Page 2 of 16 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 158

Thread: Herligt

Anonymous Guest

Default Herligt

Du som sier at det er synd jeg bare liker å tisse i trange jeans har ikke lest lat jeg har skrevet. Selvfølgelig liker jeg å gå i kjoler og skjørt. Bruker det alltid når tid, sted og været tillater det. Det som er fint med skjørt er at da kan jeg småtisse i trusa uten at andre merker det. Det har jeg ofte gjort og vil nok fortsette med det også.

Det jeg også ofte ikke har på meg når jeg bruker skjørt, er truse. Hvor ofte har jeg ikke sittet i gresset i parken iført skjørt uten truse og bare tissa i gresset mens det er masse folk rundt meg. Det har jeg ikke tall på.

Når jeg tenker etter er jeg blitt utrolig oppfinnsom når det gjelder måter o steder å tisse på uten at andre merker det og at bare jeg selv kan nyte følelsen av tiss strømme ut. Det er også hærlig å vite at her sitter jeg å tisser på meg uten at de andre over hode ikke merker noen ting. Fantastisk egentlig.

Jeg minnes en gang en vinter for to år siden. Jeg var barnepike til to jenter på 5 og 7 år. De likte å leke ute i snøen og jeg var sammen med dem og vi bygde snøborg. Det var noen andre barn der også sammen med oss. Den dagen hadde jeg på meg en mørk blå bobbledress, en som var vanntett. Under hadde jeg en stilongs og lange sokker som gikk opp over knærne.

Før vi gikk ut hadde jeg drukket noen kopper med te og etter en stund ute var ikke det til å unngå at både jeg og de to jentene som jeg passa på ble nødt til å tisse. Jeg ble med jentene inn slik at de fikk gå på do, men av en eller annen grunn glemte jeg å tisse selv. Når vi kom ut igjen kjente jeg at jeg var fryktelig tissetrengt. Da jeg sa at jeg glemte å tisse og at de da måtte bli med inn igjen, nektet de. Jeg torde ikke gå fra dem der ute, så jeg valgte å holde meg til foreldrene deres kom og hentet dem. De skulle komme snart og det ville nok gå bra tenkte jeg.

Nå hadde det seg slik at foreldrene ble forsinket og uteleken fortsatte. Nå var jeg skikkelig tissetrengt og måtte no snart på do ellers ville de gå galt. Plutselig var det en av jentene som kasta en snøball på meg og det førte til at de andre begynte å le. Jeg lekte at jeg ble sint og bgynnte å løpe etter dem. Det var mye snø der og plutselig kjente jeg at den ene foten min forsvant ned gjennom snøen og jeg ble sittende fast. Panikken brede seg over meg i det jeg skjønte at jeg ikke klarte å rikke foten og at jeg var i ferd med å tisse i buksa. De andre barna prøvde å dra meg opp men de var ikke sterke nok og jeg ble sittende fast. Jeg tenkte at nå må foreldrene deres komme snart slik at jeg fikk hjelp til å komme opp. Det var da musklene der nede ga opp og jeg kjente at jeg ikke klarte å holde tilbake tisset mitt lengre. Det ble varmt nedover lårene mine da tisset fosset ut i buksa. Herregud tenkte jeg, her sitter jeg å tisser i buksa mens små barn står å ser på. Hvva vil de tenke. Jeg såg ned mot skrittet mitt og oppdaga at det ikke var noen våt flekk der. Selvfølgelig jeg hadde jo en vanntett bobbledress på meg. Der satt jeg da altså på meg uten at de andre over hode ikke hadde en ringeste anelse av at jeg nettopp hadde tissa meg ut. Ettter en stund kom faren til de to barna og han hjalp meg opp. Han måtte faktisk hente spade.

Når jeg endelig kom opp var jeg våt i baken. Bobbledressen var nok ikke så vanntett alikevel, men den våte baken var lett å forklare - jeg hadde jo sittet i snøen en god stund og hadde blitt våt i rumpa av den grunn.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei Silje!

Jeg har lest dine historier og de tenner meg. Jeg også begynte i 10-årsalderen å tisse i buksa med vilje. Er nå snart 20 år og like hekta på tiss (kanskje enda mer faktisk). Jeg har lyst til å dele med deg en episode som skjedde i forrige uke.

