Page 1 of 16 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 158

Thread: Herligt

Anonymous Guest

Default Herligt

Det er herligt å se at det ikke bare er meg som har det fantastiske problemet med å tisse på seg. Har i mange år trodd at det bare har vært meg som har likt å tisse på meg.

Jeg er en norsk jente på 18 år som er helt hekta på å tisse på meg. Jeg var vel en 10 år da jeg narret andre til å tisse i buksa mens jeg såg på. En veninne av meg gjorde det ofte på min kommando. Hun fikk t.ex. ikke komme i bursdagsselskap hos meg før hun tissa i buksa mens jeg såg på. Hun måtte tisse skikkelig og jeg forlangte å få lov til å ha hånda ned i buksa hennes mens hun tissa. At jeg smatidig skvetta litt i buksa selv fortalte jeg ingenting om. Jeg kasta som regel trusene mine etterpå eller så fantjeg på undskyldninger der jeg skulle ha falt i en vannpytt e.l. Jeg husker min mor lurte på hvor mine truser blir av fordi jeg har så lite truser selv om hun til stadighet kjøpte nye til meg. Det var da jeg begynte å kjøpe truser selv når jeg hadde penger.

Jeg har opp gjennom årene mange episoder hvor jeg mer eller mindre tissa på meg med vilje og også der jeg har vært ordentlig uheldig. Jeg har prøvd det meste på de mest fantasifulle steder så som på kino, på bussen, på fester, i byen midt på dagen, i fly og på tog, og selfølgelig hjemme både fram foran TV'en og i senga. Jeg har mange historier som jeg har lyst til å dele med andre.

Jeg er heldig som nå bor for meg selv på hybel. Det er andre året jeg bor for meg selv og har det helt greit uten å være redd for at noen skal komme hjem og oppdage at jeg har tissa på meg. Faktisk nå når jeg skriver dette er min truse litt våt. Som regel når jeg har vært på toalettet og tissa, kniper jeg som regel igjen og gjemmer litt til senere. Det er det jeg nå har gjort - latt resten komme i trusa.

Jeg vil komme tilbake til mine historier om det da er noen som vil lese dem da. Hilsen Silje

Anonymous Guest

Default Herligt

Strålende Silje, strålende, he, he,...
    jo, det finnes noen norske her, men det ser ut til å være langt mellom dem. Noen flere svenske og en haug med mer eller mindre engelsktalende.
    Velkommen, vi vil gjerne lese om dine våte bukser!

PS
    Du tisser vel på deg når du går med skjørt også....?

Anonymous Guest

Default Herligt

Hej Silje!
    Jag är en svensk kille som gärna läser dina historier. Det händer att jag kissar på mig själv, mestadels blir det hemma då. Synd att jag just varit på toaletten. Annars kunde vi göra det tillsammans... [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

So long!

Anonymous Guest

Default Herligt

Vi vil gjerne høre

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei Silje!

Det du forteller ligner mye på hvordan jeg har hatt det og fortsatt har det! Jeg er en gutt på 24 år. Jeg håper du skriver mer! Definitivt! Kan du fortelle om dine og dine venninners ulykker? Det tenner meg mest, altså ulykker. Jeg kan også fortelle om det jeg har opplevd. Har noen opplevelser. Først litt generelt:

Da jeg var yngre forsøkte også jeg å få jenter til å tisse i buksa, enten ved å love dem noe om de gjorde det (som du også skriver) eller ved rett og slett å forhindre dem i å komme på do, slik at de til slutt tissa på seg. Når jeg hadde venninner på besøk hjemme hos meg, spesielt en venninne, passet jeg på at vi drakk mye saft, og når hun måtte på do for å tisse, så stengte jeg døra for henne, kilte henne eller avledet henne på andre måter. Noen ganger lyktes jeg, dvs at hun tissa på seg, men andre ganger kom hun seg på do eller gikk hjem. Andre ganger stengte jeg henne inne i dokkehuset hennes, bedt henne vente med å gå på do, osv.

