Results 1 to 5 of 5

Thread: Contactadvertenties

Exclamation Contactadvertenties

Plaats hier de berichten als je op zoek bent naar een persoon/toekomstige partner/chat vriend of wat dan ook. Op plasspelletjesgebied natuurlijk. Vermeld wat je zoekt en vergeet niet informatie over jezelf te geven. Waar je ongeveer woont, je naam, leeftijd, en wat je precies zoekt. Je AIM, Yahoo, MSN enz. screenname. En desgewenst je email.

Het is niet de bedoeling dat je gaat reageren (reply) onder de berichten. Benader de persoon direkt, via de PM hier bijvoorbeeld.

Ben wel eerlijk. Doe je bijvoorbeeld niet voor als bisexuele vrouw die ernstig op zoek is naar een andere vrouw, als je in het echt een man bent. Dat is jezelf en anderen enorm voor de gek houden. Als dergelijk gedrag bij mij wordt gemeld kan je dit forum voor eeuwig vaarwel zeggen. Dat kan niet de bedoeling zijn... toch?

Hou het netjes. Het is al een ware toevalstreffer als je iemand vindt die onze natte voorliefde met je deelt en dat wellicht in de toekomst oog tot oog met je wil doen. Ben tevens voorzichtig. Ga niet meteen telefoonnummers uitwisselen enzo. En als je denkt zover te zijn dat dat wel kan, doe dan nog steeds voorzichtig. Als het zover komt voel je hopelijk zelf wel aan of iets te vertrouwen is.

Mijn eigen ervaring.... pas als je iemand echt over een telefoon (liever nog eerst voice over een chat room) hebt gesproken weet je of het echt diegene is die zegt dat het is. Het lijkt wat overdreven wat ik hier nu schrijf, maar ik vind dat je behoorlijk voorzichtig moet zijn. En ik heb helaas voorvallen gehoord van situaties waar dat helemaal fout liep.

Tot slot.... er is meer in het leven dan dat beide broekplassen lekker vinden. Als dat zo is... geweldig. Maar een relatie staat of valt met heel wat meer dan alleen die gezamelijke voorliefde. Vergeet dat niet en staar je niet blind op: "als ik iemand vind die het ook lekker vind om in de broek te plassen zit de rest van mijn leven wel snor". Da's niet zo.

Ger.

Default Re: Contactadvertenties

Heel mooi verwoord! .. adv. komt er aan!

Greetz

Smile Re: Contactadvertenties

Hallo allemaal op het leukste forum van nederland..

Ik ben:

Voornaam: Guy
    Leeftijd: 23
    Werk: Sales & consultancy voor een groot concern in Midden-Nederland
    Omgeving: Divers tussen Groningen en Eindhoven (lease auto)
    Bouw: 1m88, 74 kg, blond en blauwe ogen

Mijn interesses:

Vat het meestal samen als: holding, desperation & wetting. Opwindend vindt ik alles wat daarmee te maken heeft, zowel vrouwen als mannen eigenlijk.

Mijn ervaringen:

Fijn vindt ik het als ik alleen ben om dan lang mn plas op te houden. Als het niet meer gaat spoed ik met mn boxershort aan naar de badkamer maar soms neem ik ook een maatbeker als ik benieuwd ben hoeveel inhoud mn blaas heeft. Soms neem ik ook weleens een fotos van mezelf, kan eigenlijk zo weinig goede 'male-desperation' vinden, dan moet je het zelf maar maken haha !

Ik zoek:

Ik wil graag met veel mensen chatcontact over dit onderwerp, ervaringen uitwisselen, misschien fotos uitwisselen etc. Het is best boeiend hoeveel verschillen er nog zijn in 'plassex' en waar een ieder zijn of haar voorkeuren heeft. Ik heb een beetje ervaring met het doen van 'ophoud-wedstrijdjes', dit is ontzettend goed bevallen (van beide kanten ) en als iemand daar geinteresseerd in is hoor ik het graag! Ik sta dus open voor ontmoetingen als het van 2 kanten klikt!

Wil je meer weten? Je kunt mij mailen op guyparadise23@live.nl of toevoegen aan de msn-lijst. Respect vind ik belangrijk dus iedereen kan op een normale, respectvolle manier reacties verwachten!

love

Guy

Last edited by Irene; Thu, 31 Jul 08 at 5:08 PM.

hoi is er een leuke en vooral lieve meid hier , die net als ik wel eens van plasspelletjes houd.
    lekker je plasje laten lopen wie vind t niet spannend.
    en is niks vies de douche maakt alles weer schoon, lijkt t je leuk om dit eens te proberen of gewoon ook leuk vind te doen dan hoor ik je vast wel.
    ben geen typje die alleen op sex uit is , maar een relatie spannend wil maken met diverse spelletjes op dit gebied.
    ook in je broek doen vind ik super om te zien lekker toch.
    nou als je t aan spreekt ben zelf een eerlijke jonge die voor veel openstaat.
    gr alvast en dikke knufffff
    lijkt me leuk om er over te praten op msn, en daarna zien we wel dikke knufffff en kussssie alvast
    msn is: nachtvlieger@msn.com

kom zelf uit omg breda