Page 3 of 16 FirstFirst 1234513 ... LastLast
Results 21 to 30 of 158

Thread: Herligt

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei Nadia!
    Du fortalte om den jenta du hadde med deg på kino og som tissa på seg under filmen. Jeg kom til å tenke på en gang for mange år side jeg var med min søster på kino. Jeg var vel kanskje 8-9 år og hun 13-14 år. Hun skulle bli med meg på kino. Under filmen ble jeg så tissetrengt at jeg måtte på do snarest. Jeg tvinna meg og pressa hendene ned i skrittet for ikke å tisse i buksa. Jeg sa til henne at jeg måtte på do og ville at hun skulle bli med meg. Hun syntes filmen var så spennende at hun ba meg om å holde kjeft og knipe igjen. Det klarte ikke jeg lengre og maste på henne om at jeg måtte på do. Hun gadd ikke det og sa til meg: "tiss i buksa da for faen" og så stakk hun en finger inn i siden på meg så jeg skvatt. Dermed tissa jeg i buksa. Jeg husker hvor flaut det var. Stolen ble helt våt og buksebaken likeså.

Da vi kom hjem spurte mor om jeg hadde tissa i buksa. Ja sa jeg, søstersen sa at jeg skulle tisse i buksa fordi hun ikke gadd å være med meg på do. Gjett om hun fikk kjeft da. Hun fikk husarrest i to dager p.g.a det der.

Det er ikke greit for ei lita jente å holde tilbake tisset når det presser på på den måten og samtidig få en finger stukket inn i siden. Jeg husker at jeg ble så redd med samme at det føltes som om jeg nærmest åpna meg fullstendig nedentil. Det kjentes ut som om alt tisset kom samtidig.

Ja ja søstre kan være jævlige de også.

Anonymous Guest

Default Herligt

Herlige historier Silje og Nadia... blir steinkåt av å lese dem.

Jeg vil anbefale dere å prøve å tisse på dere med bleie på. Spesielt på den hytteturen Silje, da skulle du hatt en bleie liggende i soveposen som du kunne tatt på deg om natten når du måtte tisse. Tenk å ligge der i soveposen og ta på bleie og truse og bare la det renne i bleien uten at noen andre kunne merke det. Om morgenen kunne du latt morgentisset komme i bleien også. Den brukte bleien kunne du ha inn i en pose som også lå i soveposen.

Min største fantasi er å snakke med en jente som liker å gå med bleie under trange, sexy jeans. Kanskje en av dere jentene kunne prøve dette? Jeg tror garantert dere ville elske det!! Men det må vere skikkelige bleier, Tena Slip eller Attends. Barnebleier duger ikke særlig. Ta på dere bleie og en stor truse utenpå. Deretter et par ganske trange jeans. Gå på kino eller pub eller noe... see what it feels like... ok?

Anonymous Guest

Default Herligt

Jeg har brukt bleie noen ganger og tissa i dem. Har en pakke med Pampers stående. Bruker dem helst om natta da, men det blir vått i senga allikevel. Og akkurat det er vel kanskje noe av poenget mitt - tisse i bleien men samtidig blir det vått i senga.

En historie jeg må fortelle, den er bra og kanskje et resultat av at jeg forsøker å være behjelpelig med at andre har skikkelig uhell.

Vi var en jentegjeng som var ute på byen. Vi drakk egentlig ikke noe særlig den kvelden, men tre av oss fant ut at vii skulle gå hjem til meg etterpå. Jeg hadde stående noen ølflasker, en flaske vodka og et par vinflasker. Egentlig vet jeg ikke om jeg vil fortelle denne historien. Den er nok et eksempel på hvor "slem" jeg kan vær.