Da jeg ble eldre gikk det mer over til å kile jente, særlig om jeg hadde en mistanke om at de var tissetrengte. Et par ganger har jeg hatt fulltreff! Få opplevelser er mer intense enn å se en jente som ler så hysterisk at hun ikke klarer å holde seg!

I tillegg har jeg hatt gleden av å se noen ekte uhell gjennom årene. De siste årene mest i forbindelse med fest og fyll, men likevel.

Ikke særlig pent dette å tvinge folk til å tissse på seg, men det tenner meg iallfall, og da er det kanskje lov? Det skader vel ingen, heller?

Gleder meg til å utveksle erfaringer!

Roy

Anonymous Guest

Default Herligt

Fint å se at det er noen fra Norge her ja. Jeg har ofte tenkt på at uhellene kanskje kommer oftere når en virkelig nyter å tisse i buksa. Jeg gjør det ofte med vilje fordi jeg nyter det og blir skikkelig kåt av det, men har hatt virkelige uhell også der jeg kanskje burde ha forsøkt mer på å komme meg på do eller funnet meg en busk eller noe annet å sette meg ned bak.

Jeg husker en gang for et par år siden noe lignende hendte meg. Jeg har sammen med noen veninner vært på dikotek i Oslo. Det ble en del øl og det er ikke til å unngå at det du drikker også skal ut igjen - i hvertfall det meste. Den kvelden hadde jeg på meg et miniskjørt (svart) med en svart sportstopp. Vi skulle ta T-banen hjem og da vi skulle forlate diskoteket oppdaga vi at vi virkelig måtte løpe for å nå siste banen. Jeg lemte helt å gå på do fordi vi fikk det så travelt.

Det var selvfølgelig en masse folk ute og på vei nedover mot T-banestasjonen kjente jeg at jeg var så jævlig tissetrengt. Fantasiene mine begynte selvfølgelig å løpe med en gang - skal jeg bare tisse i buksa mens jeg løper eller skal jeg stoppe opp å la det bare komme. Jeg kom fram til at det ville jeg ikke gjøre fordi det ville bli vel flaut med alle mine venner rundt meg. Jeg valgte derfor å forsøke å holde meg i hvertfall til vi gikk av T-banen igjen. Men, på vei ned til T-banestasjonen kjente jeg at det nok ikke gikk. Jeg var helt sprengt og trusa hadde allerede begynt å bli litt våt. Da tok jeg beslutningen, trakk skjørtet litt opp og satte meg på huk og åpna kranen. JEg rakk ikke å dra til side trusa og tissa derfor mens jeg hadde den på. Det var helt nydelig å få tisse akkurat da. Tisset rant nedover gangen og det rare var at det virka som om ingen la merke til det. Folk bare strømmet forbi mens jeg satt der og det nærmest fossa ut mellom bena mine.

Når jeg endelig var ferdig reiste jeg meg opp og løp inn på T-banevogna. Ingen av veninnene mine merka noen ting bortsett fra en av dem som kommenterte at det lukta tiss inne i vogna.

Da jeg kom hjem trakk jeg av meg den våte trusa, vaska meg og la meg i senga for å sove. Jeg fikk ikke sove med en gang fordi bildet av meg der jeg sitter å tisser på T-banestasjonen fikk meg til å føre hånda ned mellom lårene mine - det gikk ikke lang tid før det skjedde det som måtte skje.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hmmm. herlig å lese historiene dine Silje. Skriv gjerne hvis du liker å tisse på deg i trange jeans, eller om du liker å ligge i sengen å la det renne....