Jeg har nettopp tatt på meg å være støttekontakt for ei jente på 15 år. Skal være sammen med henne to kvelder i uka hvor vi skal gå på kino, teater, ut å spise - ja være en veninne for henne faktisk.

Forrige uke skulle vi på kino og vi gledde oss begge to. Nå er denne jenta veldig sjenert og ettersom vi nettopp har blitt kjent med hverandre var det vanskelig å få henne til å prate. Skal prøve å gjøre historien kort.

Før vi gikk inn på kinoen spurte jeg henne om hun ikke skulle på do før filmen starte. Hun rista bare på hodet i det hun smilte litt sjenert til meg. Ok tenkte jeg og vi gikk inn. Filmen varte i nesten to timer og midt ute i filmen merka jeg at hun ble litt urolig der hun satt ved siden av meg. Jeg titta ned på lårene hennes og la merke til at hun pressa lårene sammen samtidig som hun hadde en hånd mellom dem. Jeg visket til henne og lurte på om var nødt til å tisse. Hun bare rista på hodet og sa at filmen var så spennende at hun ikke klarte å sitte i ro. Jeg ble litt mistenksom fordi jeg kjente godt igjen bevegelsene til en som holdt på å tisse på seg. Men jeg tenkte at hun vet nok best selv og at hun nok har vettet til å sørge for å gå på do om hun var nødt til det. Filmen var spennende, hun hadde rett i det og jeg glemte snart at jenta som jeg hadde med meg kanskje var så tissetrengt at det var like før det kom i buksa hennes.

Det gikk kanskje et kvarter og så hørte jeg en visslende lyd og skjønte straks at nå gikk det galt i stolen ved siden av meg. Jeg tittet ned og la merke til at hun tisset i buksa mens hun satt der. Jeg tittet opp på henne og hun tittet på meg. Hun hadde tårer i øynene. Da sa jeg: Hva er det du gjør, tisser du på deg. Ja sa hun og begynte å gråte. Buksa og stolsetet hennes var helt gjennomvått. Hun forsøkte ikke å stanse tisset i det hele tatt men lot alt komme. Det var jaggu meg ikke lite hun tømte i buksa. Har aldri sett noen som har tissa så jævlig lenge.

Etterpå syntes jeg så synd på henne at jeg trøstet henne og fortalte at det ikke har noe å si fordi jeg også har vært uheldig å tissa i buksa en gang når jeg var 16 år. Jeg fortalte ikke henne om min lille hemmelighet.

Da vi gikk tok hun jakken sin og bandt den rundt livet for å forsøke å skjule hva hun hadde gjort.

Etter at jeg har fulgt henne hjem og forklart mora hennes om uhellet gikk jeg hjem. På veien hjem stoppa jeg ved noen busker hvor jeg satte meg ned og tissa i buksa selv.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei Nadia!

Takk for din historie, den er herlig samtidig som jeg synes synd på jenta som var så uheldig å tisse i buksa mens hun var på kino. Ikke sikkert at hun liker å tisse på seg på lik linje med meg og deg.

Som jeg skrev i mitt første innlegg så likte jeg å tvinge en av mine veninner til å tisse i buksa når vi var mindre. Har du gjort det samme? Jeg husker en gang jeg bandt veninna mi fast til et tre og stakk av. Meningen var at hun skulle få stå der til hun tissa på seg, men da jeg kom tilbake hadde hun ikke gjort det og jeg husker at jeg ble forbanna på henne for det. Åpna buksa på henne og dro den og trusa hennes ned - så stakk jeg av igjen. Jeg sa til henne at hun fikk stå der en stund til. Når jeg kom tilbake stod hun der fremdeles uten å ha tissa på seg. Hun gråt og jeg sa at betingelse for å slippe henne løs var at hun tissa på seg. Det ville hun ikke men jeg ga meg ikke og til slutt forsøkte hun så godt hun kunne og det endte med at hun klarte å presse fram e stråle som traff buksa hennes slik at den ble våt. Jeg dro buksa opp på henne igjen og sa at jeg ikke var fornøyd med det der. Jeg ville at hun skulle gjøre på seg, bæsje på seg altså. Jeg tror jeg pinte henne i over en time inntil jeg fikk henne til å presse ut litt bæsj i buksa. Mens hun sto der å pressa kom det faktisk litt tiss også, ja så mye at det kom gjennom buksa hennes. Fy faen jeg var jævlig mot henne. Har tenkt mye på det i de senere årene. Jeg er ikke hekta på bæsjing - har prøvd en gang jeg var ca. 12 år men jeg synes det er ekkelt. Ikke min greie akkurat.