En av jentene var kanskje litt "lettlurt" og var en sånn type som likte å skryte av at hun var mye bedre ann alle andre. Det irriterte med litt faktisk og jeg begynte å fantasere om å vise henne at det var hun ikke. Hun skrøt f.eks. av at hun tålte så mye mer øl og sprit enn oss andre. Jeg kom inn på teamaet og hun jenta tennte med en gang på dette. Jeg ville vedde med henne at hun ikke klarte å ta et glass vodka med brus på styrten. Hun vedda i mot og jeg gikk på kjøkkenet og blanda i en sterk drink med vodka og cola. Hun tok glasset og svelgte unna alt uten å stanse. Jeg sa at det der var ingen ting og at for å bevise at hun virkelig var så tøff som hun sa så måtte hun ta en til - noe hun gjorde. Jeg tror det ble en 5 - 6 stykker. Gjett om hun ble fulle etter hvert. Egentlig så kunne det der være farlig men jeg tenkte ikke så langt. Etter hvert så seg rusen på og hun ble så full at hun knapt nok sto på bena og jeg tenkte at nå kan det ikke gå lenge til før hun må på do og tisse. Jeg venta og venta - hadde hun slik selskapsblære da at hun ikke ble tissetrengt. Hun måtte for all del ikke tisse i sofaen for det hadde jeg ikke lyst til. Jeg spurte henne etter en stund om hvordan hun hadde det og hun rølpa ut av seg noe som ligna at "jeg må tisse". Hun forsøkte å reise seg opp men klarte det ikke og da fant jeg det best å reise meg og tilbød meg å hjelpe henne på do. Jeg tok tak i arma hennes og hjalp henne opp. Dama kunne ikke stå på sine egne ben og jeg håpa på at hun der og da hadde så liten kontroll at hun ville tisse i buksa si midt på gulvet. Jeg forsøkte å solme litt men til slutt havna vi inne på do. Jeg sa at her er doet, så versegod sa jeg. Hun forsøkte å få opp knappene i buksa men klarte det ikke. Jeg ventet med spenning. Hun stod med hodet hengende og øynene lukket. Alle vet hvordan folk er når de er drita fulle - vaier fra side til side og holder på å falle.

Det som skjedde nå virka som om hun trodde at hun hadde fått av seg buksa. Hun satte seg ned på doskåla og begynte å tisse. Buksa ble helt gjennomvåt og en stråle traff ned i do. Hun ble sittende til hun var ferdig. Da hun var ferdig så hun på meg og jeg lot som om jeg ble sint på henne. Fy faen du har tissa i buksa, sa jeg. Det virka som om hun ikke skjønte at hun hadde gjort det og reiste seg opp og forsøkte å dra buksa på seg. Det gikk ikke fordi hun hadde allerede buksa på. Da skjønte hun at hun hadde tissa på seg og begynte å gråte. Mens hun sto der ble buksa hennes våt nedover lårene og hun ble nok så flau at hun sprang ut. Vi så ikke mer til henne den kvelden. Stakkars jente men du verden for et hærlig syn.

Dette var ikke en jente som egentlig hørte til gjengen men en som var på besøk hos en i gjengen. Har fått hørt senere at et av problemene til denne jenta var at hun ofte tissa på seg når hun hadde drukket mye. Du verden som jeg lengter etter å treffe henne igjen. Kanskje invitere henne på hjemmealenefest her hos meg.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei Silje!

Sånne typer som skryter på seg ting og tang irriterer meg også. Alltid er de bedre eller har gjort ting som er mer fantastiske enn det andre har gjort. Derfor er jeg helt enig med deg i det du fikk henne til å gjøre. Tenk: Hun som er så god i alt tisser i buksa når hun får seg noen øl eller lignende. Men jeg skulle ha gjerne ha vært der i ditt sted og sett det samme. Det ma ha vært en nytelse å se at jenta trodde hun satt på do med buksa nede å tisse, men i virkeligheten ikke har fått opp en eneste knapp - he he.

Jeg var også ute på diskotek på lørdag og opplevde å se at en jente i dokøen foran meg tisse i buksa. Vi sto der i kø og foran meg stod det en jente som virkelig var desperat. Hun forsøkte å snike i køen men fikk beskjed av de foran at de var tissetrengt de også på lik linje med henne. selv om hun sto foran meg klarte jeg ikke å dy meg og ba henne vente på tur.

Hun hadde store problemer og pressa hendene mellom lårene og sto framoverbøyd. Jeg var overbevist om at hun aldri kunne klare å komme seg på do tidsnok. Hun hadde på seg en gul tettsittende bukse og jeg som stod bak sto å stirra på baken hennes hele tiden. Dette ville jeg få med meg. Det gikk ikke mange sekundene før jeg plutselig fikk se at det rant ned over lårene hennes. det var ikke lite som kom der gitt. På gulvet ble det en diger dam og veninna hennes sa plutselig: "Næh tissa du i buksa kjære". Da datt det ut av meg: " Det der var sikkert godt, men kanskje du skal gå hjem en tur". Vet ikke hvorfor jeg sa det men det bare kom ut av min munn sånn helt uten videre. Dama ble jævlig flau og forsvant ut av diskoteket. Etter en stund observerte jeg henne igjen og da med en svart bukse. Hun bodde nok ikke langt unna og hadde nok vært hjemme for å skifte bukse.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei! Jeg vet at jeg nå kommer til å skuffe noen men glede dessto flere. Jeg vil bare fortelle dere at jeg nettopp har kommet hjem og er så jævlig tissetrengt at jeg holder på å sprenges.