Anonymous Guest

Default Herligt

Det virker som om jeg er helt hekta på å tisse på meg. Det kan en vel si ja. Jeg lurer egentlig på om jeg er blitt "avhengig" av det. Jeg har opp gjennom årene gjort det uttalige ganger og jeg kan vel si at jeg gjør det minst en gang pr. dag. Siden jeg flyttetfor meg selv tror jeg nok at jeg aldri har tisset på do om morgenen. Morgentisset lar jeg alltid komme i trusa, enten stående på badet eller i dusjen, men ofte lar jeg det komme mens jeg ennå ligger i senga.

Det å tisse i senga krever litt forberedelse. Dette for å unngå at madrassen blir ødelagt. Oppå madrassen har jeg liggende en litt tykt plast som dekker hele madrassbredden. Oppå der igjen legger jeg et par tykke badehånduker før jeg legger på lakenet. Da er det klart for nattens eller morgenens tiss. Det er ikke alltid jeg gjør det, men det ligger der klart om jeg våkner om natta eller jeg bare får lyst til å la det renne når jeg våkner om morgenen. Det er fantastisk å kjenne at jeg er skikkelig tissetrengt når jeg våkner. Forsøker da å holde igjen men til slutt lar jeg bare musklene slappe av og la tisset bare renne ut. Å kjenne at jeg blir varm og våt mellom bena og på rumpa er så skjønnt at jeg ikke kan beskrive det. Det er å anbefale for den som liker å tisse i buksa.

Har noen opplevd å våkne om morgenen og oppdage at en har tissa på seg om natta uten at en har merka noe til det? Det har jeg. Da gjør jeg slik: Minst en liter appelsinjuice eller mer før jeg legger meg. I tillegg tar jeg en sovetabelett eller to en time før. Det er ikke til å unngå - senga er så våt av tiss når jeg våkner at jeg får helt frysninger av det når jeg tenker på det.

Jeg husker en gang, jeg var vel en 14 år. Vi var på klassetur på ei fjellhytte. Hyta hadde ikke strøm og det var utedo der. Ikk turde jeg å gå alene på do så vi jentene fulgte hverandre dit når det var blitt mørkt. Å så jeg da - selvfølgelig våkna jeg om natta og måtte tisse. Jeg var så tissetrengt at jeg nærmest skalv. Jeg var så sprengt at jeg etter hvert fikk vondt i mage og ble kvalm av det. Ikke turde jeg å vekke noen andre for å bli med meg og vurderte å forsøke å gå alene. Å tisse i soveposen når jeg vi låg ti stykker side om side på et rom måtte bli helt for jævlig. Jeg forsøkte å reise meg opp men angsten tok meg og jeg krøp ned i soveposen igjen - her var gode råd dyre. Slik lå jeg lenge og tenkte på hva jeg skulle gjøre. Jeg kjente at det ikke gikk lengre. Enten måtte jeg komme meg på do eller så kom jeg til å tisse i soveposen. Jeg hadde begge hendene mine nede i skrittet og kjente etter hvert at trusa begynte å bli litt fuktig og skjønte med en gang at det var tiss som hadde kommet i trusa. Hvis jeg ikke kom meg ut av soveposen fort som f... ville snart soveposen bli våt tvers gjennom. Da kom jeg på at det rett utafor døra var et stort garderobeskap. Vi skulle reise dagen etter allikevel så om det var mulig å få gjort det der, ja så tok jeg sjansen på det. Jeg krøp forsiktig ut av soveposen for ikke å vekke de andre og ut på gangen. Jeg fant døra til skapet og tok tak i dørhåndtaket. Døra satt fast!!! Jeg ble så oppgitt at jeg satte meg rett ned der jeg stod og tissa meg rett ut uten å ha fått av meg trusa. Det ble jævlig vått på gulvet og lyden av tisset som traff gulvet var jeg redd skulle vekke de andre, men det skjedde ikke. Jeg fikk krøpet tilbake til soveposen min, tok av meg den våte trusa og sovna til slutt.

