Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 45

Thread: Lang niet meer hier geweest

Default Re: Lang niet meer hier geweest

Hoi

Ik ben nieuw hier, maar zie dat er idd weinig gepost word. Wel jammer maar niks aan te doen. Ik vind het heerlijk om vrouwen te zien plassen en lees graag verhalen van jullie. Gister avond heb ik na lange tijd weer eens in mijn broek gedaan en het voelt heerlijk.

Dit is de eerste keer dat ik mijn plas zolang mogelijk probeer op te houden. Ik moet al de hele middag nodig plassen. Geloof niet dat ik het nog heel lang ga volhouden,dus zometeen maar lekker alles laten lopen. Wist niet dat dit zo opwindend was, denk dat ik dit toch eens vaker ga doen.

Hey Brabo,

Welkom hier en wat leuk om te horen dat je desperation hebt ontdekt. Als je het uiteindelijk laat lopen doe je dat dan in 1 keer of in kleine beetjes?

Liefs

ik ben hier ook al lang niet meer geweest.
    Leuk dat je er weer bent plasmeisje2.

Ik ben zelf ook van het (te) lang wachten, maar het eindigt wel meestal erg nat

Kijk eens aan, er komen weer reacties. Erg gezellig.
    Hopelijk komen de verhalen nu ook weer los.
    Kom maar op.

Ik had gisteren een vriendin van ons aan de telefoon, aangezien zij met haar man een week of 6 door europa hadden getourd.
    Er was veel te vertellen dus het gesprek duurde nogal lang en ik moest erg nodig.
    Ik wilde het gesprek niet onderbreken dus ik liep al een tijdje rond met mijn hand in mijn broekzak en zo mijn plas op te houden.
    Uiteindelijk ging het niet langer meer en ben ik naar het toilet gerend met de telefoon in de hand en intussen proberend om met de andere hand mijn riem en gulp open te krijgen en mijn jeans en slipje naar beneden te krijgen.
    Natuurlijk lukte dat niet zo geweldig en al plassend kon ik op het toilet gaan zitten (wat onwennig voor een man) en alles laten lopen.
    Maar het was natuurlijk al deels te laat en een en ander was al behoorlijk nat. Ik heb ook weer met een hand en alsmaar door telefonerend alles weer omhoog getrokken, maar natuurlijk niet meer kunnen dichtmaken.
    Zo heb ik nog een tijdje aan de telefoon gezeten met een nat slipje en jeans en maar hopend dat mijn vrouw het niet zou zien.
    Gelukkig is dat ook niet gebeurd en ook die vriendin heeft er niets van gemerkt. Ik heb kennelijk steeds gewoon doorgepraat.
    Wel raar dat dit mij is ovekomen, maar toch wel weer lekker en leuk om te vertellen.

Ik heb een vraagje aan Brabo en Nick. Hebben jullie een partner? En weet die van jullie "hobby"?

Wat heerlijk om jullie verhalen te lezen ik geniet er goed van!

Gisteren heb ik iets gedaan wat een beetje stout was hihi.

Samen met mijn vriend ging ik een vouwwagen kopen via marktplaats. Het was ruim anderhalf uur rijden en na ongeveer een uur voelde ik dat ik moest plassen, maar ik dacht dat doe ik straks daar wel even.

Toen we in de goede stad aankwamen stuurde de TomTom ons alle kanten op, we kwamen ik een nieuwbouwwijk terecht met allerlei doodlopende weggetjes en eenrichtingsverkeer.Na 20 minuten rondrijden kwam de urine zowat uit mijn oren en hebben we de man gebeld waar we heen gingen. Op zijn aanwijzingen waren we vijf minuten later op locatie.