Jeg har vært ute og har ikke vært hjemme siden skolen slutta i dag. Har ikke vært på do siden klokken to i dag. Har førsøkt å vente til jeg kom hjem og det har jeg klart.

Klokka er nå 21.05 og jeg sitter her med et par trange tights (mørk blå) og en lyse rød t-skjorte. Har ikke BH på meg fordi det er noe jeg sjelden bruker og under har jeg en blomstret stringtruse. Sitter med lårene i kryss og skal forsøke å vente så lenge som mulig, men jeg kjener at det ikke er lenge til jeg er nødt til å tisse. Jeg har bestemt meg for å sitte til jeg tisser i buksa.

Klokken er nå 21.15 og jeg sitter her fremdeles. Jeg sitter fremdeles og venter med lårene i kryss.

Klokken er nå 21.20 og det har faktisk begynt å komme litt i buksa. Ikke mye men jeg kjenner det siver ut litt etter litt. Det vises ikke i skritet ennå, men det er nok like før.

Klokken er nå 21.25 og det er blitt en liten våt flekk i skrittet på meg. Når jeg ser ned på meg selv ser jeg at den vokser litt. Det kommer litt mer tiss ut nå men jeg forsøker fremdeles å holde tilbake. Har bestemt meg for å reise meg opp snart og la det bare komme for fullt i buksa. Har lagt et par håndduker på gulvet og skal gjøre det der.

Klokken er nå 21.30 og skal reise meg fordi jeg er så sprengt at det er farlig. Reiser meg NÅ.

Klokken er snart 21.40 og jeg er klissvåt i skrittet og ned over lårene. Hånddukene på gulvet er helt gjennomvåte og jeg kjener det varme tisset nedover lårene. Lukta av varmt tiss har nådd nesen min og jeg nyter følelsen av den tissevåte buksa mi og lukta av tiss. Det er helt hærlig. Jeg vil bli stående en stund til og vil snart ta å føre hendene mine ned i buksa for å kjenne det våte tisset som har fylt buksa mi. Etterpå vi jeg antagelig gå med den tissevåte buksa mi rundt om på hybelen min og bare nyte det gode som jeg nå har samlet på i mange timer. Etterpå vil jeg gå i dusjen og dusje skrittet mitt med en varm dusjstråle og bare stå der til jeg får en herlig orgasme. Jeg er i drømmeland. Å jeg kan ikke få forklart hvor deilig jeg har det akkurat nå. FANTASTISK DEILIG.

Anonymous Guest

Default Herligt

Det var da godt...., det er ikke til å holde ut når en virkelig må....

Nå spør jeg dere jenter, ville dere ha gjort dette:

La oss anta at jeg skulle vise dere byen, være med å shoppe eller noe slikt, og ba dere (helst i alle fall) gå med skjørt og underskjørt. Så ville jeg si at fra nå av og til om lenge får du/dere ikke gå og tisse. Dere må altså tisse i buksa hver gang. Om du/dere velger å gå uten truse, med truse med eller uten strømpebukse er ett fett. Du/dere kan godt få skifte truse osv.hvis du/dere synes det blir ekkelt eller ubehaglig med våte "undies" ,men ikke skjørt og underskjørt. Disse får bare bli våtere og våtere så det vil jo lønne seg i det minste å ha et skjørt hvor det ikke er så åpenbart (eller vi later som vi blåser i at det synes). Vil du/dere skifte truse og eventuell strømpebukse kan jeg godt hjelpe dere og vaske rumpa etc. så det ikke blir sårt, jeg vil faktisk gjerne få lov å ta av dere, vaske og ta på dere/deg nytt og tisseklart under. (her hiver vi bare det brukte og tryller fram nytt9.
    Om du står eller sitter når du må tisse er din sak, men altså en hel dag?
    Jeg bare spør, jeg