Anonymous Guest

Default Herligt

Jammen det var bra at du bruker skjørt også når du tisser på deg Silje. Strålende he, he....
    Skjørt har jo nettopp den fordelen at du kan tisse uten at noen egentlig merker det og har du underskjørt er det nesten helt sikkert at det ikke blir synlig hvis du ike akkurat sitter på skjørtet.
    En jeg kjente en gang pleide alltid å bruke et langt dongeriskjørt når hun var på sånne utekonserter (dette var så langt tilbake at jentene sydde dongeriskjørt av bukser) for å slippe å måtte stå i dokø. Hun pleide å tisse på seg uten at noen merket det. Kjempesexy å stå ved siden av henne og vite at nå....

Anonymous Guest

Default Herligt

Silje, du må ha vært litt av en rønner som tvinga venninnene dine til å tisse i buksa? Ikke akkurat hva mamma ville likt å vite noe om?

Første gang jeg så ei jente tisse på seg var jeg bare et barn. hun var omlag like gammel som meg, men ble sett på som "litt rar". I dag ville hun vel ha blitt kalt hyperaktiv eller noe..
    I alle fall, familien hennes bodde i området vårt omlag et år eller så, jeg tror de flyttet inn om våren det ene året og flyttet vidre høsten neste år,men det er ikke viktig.
    Hun var beryktet fordi hun var hardhendt når hun sloss og fordi hun ble fort sint så vi likte ikke alltid å ha henne med når vi lekte.
    imidlertid tok det seg opp en dag en guttegjeng kom og plagde oss. De var litt større en oss, så vi klarte liksom ikke å hamle opp med dem, men da den ene av dem tok sykkelen til denne jenta, ble hun himla forbanna, kastet seg over ham og fikk ham i bakken. Tok så et solid tak i åra hans, skrevet ut og pissa fyren midt i trynet. Unødvendig å si, men etter det ble forholdtet noe bdre for henne i vår gjeng...
    Det som jeg var mest facinert av var å se strålen renne ut gjennom trusa og uten at den rørte skjørtet hennes. Det synet glemmer jeg aldri.

Anonymous Guest

Default Herligt

Du er utrolig. Tenk å tvinge veninna di til å tisse og bæsje på seg. Jeg blir helt vill når jeg leser det du skriver. Kjenner at jeg blir skikkelig kåt av historiene dine. Kunne godt ha tenkt meg å treffe deg en dag.

Jeg har nok aldri tvunget noen til å tisse i buksa, men jeg er blit tvunget selv en gang til å tisse i buksa. Egentlig ikke tvunget men jeg ble i hvertfall så redd at jeg tissa meg ut.
    Jeg ble nemmelig stengt inn i en dukkestue en gang. Det var en kveld jeg og et par veninner var ute og de stengte meg inne. Vi var vel sånn ca. 12 - 13 år og de stakk av. Jeg var innelåst og fikk vel panikk der jeg ropte om hjelp. Jeg var så redd at jeg ikke en gang kjente at jeg var nødt til å tisse. Jeg husker jeg begynte å gråte og satte meg på huk med ansiktet i hendene. Plutselig så kjente jeg en slags varme nede i skrittet mitt og da oppdaget jeg at jeg faktisk satt der å tissa i buksa mi. Tror du jeg gråt mindre av det, nei det gjorde jeg nok ikke. Der satt jeg da med mine uttissa bukser inntil de andre kom å låste opp. Jeg var så sint og lei meg at jeg løp alt jeg orka hjem. De hadde merka at jeg hadde tissa i buksa mi fordi de ropte at "Nei se ho har tissa på seg" og så lo de rått. Det ble slutten på det vennskapet.

Jeg opplevde å miste alle mine venner fordi de andre fortale dette til hele skolen og jeg ble mobba til de grader. Jeg fikk problemer med nervene etter hvert. Det førte til at jeg begynte å tisse i senga om natta, både med vilje og uten at jeg merka det mens jeg sov. Alle trodde at dette hadde med mine problemer på skolen å gjøre. Lege og helsesøster var av samme mening. Det de ikke visste var at jeg benyttet denne muligheten til å tisse på meg når jeg fikk lyst.