Morgenen etter våkna jeg til en leven uten like. Noen hadde tråkka i tisse mitt ute i gangen. Det ble selvfølgelig et oppstyr uten like for å finne ut hva dette var. Først trodde de at det var lekkasje fra taket, men noen mente at dette rett og slett var tiss og de ville vite hvem som hadde tissa på gulvet. Jeg holdt tett om min opplevelse den natta. Jeg måtte vente til de andre hadde ingen truse på meg. Da de andre var gått ut krøp jeg ut av soveposen og fant fram en ekstratruse som jeg hadde med meg. Men før jeg fikk på meg trusen kom plutselig en av mine veninner inn og sa: "Jeg vet det var du som tissa i gangen". "Hvordan vet du det", sa jeg. Hun sa at hun var våken da jeg krøp forbi henne hadde hørt at jeg tissa på gulvet. Jeg lurte på hvorfor hun var våken og hun svarte at hun hadde våkna av at hun måtte tisse og turde ikke gå alene på do. Jeg spurte hvorfor hun ikke hadde sagt i fra at hun også måtte på do så vi kunne ha gått dit sammen. Da sa hun at da var det for sent for hennes del. Hun hadde tissa seg ut mens hun låg i soveposen. Siden snakka vi aldri om det som skjedde på hytta den natta.

Det var en som lurte på om jeg liker å tisse i mine trange jeans. Gjett om jeg gjør. Jeg bruker bare trange jeans og tights. Om sommeren bruker jeg som regel sykkelshortser når været tillater det. Når jeg er hjemme går jeg ofte rundt i bare trusa og en sportstopp. I tillegg hender det at jeg har på meg en strømpebukse eller strømper og strømpeholder. Til opplysning så bruker jeg stort sett bare stringtruser og det hender at jeg ikke har truse på meg i det hele tatt.

Dere må vel begynne å lure på om jeg kun tenker på tiss hele tiden. Ja jeg tenker mye på det men har selvfølgelig andre ting å tenke på også. Men en ting er sikkert og det er at det nok tar lang tid før jeg finner meg en fast type. Til det tror jeg at jeg har det så fritt og en del av den friheten forsvinner om jeg innleder et fast forhold til en type. Nå trenger jeg ikke være redd for at noen skal finne mine truser og ikke trenger jeg å ha hastverk med å vaske meg eller tørke opp etter meg etter at jeg har tissa på meg. Trenger hellr ikke å være redd for at noen skal komme overraskende på meg når jeg sitter der med mine uttissa truser eller bukser eller den våte senga for den saks skyld.

Er det ikke andre her da som ha noen gode historier å fortelle. Savner også å få historier fra andre jenter som liker å tisse på seg. Kan tenke meg å få tips om hva andre gjør, om andre har opplevelser med å tisse i senga, blandt folk eller lignende.

Anonymous Guest

Default Herligt

Jeg ønsker meg bilder eller filmsnutter av jenter som tisser på seg. Jeg ønsker også kontakt med andre tissehungrige folk. Min e-postadresse er: silje_ma2000@yahoo.com

Anonymous Guest

Default Herligt

Silje, enk at jeg kanskje bare var sekunder unna å se deg tisse i gangen på t-banen den gangen! Nåja, det kan jo har vært en annen, men allikevel, noen hadde altså laget en slik liten bekk midt i gangen som begynte ingensteds og rant ut i sanden...Sukk.
    Synd du bare liker å tisse på deg i trange jeans, jeg liker å se skjørtene bli våte, men historiene dine er bra de.

Her en selvopplevd en for kort tid siden.
    To par, pent kledde sån i 30-åra står på et gatehjørne og snakker. Den ene damen har åpenbrt problemer, og plutselig skrever hun ut, og der renner det ned mellom bena hennes. hun hadde på seg skjørt som nok ikke ble vått. Dessverre var det seint på kvelden og bare gatelys, og straks så kjørte vi videre, men allikevel. Jeg tror nok det var en ekte ulykke etter geberder og oppstyr å dømme, men altså bare et øyeblikksbilde.