar dat kon me helemaal niets meer schelen.
    Ik heb zelden zo een opluchting ervaren.

Wat een heerlijk verhaaltje wonder! Ben jij van de male of female desperation? Dan zal ik ook eens een leuk verhaaltje voor jou typen

Ik hou van natte slipjes, en wel van meiden die in hun slipje plassen. Desperation is leuk, maar het leukst is toch het moment dat ze het niet meer kunnen houden en heerlijk in hun slipje plassen.
    Ik moet toegeven dat het ook best wel leuk is om een man in z'n slipje te zien plassen, maar dan niet in een boxer short, maar ook een lekker strak slipje.
    Ik doe dat namelijk zelf ook graag.
    Toevallig ben ik eergisteren in mijn zwembroek rond ons zwembad gaan lopen, terwijl ik steeds een beetje plaste. Natuurlijk had ik van te voren wel wat extra gedronken en mijn plas lekker lang opgehouden.
    Een heerlijk gevoel is dat dan. En daarna natuurlijk een paar baantjes trekken.
    Ik heb in het verleden wel eens een paar filmpjes gemaakt van mijzelf terwijl ik in een slipje van mijn vrouw plas.
    Er zijn wel personen geweest die mij gevraagd hebben om ze aan hun op te sturen, dus ze circuleren waarschijnlijk nog steeds wel ergens op internet.
    Mocht je daar in geinteresseerd zijn, dan moet je me wel even prive benaderen. Ik weet niet of hier de P.M.'s nog werken, anders kun je me bereiken via mijn windows life account (voormalig hotmail). Mijn adres staat ergens in mijn profiel, geloof ik.
    Ik zit al een tijdje mijn plas op te houden, dus ik stop nu maar, anders wordt de stoel nat.

Ah ok ik ben niet zo van de wetting eigenlijk vooral van de desperation maar ik zal je iets vertellen wat me ongeveer een half jaar terug is overkomen.

We waren bij mijn schoonmoeder en ik moest al een beetje plassen maar ach het was maar een half uurtje rijden naar huis dus ik dacht het nog wel even op te houden. Onderweg voelde ik dat ik steeds nodiger moest dus sloeg mijn benen over elkaar en begon wat te wiebelen. Mijn vriend vroeg wat er aan de hand was en ik vertelde dat ik nodig moest plassen. Hij vroeg of hij even moest stoppen nu we nog tussen de weilanden reden maar ik dacht dat ik het laatste kwartier ook nog wel kon volhouden.

Toen we de stad binnenreden leek mijn blaas zich in rap tempo te vullen en ik voelde dat mijn slipje wat vochtig werd dus drukte mijn handen in mijn kruis en sloeg voorover in een poging het nog op te houden. Mijn vriend zag wat er gebeurde en vroeg of het nog ging dus ik vertelde dat ik het niet meer hield en mijn handen vochtig voelde worden. Hij reed snel naar het huis van mijn moeder omdat dat dichterbij was dan ons huis. Ik maakte mijn broek vast open en pakte vast de sleutel en hij stopte voor de deur. Al huppelend met één hand tegen mijn schaamlippen gedrukt probeerde ik de deur open te maken terwijl ik nog wat voelde lekken. Het lukte en ik strompelde naar binnen. De wc zit echter helemaal achterin het huis, achter de keuken en halverwege de keuken voelde ik dat ik de strijd verloor en voelde de warmte zich tussen mijn benen verspreiden. Hoe hard ik ook in mijn kruis duwde, ik kon het niet tegenhouden. Snel trok ik mijn broek naar beneden en ging ik zitten. Mijn slipje liet ik aan want die was toch al nat. Pff wat een opluchting, eindelijk kon ik voluit plassen.

Toen ik klaar was pakte ik een vuilniszak en liep naar de auto. Het was duidelijk mis gegaan en mijn jeans was aardig nat. Mijn vriend reageerde gelukkig heel lief en heeft mijn broek en slipje gewassen terwijl ik thuis onder de douche stond.

Kijk, dat is toch ook een prachtige gebeurtenis. Desperation, gecombineerd met pantywetting, beter kan het niet.
    Toch mooi dat je, ondanks dat je niet zo van wetting bent, toch besloot om je slipje aan te houden en er gewoon in te plassen.
    Betekent toch dat je er niet vies van bent. En dat vind ik nou geweldig, ook dat je het eerlijk vertelt.

Overigens chat ik al jaren met een meisje uit Australie van ongeveer jouw leeftijd, dat helemaal niet van wetting houdt, maar alleen van "holding".
    Dus zolang mogelijk ophouden van haar plas. Daar heeft ze zo ongeveer een kunst van gemaakt, zo is ze daar aan verknocht.
    Ze kan er ook heel lyrisch over praten. Ze draagt eigenlijk ook praktisch nooit een slipje, alleen als het echt nodig is, zoals bij bepaalde sporten.
    Ze is lesbisch en ziet ook het liefst andere meisjes in desperation en heeft er veel voor over om dat te bewerkstelligen. Zoals bijvoorbeeld niet stoppen voor een plaspauze
    tijdens een lange autorit. Maar ze heeft nog meer truukjes.
    We praten nou ook weer niet altijd over dat soort dingen, maar ook gewoon over de alledaagse zaken, zonder direct erotisch te worden.
    Ze heeft 2 vriendinnen, waarmee ze veel tijd doorbrengt en die ook allebei van holding houden. Dus ik weet ook alles van die twee.
    Erg leuk en we hebben eigenlijk elke dag wel contact.
    Ze heeft het ook voor elkaar gekregen om mij te laten experimenteren met holding, hoewel dat niet zo vanzelfsprekend was.
    Ik was meer van het kijken naar desperate meiden, veelal in japanse filmpjes. Maar zo af en toe probeer ik zo lang mogelijk mijn plas op te houden en zie dan wel waar ik uitkom.
    En eigenlijk is dat dan ook weer lollig.

Zo, nou weten we een beetje van elkaar en ik zie wel waar deze thread toe leidt.

Klinkt erg leuk en ik ben benieuwd naar je desperation ervaringen, daarom heb ik je een e-mail gestuurd naar het emailadres op je profiel ben benieuwd!