Anonymous Guest

Default Herligt

Til Silje
    Du må ha glemt en bokstav eller noe i e-postadressen din, den går ikke gjennom. Se det nest siste av de private bildene på "private pictures page 12" (svart skjørt, sorte sko)

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei alle sammen!

Det er fredag kveld, eller det er natt til lørdag da. Er nettopp kommet hjem etter en runde på byen sammen med et par veninner og typen til en av dem.
    Jeg drakk noen øl men ikke så mye at jeg ble full. Vi var på en pubrunde vi i kveld. Og når jeg drikker øl må jeg ofte tisse.

Hadde på meg et skjørt som gikk ned til knærne i kveld. Under hadde jeg strømpebukse og en av mine mørke røde stringtruser. Jeg begynte å fantasere om å tisse i buksa mens jeg sto ved baren, men turte ikke ta sjansen. Derfor valgte jeg å satse på å ikke bli så tissetrengt at jeg var nødt til å gå på do. Derfor så tenkte jeg at om jeg nå passet på å presse ut litt tiss en gang i blandt så ville det ikke bli mer enn at bare trusa ble våt og at det kanskje tørka før jeg sendte en ny stråle tiss i trusa. Det funka nesten det. Jeg har faktisk gått rundt med en tissevåt truse i hele kveld jeg. Det var deilig. For vært et skritt jeg tok når jeg gikk, kjente jeg at jeg var våt i skrittet mitt.

De jeg var sammen med lurte fælt på hvorfor jeg ikke måtte på do. De sprang på do flere ganger mens jeg ikke var på do på hele kvelden. Nei jeg har vel slik selskapsblære jeg da sa jeg til dem. Det de selvfølgelig ikke skjønte var at jeg egentlig hadde vært på do mange ganger oftere enn begge de to til sammen. Jeg stod hele kvelden og småskvetta på meg jeg. Hadde ikke noe behov for å på do da. Tenk om de visste hva jeg egentlig holdt på med!?

Nå sitter jeg da her framfor pc'en i mine noe våte truser og strømpebukse. Jeg kjenner lukta av tiss, noe jeg nyter. Tenker å gå å legge meg nå. Har ordna senga slik at om jeg nå våkner og er skikkelig tissetrengt, vil jeg bare la det komme i senga og deretter helst sovne igjen. Har faktisk planer om å ligge forferdelig lenge i morgen.

I morgen kveld skal jeg faktisk ha en hjemme alenekveld. Har kjøpt inne noe snadder og et par flasker vin. Da får vi se hva som skjer ut over kvelden og natta. Har ofte slike hjemme alenekvelder. Da finner jeg fram noe av det mest sexy jeg har av undertøy. Da koser jeg meg framfor tv'en med noe godt å spise og en eller to flasker vin. Da bruker jeg å bli skikkelig full. Da blir det vel vått et visst sted tenker jeg. Jeg har et problem når jeg blir skikkelig full, da merker jeg ikke at jeg er tissetrengt og det har hendt meg et par ganger at jeg har tissa på meg uten at jeg faktisk har merka det. For å være ærlig, når jeg blir skikkelig drita, er jeg helt i koma og har ikke kontroll i det hele tatt over musklene nedentil. Jeg synes det er opphissende å sitte alene, full og jævlig, uten å kunne kontrollere og bare tisse i buksa. Da hender det at jeg førsøker å være lei meg for at jeg ikke klarte å komme meg på do samtidig som jeg simulerer at jeg gråter. Da går det ikke lenge før hånda og fingrene finner veien ned til mitt våte hull. Det er så ubeskrivelig godt at jeg nesten får orgasme når jeg bare tenker på det.

Ok - det får bli siste ord i denne omgang. Ha en tissevåt god natt.

Terje Guest

Default Herligt

Så deilige historier Silje..
    Bor du i nærheten av Oslo?
    Vi kunne møttes en gang for bare og avtale sted og sitte et stykke fra hverandre, og på avtalt tegn bare la det renne....
    Om det er noen andre jenter som tør og vil, er jeg åpen for forslag......
    Våt klem fra T

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei peebody!

Du har rett i at e-postadressa mi er feil, riktig adresse er silje_ma2000@yahoo.no (ikke "yahoo.com")