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei alle tisseinteresserte. Jeg er en "gutt" på 47 som hadde en opplevelse for vel 10 år siden. Var på diskotek sammen med noen venner. Satt sammen med noen kjekke (les: lekre) jenter. Musikken dundra rundt ørene og pilsene gikk ned fortere enn de ble fyllt opp. Køen på dassene var lange, alle var happy og vi festa og lo som bare det. Satt sammen med en søt jente som jeg egentlig ikke kjente, men prata ganske mye allikevel. Hun var ett par ganger nede til toalettene, men kom tilbake med uforrettet sak. Etterhvert ble vi ganske intime der i sofakroken selv om hun var noen år yngre enn meg. Etterhvert ble vi sittende å kline. Hun satt på fanget mitt og vi koste oss i spetakkelet rundt oss. Alle var det som på godt norsk heter dritings. Etterhvert så måtte hun gå en "viss plass" og prøvde igjen på dassene. Der så det ikke ut, med masser av folk i kø, og hver gang døra gikk opp og en ny slapp inn, så det ikke ut der inne med tiss på gulvet og papir overalt. Vi fortsatte vår lille klineepisode i sofakroken, men etterhvert ble det slutt for hennes del. Hun holdt bokstavelig talt på å sprekke. Skal jeg holde deg frem kanske,- sa jeg. Da må du være snar sa hun på spøk, sittende overskrevs over skrittet mitt. Tiss mellom beina mine da,- sa jeg. Du har jo svart dongeribukse på deg og det vises sikkert ikke om du blir litt våt. Det jeg ikke regnet med, var at denne søte lille dama tok meg på ordet og pisset som en foss rett på skrittet mitt der oppe i sofakroken på diskoteket. Jeg kjente varmen bre seg fort som f. og prøvde å løfte henne av, men hun stakk tunga inn mellom leppene mine og jeg ble sittende helt paralysert mens vi ble søkk våte begge to. Vennene våre rundt oss la ikke merke til noen ting. Røyk, øl og mange andre dufter sto som en vegg i lokalet, og tisset luktet jo nesten ikke da det stort sett besto av øl. Fikk lyst til å kjenne på henne i skrittet mens hun tisset og det var fantastisk å kjenne den varme og våte strømmen mellom fingrene mine. Jeg hadde også svart dongeri og etter en stund med heftig klining, ble vi enige om å stikke fra diskoteket før det ble kø ved utgangen når alle skulle hente ytterklærne sine. Taxi var uaktuelt, så vi ble enige om å dra hjem til meg, ca. 15 min. gåtur fra diskoteket. Underveis ble jeg etterhvert tissatrengt jeg også, og etter noen minutter var det stopp. Jeg måtte bare ta den ut og slippe løs, men før spruten kom spurte hun om jeg ville tisse på henne,- siden hun hadde tisset på meg. Hun tok et godt tak rundt min halvstore tissetrengte og lot spruten stå over buksa hennes. Plutselig videt hun ut bukselomma og lot spruten fylle lomma på den trange dongeribuksa hennes. Når det rant over, snudde hun seg rundt og ba meg pisse på baken hennes. Da var det nesten slutt! Stå-gutten kom som et prosjektil, og nektet konsekvent å slippe ut en dråpe mer. Etterhvert kom vi oss hjem, både litt kalde, og veldig våte (les: kåte). Hva som hendte etterpå kan dere sikkert gjette. Natta gikk med til våte leker, både med og uten klær. Utpå dagen neste dag, måtte hun låne tørre klær av meg og hun forsvant ut av huset som en vind etter at vi hadde spist frokost sammen. Jeg fikk nemlig ikke vite hvor hun bodde. Så henne aldri igjen til tross for intensiv leting i hele den lille byen jeg bor i. Tror hun muligens var fra distriktet rundt byen. En måneds tid senere når jeg kom hjem fra jobb, lå det en plastpose på trappa mi. Der var klærme mine og en lapp med takk for lånet og ett lite hjerte tegnet i hjørnet. Jeg leter fremdeles... etter over 10 år. Kanskje en dag treffes vi igjen?

Anonymous Guest

Default Herligt

Silje, da jeg leste det du skrev i kveld ble jeg helt lam. Tenkt at du refererte fra hele hendelsesforløpet og hele tiden beskrev hva som skjedde minutt for minutt. Jeg nøt å lese det du skrev og kunne ikke annet enn å presse fram litt tiss i buksa selv. Var ikke så særlig tissetrengt akkurat da, men klarte faktisk å tisse litt slik at jeg ble litt våt i skrittet. Har samme bukse på ennå men den våte flekken har nesten tørka og vises ikke lengre. At du brukte dusjen etterpå tente meg noe aldeles forferdelig og jeg begynte å gni meg i skrittet og fortsatte med det til jeg også fikk en herlig orgasme - buksa ble litt våt av det også.

