Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 44

Thread: Lang niet meer hier geweest

Default Re: Lang niet meer hier geweest

Hey! Sorry maar ik maak geen filmpjes, ook omdat ik niet zo van de wetting ben meer van desperation

Volgens mij heeft mijn vriend opeens de smaak te pakken trouwens. Dit zal vast weer veranderen maar voor nu alweer een leuk en verhaaltje voor jullie: Gisteravond waren we een stuk aan het wandelen (pokémon vangen) en na een tijdje moest hij plassen. Dus ik heb haar hem staan kijken terwijl hij daar zo mannelijk een boompje omver probeerde te stralen. Dit wond mij al aardig op.

Thuisgekomen hadden we erge dorst dus sloegen we twee radlers achterover onder het genot van een leuke netflix serie. Tegen het einde van de serie moest ik behoorlijk plassen maar ik wou het laatste kwartier nog afkijken. Na afloop pakte mijn vriend een leeg bierflesje, haalde zijn pik uit zijn broek en zette hem tegen de opening van het flesje, zou dit werken vroeg hij? Hij kwam voor me staan en ik hield het flesje zo goed mogelijk voor zijn plasgaatje en hij begon te plassen. Het kwam er echter met zo'n grote kracht uit dat er wat langs het flesje liep dus ik zei STOP! mijn vriend stopte met plassen en ik haalde het flesje weg om hem opnieuw te positioneren maar opeens schoot er een flinke straal uit zijn lul over mijn tshirt en broek. Hij stamelde sorry ik hou het niet langer en snel hield ik het flesje er weer bij en piste hij hem met volle kracht vol.

Toen het flesje bijna vol was zei ik dat hij weer moest stoppen, het duurde een paar seconden voor hij de controle kreeg en het flesje stroomde iets over. Al die tijd moest ik al heel nodig plassen dus ik rende gauw naar de wc en ging zitten. Mijn vriend kwam me achterna met zijn hand om zijn lul geklemd en zei 'ik moet nog meer mag ik er alsjeblieft bij' maar ik hield het niet meer dus zei dat ie maar even moest wachten. Dat lukte blijkbaar niet want hij kwam voor me staan en zodra zijn greep verslapte spoot zijn pis alweer tegen me aan. Het droop langs mijn shirt naar beneden over mijn clitje, erg geil allemaal. Daarna hebben we danook heerlijke seks gehad.

Mmmmmmm lekker plasmeisje, ik lees wel dat je vriend veel geluk met je heeft. Je bent niet zo van wetting, maar wat doe je als je het echt niet meer kunt houden en er is geen mogelijkheid om ergens te plassen?

@ wonder, ik heb wel een partner maar die weet er niet van.
    @ plasmeisje, zou je in je broek plassen als jouw vriend dat zou willen?

@nick: ja dat zou ik dan wel doen maar ik wordt er zelf niet warm of koud van om het zelf te doen. Vandaag heb ik naar aanleiding van deze thread in mijn slipje geplast maar eigenlijk deed het me niks.

@brabo: ik zou nog eerder ergens in het zicht op mijn hurken gaan zitten dan in mijn broek te plassen haha. Gelukkig is het nooit zover gekomen dat er echt geen plek was om te plassen. Zoals je kan lezen heb ik van het weekend wel in iemand zijn tuin geplast. Ook wel eens in een steegje. Oh en tijdens de elfstedentocht met oldtimer auto's moest ik heel nodig en hield ik het echt niet meer. Toen heb ik in het zicht naast de weg geplast. Gelukkig had ik een regenponcho aan dus zat ik niet zo open en bloot maar het was wel overduidelijk wat ik aan het doen was, alleen al door de gigantische plas die onder mij ontstond. Ik trok wel bekijks van de hele stoet die voorbij kwam, heb zelfs nog gezwaaid tijdens het plassen hihi.

Maar heren, zouden jullie mij wat willen opwinden met jullie nodigste plas momenten? Ik ben heel benieuwd hihi.

Hey plasmeisje
    Gister morgen heb ik een paar koppen koffie gedronken en daarna naar mijn afspraak gereden. Daar ook nog een kop koffie. Na mijn afspraak vlug naar het toilet geweest en doorgereden naar Belgie. Net op de terugweg naar huis merkte ik dat mijn blaas zich begon te vullen. Ik dacht er nog even over om te stoppen maar ben toch doorgereden. Dat half uur zal ik wel halen. Viel tegen toch. Mijn blaas vulde zich vlugger dan ik had gehoopt. Ik werd er stiekem toch wat opgewonden van en besloot maar te wachten tot ik thuis was. Alleen duurde de rit iets langer dan ik had verwacht met een overvolle blaas. Ik weet niet hoe ik het heb gered maar het is me gelukt. Dus bij mijn appartement aangekomen, deur open, knop van de lift inrammen. En dan duurt het natuurlijk altijd langer dan normaal. Gelukkig stond ik daar alleen en kon ik ff met mijn hand in mijn kruis grijpen en de druk een klein beetje verlichten. Vlug de lift in en naar boven. Ondertussen was ik nog geiler geworden en wilde het zo lang mogelijk ophouden. Voor mijn deur voelde ik wat druppels ontsnappen. Binnen heb ik vlug wat kleren uitgedaan en ben ik nog even gaan zitten. Kijken hoelang ik het volhoud. Niet lang meer dus. Vlug mijn telefoon gepakt en naar de badkamer. Daar verloor ik weer wat druppels en toen was er geen houden meer aan. Het was heerlijk om alles lekker te kunnen laten lopen. Nu ben ik er achter hoe heerlijk geil dit is. Zal het eens vaker gaan doen.

Hmmm klinkt heerlijk! Heb je er een filmpje van gemaakt? (aangezien je je telefoon meenam) dan ben ik namelijk wel benieuwd...

Heb ik, maar hoe krijg ik dat hierop?

Geen flauw idee via mail kan je het in elk geval bij mij krijgen

jammer haha, maar misschien wordt je vriend wel heel erg opgewonden als je een keer volledig in je spijkerbroek plast en vind je wat daarna gebeurt wel heel leuk.

goed, veel spannende verhalen heb ik niet. Soms plas ik 's avonds als het donker is buiten in mijn broek en dan moet ik ongezien nog thuis komen. Ik heb wel een keer een spannend moment beleefd op een groot station in het buitenland. Ik moest al heel nodig plassen in de trein maar de wc's waren daar gewoon te vies. Op het station kon ik de wc's niet vinden. Ik heb er wel tien keer op en neer gelopen. Het zweet brak me inmiddels uit en ik begon een beetje in paniek te raken. Ik wist ook niet hoe ik het moest vragen. Het werd al een beetje vochtig in mijn boxer toen ik eindelijk de toiletten zag. Ik sprintte er heen en kon net op tijd mijn broek naar beneden krijgen voor een enorme straal eruit spoot.
    Als ik toen de wc niet had gevonden was het heel genant en nat geworden.

[QUOTE=Plasmeisje2;72676]@nick: ja dat zou ik dan wel doen maar ik wordt er zelf niet warm of koud van om het zelf te doen. Vandaag heb ik naar aanleiding van deze thread in mijn slipje geplast maar eigenlijk deed het me niks.