Page 16 of 16 FirstFirst ... 6141516
Results 151 to 158 of 158

Thread: Herligt

Silje Guest

Default Ingen fler som er innom her

Det ble stille her gitt

pero Guest

Default Stille??

Venter bare på flere historier fra deg vet du...

Kan fortelle om den første gangen jeg fikk oppleve at noen tisset på meg. Da bodde vi på en liten hybel i et hybelhus i Oslo. Der var det felles toalett, men heldigvis ikke så ille som det høres ut. En kveld vi hadde delt ei flaske vin fant vi ut at vi skulle gå i dusjen. Småkåte var vi blitt begge to, så vi gikk mot dusjen. Der hvisket hun i øret mitt at hun måtte tisse. Hun ante ikke noe om mine tilbøyligheter, men dette var noe jeg ville utnytte. Dermed ble jeg med henne inn på toalettet. Hun protesterte heftig, men jeg ga meg ikke, fikk satt henne ned med trusa på og stilte meg opp på kne foran henne. Hun tryglet om at hun måtte, og at jeg måtte gå ut, men det ville jo ikke jeg høre på. Dessuten var hun blitt spakere i protestene nå. Jeg trykket henne forsiktig på magen, og hun hikstet til. Jeg lot den ene hånden gli ned mellom bena hennes og kjente på henne utenpå trusa. og joda, det var kommet en tydelig våt flekk der. Dette fikk meg bare enda mer opphisset.

Herregud hun tisse virkelig på seg, tenkte jeg og trodde jeg skulle gå overende.. Og så klarte hun å slappe av. det ble varmt over hånden min, og jeg lot den gli frem og tilbake over den tissevåte musa hennes. Hun var rød i ansiktet av opphisselse, det var tydelig at hun faktisk likte dette!! da hun var ferdig reiste jeg meg opp, satte meg på fanget hennes og tenkte på fossefall og brusende bekekr for selv å klare å presse ut noen dråper. Det tok litt tid, men så klarte jeg å la det stå til, først ned mellom bena hennes, så oppover magen og puppene. Dette var toppen av lykke. Vel ferdig gikk vi i dusjen, før vi forsvant inn på hybelen igjen og elsket det beste vi kunne klare.

Etter dette lekte vi oss stadig med våtsex. Et par ganger var det hun som foreslo at vi skulle gjøre det også. Tror vi gjorde dette 8-10 ganger, men desverre ble det slutt mellom oss etterhvert. Husker likevel disse episodene, og kan kanskje fortelle om et par andre senere.

Pero

Peeebody Guest

Jeg skriver jeg Silje, det er imidlid så stille fra deg og andre at jeg nesten tror du har gitt opp!
    Mvh Peebody

wetting_desperation Guest

Default tissetrengte jenter

Dersom det er noen som har bilder de vil dele med andre kan bildene postes på.
    http://groups.yahoo.com/group/SkandinaviskWetting/
    Dette er en skandinavisk gruppe for jenter som liker å tisse på seg, men jentene mangler.

Default Flere som elsker å tisse i buksa?

Jeg har også laget en liten gruppe for oss tisse-elskere.
    Har samlet noen bilder på nettet som jeg gjerne vil dele. Håper også at andre vil være med å legge inn både bilder og meldinger i gruppen min. Mesteparten av bildene handler om jenter som tisser i buksa, men også gutter er velkommen til å poste bilder av seg selv,- eller bilder de har samlet. Selv tenner jeg på jenter som tisser i trange jeans, men alt av wet fenger. I skrivende stund er vi på nesten 1000 medlemmer i gruppen, men dessverre er det få som bidrar med nye bilder. Håper at alle vet-interesserte skandinaver vil bidra, både med å bli medlem samt å dele sine bilder med andre. Velkommen!

http://groups.msn.com/Yellowboysandgirls
    Better to be pissed on than pissed off!

Hei alle tisse-elskere. http://groups.msn.com/Yellowboysandgirls -har nå 2045 medlemmer. Svært mange er norske. Men.... er vi nordmenn for beskjedne til å bruke gruppen og legge inn bilder av seg selv, sine venner,- eller ganske enkelt nye bilder lastet med fra nettet? Ett par film-snutter har også gjort seg!!! Sett igang,- legg inn bilder som vil glede oss alle sammen!
    Better to be pissed on than pissed off!

Stadig nogen der læser her.

Jeg kan ikke længere finde disse groups på MSN.

Hvad er der sket ?

Peecock

Default Re: Herligt

http://www.erotikknett.no/forum/5-bd...er-pa-seg.html För alla oss som behärskar norska, så finns en riktigt bra läsning att hämta här!