Så til peebody. Jeg vet ikke om jeg ville ha blitt med deg ut på byen en hel dag og kun tisset i buksa når jeg har vært nødt. Jeg har flere ganger gått hele dager uten å gå på do når jeg har vært nødt til å tisse, men jeg synes det egentlig er så privat at jeg vil fortsette med å småtisse i buksa uten at andre merker det. Det er det som gjør meg så fasinert av å tisse i buksa, at andre ikke vet hva jeg har gjort. Den lengste perioden jeg har gått uten å tisse på do er faktisk tre dager. Tissa i buksa hver gang jeg var nødt. Jeg tissa faktisk i buksa en gang jeg satt i en taxi også. Taxisjåføren merka faktisk ikke noe - i hvertfall ikke før etter at jeg var gått av. Jeg gidda faktisk ikke å forsøke å holde igjen en gang men tissa meg ut der jeg satt og uten et ord. Egentlig var det spennende - tenk at jeg og taxisjåføren satt å prata på vanlig måte mens jeg lot tisset bare renne ut i buksa og ned i setet. Godt var det også. Jeg hadde en svart skinende bukse på meg da og det syntes ikke på buksa i det hele tatt hva jeg hadde gjort. Jeg visste det fordi jeg har tissa oft i den samme buksa.

Så peebody du må nok be andre med deg ut på en runde i byen ja, sorry.

Anonymous Guest

Default Herligt

Akkurat kommet hjem fra skolen. Ble en lang dag i dag. Vi hadde gruppearbeid og det drøya ut. I gruppa var vi syv jenter og diskusjonen gikk livlig. Ca. midt i gruppearbeidet oppdaga jeg at en av jentene satt litt urolig på stolen. Hun satt framoverbøyd med lårene i kryss og med ene hånda godt plassert i skrittet. Hun var tydligvis tissetrengt. Vi fortsatte arbeidet og jeg forsøkte å følge med hva som skjedde med hun som tydeligvis nå var helt desperat. Jeg nøt synet av å se henne så jævlig tissetrengt at hun ikke klarte å sitte stille. Jeg tenkte at om hun nå ikke snart går på do så ville hun tisse i buksa. Jeg håpet og håpet. Plutselig sa hun: "Helvete så jævlig pissetrengt jeg er. jeg tror jeg kommer til å pisse i buksa snart". "Jaaa gjør endelig det", tenkte jeg inni meg selv. Plutselig reiste hun seg opp og sprang ut av rommet. Æsj tenkte jeg. Kunne hun ikke ha sittet litt til da. Etter en stund kom hun tilbake og sa at: "Dæven det var like før jeg tissa i buksa altså". Det hadde gått bra, men du verden for et deilig syn det var å se henne sitte der å tvinne seg, men synd hun klarte å komme seg på do i tide.

Anonymous Guest

Default Herligt

Hei igjen!
    Peebody lurer på om noen jenter kunne tenke seg å gå sammen med han en hel dag uten å gå på do og bare tisse i trusa.

Ja peebody, det er lov å drømme. Kan tenke meg at du ville ha likt det ja. Men jeg må nok skuffe deg jeg også, så som Nadia måtte gjøre. Jeg også har gått rundt i byen med tissevåte truser, men da alene. Jeg synes det er best slik, men kunne kanskje ha forsøkt å gjort det med en annen jente eller en veninne. Jeg vet ikke om noen av mine veninner er hekta på å tisse i buksa. Har aldri tatt sjansen på å lufte det for dem.

Eivind! - jeg har også en gang tissa i fanget på en gutt. Problemet var at han ikke syntes det var noe særlig og ble forbanna på meg. Jeg var også i den situasjon at jeg var på diskotek og det der med lange køer på do er stadig et problem. Jeg var full og tissetrengt og forsøkte å stå i kø, men det ville bare føre til at jeg kom til å tisse i buksa. Jeg hadde miniskjørt på meg den kvelden og satt i fanget på en gutt. Vi klinte ikke, men jeg bare sattder. Han forsøkte å kline med meg men jeg sa at jeg måtte på do først. Det ver en måte å forsøke å få han til å slutte med å forsøke å kline med meg. Jeg vet jeg tirra han og det er jeg egentlig ekspert på - å tirre gutter til det ytterste for så å gå. Den kvelden var jeg så full og tirrete og jeg sa at om han ikke holdt opp så ville jeg tisse i fanget hans. Han trodde nok ikke på meg, men jeg tolket det slik at han da ønska at jeg tissa i trusa der jeg satt.

Jeg bestemte meg for å slippe ut litt om gangen, men etter hvert ble det så mye at han kjente at han ble våt i fanget. Han stakk plutselig hånda under rompa mi og kjente at jeg har tissa meg ut. Han ble forbanna og dyttet meg ned på gulvet og ropte "Faen har du tissa på det din gris". Jeg lå på gulvet med mine våte truser og følte at alle så på meg. Jeg agerte fullere enn jeg egentlig var og forlot diskoteket. Jeg har aldri sett han igjen heller.