We moesten aanbellen bij een oude schuur die een eind van het woonhuis afstond, binnen stond de vouwwagen. De man begon enthousiast te vertellen en wou met ons de vouwwagen uitklappen. Na het (al wiebelend) uitklappen vroeg ik hem of ik even naar de wc mocht. Hij zei dat ik maar even naar het huis toe moest lopen om aan te bellen dan zou zijn vrouw opendoen. Dus ik liep het hele stuk naar het huis toe en dacht dat ik eindelijk zou kunnen plassen maar ik belde aan en er deed niemand open. Inmiddels stond ik te dansen voor de deur met mijn hand in mijn kruis want ik hield het bijna niet meer. Nogmaals belde ik aan maar niemand deed open. Daarom liep ik om het huis om te kijken of ik iemand zag maar er was niemand te bekennen. Ik liep krom met mijn hand ik mijn kruis en besefte dat het me niet zou lukken om terug te lopen en de man te vragen de deur te openen. Toen kwam ik achter het huis en voelde opeens een scheutje in mijn broek lopen. Even bleef ik stil staan, kruiste mijn benen en drukte hard tegen mijn schaamlippen om de controle terug te krijgen. Toen zag ik een beschut plekje in de tuin, daar heb ik mijn broek laten zakken en voluit in de tuin geplast. Wat een opluchting!

Toen ik terug kwam zei ik dat er niemand open had gedaan en de man vroeg of ik het nog een poosje kon ophouden dus ik knikte bevestigend en we zijn verder gegaan met de vouwwagen en daarna daar weg gegaan.

Eenmaal in de auto vroeg mijn vriend waar ik geplast had want hij wist hoe nodig ik moest. Na het hele verhaal verteld te hebben was hij geil geworden dus heb ik hem terwijl hij reed afgetrokken en gepijpt. Toen hij klaarkwam spoot hij over het stuur heen.

We besloten in onze woonplaats op een afgelegen veld de vouwwagen op te zetten om ook de voortent en luifel goed te bekijken en even te testen hoe het opzetten zou gaan. Een kwartier voor we we waren zag ik mijn vriend wiebelen in zijn stoel en een keer vluchtig zijn lul vastpakken. Ik vroeg of hij moest plassen en hij gaf toe dat hij erg nodig moest, hij was al sinds de ochtend niet meer geweest. Zelf merkte ik ook dat ik weer behoorlijk nodig moest. Aangekomen bij het veld zette hij de auto neer en sprong er uit. Direct haalde hij zijn lul uit zijn broek en spoot zijn pisstraal naar buiten. Ik heb zijn plassende lul vastgepakt en voelde zijn pis er met grote kracht doorheen stromen. Hem voelen en zien plassen maakte dat ik nog nodiger dus ik stond al weer te dansen. Toen hij klaar was hurkte ik tegenover hem en keek hij naar mij terwijl ik plaste.

Toen we thuis kwamen rond een uur of 5 hebben we heerlijke seks gehad, binnen no time kwam ik klaar en later nog eens. Hij heeft een krachtige straal over mijn borsten gespoten. Toen we savonds in bed kropen merkte ik op dat zijn lul nog wat nat was van het plassen en zei hij dat ik hem dan maar even moest schoonlikken, dit heb ik me geen twee keer laten zeggen. Uiteindelijk had ik mijn mondje vol zaad en heeft hij mij nog eens heerlijk laten klaarkomen.

Al met al dus een erg geil dagje, nu ik er aan terugdenk begint het weer te kriebelen dus ik laat het hier even bij voor nu

Hoi

Eerst antwoord op wonder. Ik heb wel een partner maar ze weet hier niks van.
    En plasmeisje ik probeer het in kleine beetjes maar dat lukt maar een paar keer. Daarna kan ik het echt niet meer houden en moet ik het laten lopen.

Lekker verhaal plasmeisje. Ik had je daar graag rond zien wiebelen.
    Ik vraag me af of je hier ook filmpjes van jezelf kunt posten. Ik weet niet of er iemand behoefte aan heeft maar anders wil ik er wel proberen een te maken.

Heerlijk verhaal, plasmeisje. En eens te meer het bewijs dat plassen op welke manier dan ook, gewoon lekker buiten of in je slipje, of lopend in de tuin, het is altijd erotisch.
    Het fijnst natuurlijk wanneer je er met z'n tweeen van kunt genieten. Daarom ook mijn vraag aan Brabo en Nick.
    Mijn vrouw pieste vroeger namelijk nog wel voor mij in haar slipje, veelal als voorspel op de sex. Meestal zat ze dan op de een of ander manier op mij, soms boven mijn gezicht.
    Maar helaas doet ze dat nu niet meer, Nog een heel enkele keer, wanneer we in warme oorden zijn en enorm genieten van elkaar.
    Maar goed, het is ook heerlijk om erover te vertellen of van anderen te vernemen wat zij hebben meegemaakt.